Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Szukaj poliftowca, ale 520d. Jednym egzemplarzem sie nie zniechecaj.

 

530d z duzym przebiegiem zabije Cie kosztami serwisowania. Paliwa zreszta też, a ropa droga i coraz drozsza. To nie jest stara "beczka" ze nalejesz opału czy innego syfu i pojedzie. W 530d jest dużo wrazliwych elementów, nawet nie psujacych sie ale podlegajacych zwykłemu zużyciu z czasem.

 

Żeby kupic dobrą 530d przedliftową z sensownym przebiegiem to jak wygrac w totolotka. Wątpie aby w 17 tys zł, czy nawet 18 tys zł dało sie taką znalezc. Za tyle chodzą podstawowe benzyny przedliftowe jesli są w dobrym stanie.

530d to super samochod, moim zdaniem, jak i wielu osob, obok topowych odmian e46 to jest najlepsze auto lat 90-tych. Zreszta ten silnik dostał nagrode ENGINE OF THE YEAR. Jak ktos ma dobry egzemplarz z małym org. przebiegiem to nie wystawia go na sprzedaz za kilkanascie tysiecy, bo to sie po prostu nie opłaca.

 

Moim zdaniem dużo wieksze szanse znalezienia dobrej sztuki masz wsród 520d.

 

dokladnie kolego zgadzam sie z toba w 100% sam probuje sprzedac swoja ulubienice ale kompletnie nie mam cisnienia. zapyta ktos dlaczego (ok 2 miechow probuje ale nie wystawiam duzo ogloszen) bo w tych czasach sztuka jest sprzedac auto a jeszcze wieksza jest kupic w stanie podobnym lub nawet lepszym. jesli ktos ma konkretny egzemplaz i wie co w nim siedzi jest pewny auta to nie sprzedaje go tanio. dokladnie ja w raichu niemiec nie sprzeda dobrego samochodu tanio. wiec czas oprzytomniec ze snu okazji.

 

co do 520d jest tyle opini co kierowcow wiec ja dam spokuj, jedynie co moge powiedziec ze jest poprstu slabe!!!

 

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

  • Odpowiedzi 124
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A jak to w końcu jest z tym 525 TDS bardzo awaryjny czy podobnie do 525D? Czy już lepiej benzyniaka szukać jakiegoś i jak tak to jakiego? Oczywiście podkreślam że jeżdżę spokojnie ale trasa wyprzedzić często trzeba.
Opublikowano

nie porownuj TDS-a do CR-a to 2 rozne bajki 2.5 ma ten sam osprzet co 3.0 diesel wiec rozni sie tylko pojemnoscia wiecej nie musze chyba pisac. benzyna najepiej 2.8 ale bardzo cieko dostac BMW z tym sinikiem w dobrym stanie podobnie jak 3.0d. samochody te ciesza sie poprostu dobra opinia wiec musza swoje kosztowac no chyba ze wlasciciel chce sie szybko pozbyc daje niska cene teraz pytanie dlaczego chce sie szybko pozbyc... ? i kolo sie zamyka :mrgreen:

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano
Dobra ale to jak z tą awaryjnością w tych TDS'ach bo kumpel miał E34 i bardzo dobrze się sprawował silnik. Rozmiel że jest troszkę bardziej toporny np od 525D ale czy np dynamiką są podobne do 520D?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

525d nie tds jest o niebo dynamiczniejszy niż 520d.

w tych pieniądzach proponowałbym jednak za benzyną się oglądać.

bo diesel z pół milionem na szafie to proszenie się o wydatki.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

roznica miedzy 520d (136ps) a 525tds (143) jak sam widzisz jest tylko 7 kucy wiec raczej tego nie odczujesz. trafic na zadbanego i bezproblemowego tds to naprawde trzeba mie szczescie. rozumie ze chcesz przeznaczyc na benie ok 17k pln-ow. jesli tak rozgladal bym sie na twoim miejscu za 523i. jest to rozsadniejsze wyjscie jak 520d i 525tds lub dozbieraj kaski i kupuj 530d. wybor nalezy do ciebie.

 

 

pozdr matty!!!

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

takich diesli 150KM nie było w 5er.

podejrzewam że to paliwożerny benzynowy silnik r6.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
i do tego golas jakich malo!!! :duh: aha no i Radom.

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
roznica miedzy 520d (136ps) a 525tds (143) jak sam widzisz jest tylko 7 kucy wiec raczej tego nie odczujesz.

kolego nie znający polskiego, ja pisałem o 525d 163KM a nie o tds.

więc różnica jest znaczna.

w porównaniu do powyższych.

ale nie w tych pieniądzach jak już wspomniałem.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Kolega dobrze napisał odpowiadając mi na pytanie generalnie. Czyli jedyne wyjście to szukać 520D, 525TDS(bardzo zadbany) i benzyniaki?!
Opublikowano

Jeżeli nie jesteś nastawiony na wyłącznie diesel/benzyna, to po prostu bierz to co znajdziesz w dobrym stanie!

