Skocz do zawartości

E34 520i jak dostaje wody,wilgoci traci prąd.


franeklowca

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Od pewnego czasu mam taki problem z autem po umyciu lub w czasie deszczu e34 520I 1996r traci prąd, najpierw pojawiają się kontrolki ABS, Airbag potem gaśnie radio na koniec światła i już nawet niema prądu na świecę (auto gaśnie) po jakimś czasie np 15 minutach da radę odpalić jak aku się trochę zregeneruję a jeśli się osuszy to wszystko wraca do normy... dodam że próbowałem już dwa razy zlokalizować problem u elektromechanika on stwierdził najpierw pierściąki w alternatorze ,potem że to szczotki a problem dalej powraca. nie wiem czy to będzie miało coś wspólnego ale bezpiecznik nr 3 Lichthupe (3) (licht-świat3o hupe-trąbka,klakson) topi się ale nie przepala ... no i jeszcze na to wszystko dzisiaj zgasło mi podświetlenie licznika km, zegary są normalnie oświetlone.Bardzo proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe zwarcie :)

Woda podczas deszczu penetruje przód auta,podszybie,progi i podwozie.Podczas mycia tylko przód i podszybie.W podszybiu w zasadzie nic nie ma,wiązka z komory silnika chyba idzie pod spodem,ale trzeba by sprawdzić czy odpływ jest drożny.Ja bym szukał w wiązkach do reflektorów przeciwmgielnych,reflektorów,kierunkowskazów i klaksonu,tam bywa bardzo mokro.Ale najpierw sprawdź czy próg od strony kierowcy jest cały,nie dziurawy, oraz czy pod tylną kanapą jest sucho podczas jazdy w deszczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem kiedyś gdzieś o podobnej sytuacji. Sprawdź odpływ w pudle z bezpiecznikami i z drugiej strony tam gdzie masz kompa. Z tego co dobrze pamiętam to komuś zalewało komputer właśnie bo nie miał drożnego odpływu i działy się takie różne cuda.

(OO=[][]=OO)

Jeżeli Bóg byłby za przednim napędem to chodzilibyśmy na rekach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jaki masz pobor praducos ci w znacznym stopniu pobiera prad jesli masz ewidentne zwarcie to od razu bedzie palic bezpieczniki natomiast u ciebie topi bezpieczniki byc moze przez jakis moduł przekaznik - bezzpiecznik nr 3 ma połaczenia i to musiasz zaczac sprawdzac:

Check module pin 8 etyczka X18

licznik

park heating

obc pin9

chime module pin3(3pinowe wejscie) pin4(4 pinowe wejscie)- gong obc nad lewa noga w osłonie

aha jesli masz w kabinie sucho sprawdz tez pod siedzeniem tylnym to pozostaje tylko maska check module tam mozesz miec wode lub gdzies przewody przetarte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.