Skocz do zawartości

520i, Kopci/Nie kopci,ma moc,nie ma,co jest??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Panowie mam powazny problem z autem. Zakupiłem w ubiegłym tygodniu BMW 520i,w idealnej dla mnie kompozycji-manual,jasna skóra,było pięknie,do momentu kiedy znajomy przywiózl mi ja na lawecie z Niemiec. Odpaliłem auto,coś mi nie pasuje,ale temperatura niska,auto zimne,moze i moze zakopcic. Nagrzało się i jest to samo,samochód dosc mocno kopci na niebiesko,gdyby to tylko to,to po prostu wiedziałbym,że zostałem oszukany i silnik do remontu,aaaale! Odpalam 20min pózniej,robie 10km-samochód ani troche nie zakopci i tak dzieje sie cały czas,raz kopci,raz nie... Miałem kilka razy tak,że traciła moc,zapalał się Check Engine,gasiłem auto,wszystko wracało do normy,ale cały czas jest tak,że raz kopci przez 20min,a raz nie. Znajomy podłączył sie komputerem i skasował 4 błędy,ale nie zapisaliśmy ich i nie wiem jakie to były,bo nie wracają. Auto to BMW 520i 99r,czy słyszał ktoś o takim przypadku? co to moze byc? :mad2:
Opublikowano

albo ma bardzo spory przebieg albo przegrzana była i uszczelnienia zaworowe poszły.

Raczej głowica do ściągnięcia i wymiana uszczelnień itd. Watro zrobić próbę olejową i ciśnienie na cylindrach i będzie jasne

Opublikowano
Może sie myle,ale czy gdyby było tak jak piszesz,to miałaby moc? Wydaje mi się,że po prostu byłby trup,który ciągnie jak 100PS. Przebiegu nie ma dużego,bo sprawdzałem ją w Serwisie po VINIE i w 2007r miała 143tys. km. od nowości jeździł nią 1 gosc.
Opublikowano
ta utrata mocy raczej nie jest związana z kopceniem na niebiesko. Niebieski dym czyli przepala olej. Jeśli np był by uszkodzony któryś czujnik albo inny element to i tak i tak nie kopcił by na niebiesko. Sprawdź jak wyglądają świece. W najlepszym przypadku będzie to uszczelka pokrywy zaworów uszkodzona nie po zewnętrznej str a wewnętrznej, ale nie wiem czy by kopcił z tego powodu.
Opublikowano
Jesli czasem kopci przy odpalaniu to wina przytkanej odmy - przerabialem to u siebie. Odma do chwili odetkania po postoju pakuje olej w dolot i jesli uszczelka pod zaworami trzyma to pali olej.

Xdrive

Koder

Opublikowano
Jedz do mechanika daj 5 dych albo do znajomka ktory ci to za free zrobi i niech sprawdzi sprez na cylindrach... w Vectrze B 2.0 16V mialem to samo przy odpaleniu puscil czasem chmure czasem jak mu wiecejw dupe dalem czasem na wolnych obrotach i okazalo sie ze na 3 i 4 cylindrze niema sprezu a auto szlo jak przecinak... rowno chodzilo wyprzedzalem wszystko:)
Opublikowano
No własnie troche mi nie pasuje to,że chłopaki piszą,że silnik do remontu. Gdyby tak było,to mysle,że byłyby inne przyczyny. Dzisiaj rano samochód odpaliłem,chodził z 20min ok bez kopcenia,tylko ruszyłem i już kopci. Po skasowaniu błędów check sie już nie zapala,ciągnie ładnie i równo,ale problem pozostaje z tym kopceniem,to co mówicie,czyszczenie odmy? Aha,uszczelka pod pokrywami wymieniona,bo była aż zmurszałą i strasznia zalała silnik,jeszcze go nie myłem,a olej czuc aż w kabinie i chmura jak otworze maske. a co do cisnienia to ma super,po 13 atmosfer na kazdym...
Opublikowano
Dzwoniłem do sprzedającego i z racji tej iż rozmawiam biegle po Niemiecku powiedziałem mu,że mam kłopot i niech mi powie co robili przy aucie,ten powiedział mi,że da mi numer do mechanika,który "robił" auto,czyli myśle sobie coś grzebali. Dzwonie do gościa,okazuje się,że sprawa jest bardziej skomplikowana,ale dobrze,że turek sie przyznał i dal wskazówke choc sam chyba sobie z tym nie poradze a więc do rzeczy> dodzwoniłem sie,człowiek mówi,ze auto przyjechało do nich z "uszkodzonym silnikiem" -nie kręcił i miał troche rozebranych częsci,oni sprawdzili i okazało się,że w cylindrach jest olej-nie wiadomo z jakiego powodu! ? poskładali i przeznaczyli auto na sprzedaż... Co teraz możecie powiedziec,gdzie szukac przyczyny? Myśle bardzo powaznie o kupnie odmy drugiej,ale ta była czyszczona. Mój mechanik mówi żeby ściagnac koncowy tłumik,bo jak był olej w cylindrach to na pewno narzucało go na wydechy i w katalizatorze wypaliło,a w końcowym tłumiku jest jakiś materiał -nazwał to jakoś i że niby tam może siedziec olej i dlatego kopci. Zrobiłem 100km dzisiaj i ubytku oleju żadnego. Panowie pomóżcie bo trace siły :x
Opublikowano

Samochód chodził około godziny na wolnych obrotach,troche pojeździłem-wszystko OK,wróciłem,po około 20 minutach słysze kuleje-PRZEZ CAŁY CZAS NIE KOPCI!!,podchodze i widze CHECK ENGINE i falowanie obrotów,szybko komputer no i pokazuje błędy,ale nie mam tłumaczenia po polsku: wyskakują takie błędy: 01,18, 97 ,

32 , 06 , 67 , 17 ,

 

czy ktos moze mi je przetlumaczyc na pl jezyk?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.