 

Za takie pieniądze, to chyba nie za bardzo można wybrzydzać z wersjami silnikowymi, chyba, że masz nieskończoność na znalezienie auta ;)

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
No właśnie czasu to nie mam :D Ze względu ze stare auto rozbiłem w styczniu i musiałem dozbierać troszkę kasy żeby kupić coś w miarę przyzwoitego. Tak więc zastosuję się do Twojej rady nieważny silnik jeśli będzie w dobrej kondycji to biorę :) No chyba że będzie to coś powyżej 530 to spasuje ale w takiej kasie raczej brak szans nawet na wpadnięcie na taki egzemplarz.
Opublikowano
Nie znam niemieckiego to po pierwsze po drugie dochodzą opłaty + coś na pewno trzeba będzie zrobić więc może być ciężko :(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

opłaty i koszty przywozu to jakieś 2 tysiaki.

zobacz pewną zależność.

jak posortujesz po cenie te z linka to trzy pierwsze najtańsze i z małym przebiegiem oczywiście Polska :norty:

między nimi tylko jedna z de z przebiegiem 334tysie i lepiej wyglądająca niż te nasze po 200 mające.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
roznica miedzy 520d (136ps) a 525tds (143) jak sam widzisz jest tylko 7 kucy wiec raczej tego nie odczujesz.

kolego nie znający polskiego, ja pisałem o 525d 163KM a nie o tds.

więc różnica jest znaczna.

w porównaniu do powyższych.

ale nie w tych pieniądzach jak już wspomniałem.

 

 

kolego jeszcze jeden post obrazajacy mnie i sprawa zajmie sie czlowiek ktory nie tylko zna polski jezyk ale tez polskie prawo. raz ci zwrocilem uwage ale widze ze nie pomaga. to ostatni taki post w moim kierunku.

ONLY BMW...!!!




ex:

e21 318i

e28 524td

e39 523i

e39 530d

jest:

e36 316i

e39 540i

Opublikowano

Witam oddam w dobre ręce swoje zdrowe 530dA touring 2000r.

za 18 tyś zł. Jeśli ktoś się zdecyduję 500zł mogę jeszcze opuścić.

Kilka lakierniczych drobnostek do ogarnięcia do zrobienia i tyle.

Dlaczego sprzedaję bo zdradzam markę BMW :) na rzecz minivana Renault.

 

Szkoda że BMW nie robi minivanów.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Własnie wróciłem z oglądania 525TDS 230kkm nalotu. Bardzo przyzwoita jedynie polerka by się przydała jutro na warsztat ciągnę i się zobaczy.

W między czasie proszę o rozkodowanie VIN: WBADF71080B59604

 

Z góry dzięki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
roznica miedzy 520d (136ps) a 525tds (143) jak sam widzisz jest tylko 7 kucy wiec raczej tego nie odczujesz.

kolego nie znający polskiego, ja pisałem o 525d 163KM a nie o tds.

więc różnica jest znaczna.

w porównaniu do powyższych.

ale nie w tych pieniądzach jak już wspomniałem.

 

 

kolego jeszcze jeden post obrazajacy mnie i sprawa zajmie sie czlowiek ktory nie tylko zna polski jezyk ale tez polskie prawo. raz ci zwrocilem uwage ale widze ze nie pomaga. to ostatni taki post w moim kierunku.

 

to się naucz pisać po polsku bo przykro się się robi czytając na necie taką klepaninę bez wciskana Alta.

jak tak dobrze zna i zajmuje to niech poduczy Cię trochę :mrgreen:

może Cyrylicą lepiej Ci idzie ?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Własnie wróciłem z oglądania 525TDS 230kkm nalotu. Bardzo przyzwoita jedynie polerka by się przydała jutro na warsztat ciągnę i się zobaczy.

W między czasie proszę o rozkodowanie VIN: WBADF71080B59604

 

Z góry dzięki.

 

a ten VIN to bez byka jest?

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano
Jestem spostrzegawczy, a propos TDS to chciałbym zwrócić uwagę na odwrócenie Naszej uwagi, zdjęcia umiejętnie zrobione by zakryć iż(to tylko moja hipoteza) mógłby choć nie musi, mieć robiony albo lewy bądź prawy bok. Tyczy się drzwi, przednich szczególnie i może tylnych. Jedno zdjęcie drzwi na których jest charakterystyczny rozcięcie-przebicie. Następnie ładne zdjęcie boku z fleszem. Dość intrygująca sprawa, bo mógł dać wszystkie zdjęcia symetrycznie lewej i prawej strony. Może właśnie chce na odwrót by tak pomyśleć jak ja. Szczerzę zastanawia mnie czy sprawdzenie Vin'u potwierdzi kierownice, gdyż moja uwaga kiera chyba powinna być w drewnie nieprawdaż? Pozdrawiam serdecznie.:)
Opublikowano
Generalnie bity nie był, były poprawki bez szpachli ale zrezygnowałem z kupna mimo bez wypadkowości i napraw podczas użytkowania. Gdyż kosztorys po przeglądzie wyszedł ok 5000zł a ogólnie to turbo cieknie, maglownica do regeneracji przód wahacze te jakby banan, drążki kierownicze, przewody hamulcowe gumowe tył, pocił się trochę pompy wspomagania i paliwa do tego jeszcze amorki przód + typowe wymiany po kupnie wychodziło coś ok 5k zł a sam samochód ok 15tyś chce. Tak więc szukam dalej a jak się nie uda to ruszam do DE kupić coś.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.