Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ale wiesz kolego nie są to nowe autka i wszystko ma prawo sie posypać.. Pracowałem u mechanika blacharza lakiernika i czasem przyjezdzały do nas nowe samochody z 2006-2008 roku i jakie juz miały problemy wiec nasze bmw i tak sa wytrzymałe :) Lata i kilometry robią swoje

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak sobie przegladam ten dział , bo chce kupic e39 i powiem szczerze ze mi sie włos jeży na głowie! Mam e34 z 91r i przez 7 lat eksploatacji nie wymieniłem tylu rzeczy co niektórzy w ciagu kilku miesiecy! Jestem Przerażony!!! I zastanawia mnie to czym to jest spowodowane? Widze ze układ chłodzenia i elektryka/elektronika to słaby punkt e39, o zawieszeniu nie wspominam bo to raczej wina dróg w polsce niz BMW :) ale ogolnie to Masakra. Chyba dam sobie spokój z e39, podszykuje sobie moja stara e34 i zrobie kolejne pół miliona km :) A tak na serio to chciałbym e39, bo bardzo mi sie podobaja, ale musze sie jeszcze rozeznac w tym temacie, bo jak mam wiecej spedzac czasu u mechanika niz jezdzic to ja dziekuje! PS. moje stare e34 przez 7 lat,nigdy nie stało dłuzej niz 1 dzien,nie jezdzone, i zawsze do domu dojechało, nawet jesli cos szwankowało, to nigdy na lawecie nim nie wracałem :)
Opublikowano
Wiesz to raczej wina poprzednich właścicieli, którzy nie potrafili zadbać bądź nie mieli pieniędzy i tak "cerowali" co mogli aż wiedzieli, że nie dadzą rady i postanowili sprzedać. Ja za czym swoją kupiłem to czego się naoglądałem to masakra. Jedna 4,4 to była tak zajechana, że 2.8 nie miałbym co z nią zrobić :duh: Miejscowości już nie pamiętam, ale to było po drodze między Warszawą, a Lublinem.
Opublikowano

No widzisz Martinez, teraz po Tobie ktoś kupi samochód w którym nic nie robiłeś przez 7 lat i będzie pisał w analogicznym temacie ile to musiał naprawić po zakupie... ;) Podobnie jest z e39.

 

A tak na serio, to KAŻDE auto kupione jako używane wymaga jakiegoś wkładu. Mniejszego bądź większego, zależnie od tego jak dbał poprzedni właściciel i jak skomplikowany technologicznie jest samochód. A ogólna zasada jest taka, że jak auto ma wszystko sprawne, to się go nie sprzedaje, a jeśli już to oddaje rodzinie/znajomemu.

Tu masz przykłady osób, które raczej poważnie podchodzą do utrzymania auta i pasjonują się nim, a nie naprawiają dopiero jak coś uniemożliwi jazdę. Mnie by to nie przerażało :)

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano
He,he ale ja nie twierdze ze nic nie robiłem przez 7 lat, wrecz odwrotnie, bo tez jestem fanem marki i lubie siedziec w garazu bardziej niz w barze, poprostu az tak mi sie nie psuła jak tu kolegą na forum, fakt ze przez ten czas lista wymian tez by była długa, ale chodziło mi analogicznie do czasu uzytkowania :D Ps. z moja nikt sie nie bedzie meczył, bo nie bedzie do sprzedania, :) mam co do niej inne plany...
Opublikowano

odnośnie awaryjności BMW to już pisałem na łamach tego forum że nie jest wyższa niż innych samochodów a wręcz niższa co nie znaczy że to auto nie mam bolączek - jak każde.

na swoim przykładzie kupiłem auto sprowadzone ze Szwajcarii 3 lata temu dokładnie 01.09.2009r. tak trochę na wariata w komisie. auto miało książkę do 146 tyś w 2006r. i wydruk kontroli spalin z 2007 przy przebiegu 160tyś. i trochę faktur na wymianę paru części. auto kupiłem z przebiegiem 176 tkm. było co prawda po jakiejś przygodzie chyba parkingówka bo prawe drzwi przód i tył oraz przedni błotnik były malowane od listwy w górę. Po dojechaniu do miejsca zamieszkania padł sterownik ABS który był już grzebany ale myślałem że zostało to zrobione trochę lepiej :mad2: . wymiana sterownika, później prawy górny wahacz po jakimś czasie lewy. w międzyczasie wszystkie oleje i filtry w tym w szkrzyni. w między czasie jakieś pierdoły klocki itp i poduszki od nivo gdyż jedna wybuchła koszt 650 pln razy 2 (to chyba największy wydatek), na miesiąc przed sprzedażą tj. w marcu 2011r. po dwóch latach użytkowania wymieniłem świece, filtry w tym kabinowe, olej i w kwietniu sprzedałem z wielkim żalem ale musiałem z przebiegiem 225 tkm. przy sprzedaży umówiłem się z kupującym że jak tylko przyjdzie mu ochota na sprzedaż to ją odkupię w ciemno o ile nie będzie po jakimś dzwonie. po około roku zacząłem szukać 5er, pierwsza rzecz telefon do kupującego :nienie: nie chce sprzedać - za dobre auto. poszukiwania - tragedia to co wtedy było na sprzedaż nawet od "fanów marki" w najmniejszym stopniu nie przypominało mojej byłej - korozja korozja i jeszcze raz korozja. znowu telefon do kupującego i znowu zonk. minęło kilka miesięcy i szukając w necie znalazłem identyczne auto jak moje tylko na 18 calach z lotką na przednim zderzaku. dzwonię (telefon inny) i w trakcie rozmowy wychodzi na to że to moje auto a wystawiający jest szwagrem kupca. jeden telefon krótka piłka i wyjazd. kasa pasi - pasi :lol: . auto co prawda bez opon i z małym wgniotem na tylnej klapie ale całe, po wymianie amorów przód tarcz i klocków przód. coś za coś brak opon ale chociaż to zrobione. po zakupie wymiana płynów ustrojowych i filtrów oraz tylnych tuleii pływających oraz 4 łączników stabilizatorów i pasków przy silniku. oczywiście powodem sprzedaży były "problemy z silnikiem i instalacją gazową" o czym dowiedziałem się po przyjechaniu do domu i podpięciu pod kompa. "Na szczęście" moje jakiś gazownik pozamieniał wtyczki wtrysków :duh: i nie umieli ogarnąć auta - inaczej auto pewnie nie było by na sprzedaż. szybkie plag and play z wtyczkami i auto śmiga jak złe.

auto po zakupie w czerwcu tego roku miało 250 tkm teraz ma 265 tkm. dodam tylko że po za wymienionymi częściami zawieszenia wszystko pamięta fabrykę i nie nosi znaków zużycia. na wiosnę będzie wymiany tuleii tylnej belki oraz znowu olej i filtr w skrzyni.

tak więc czy BMW jest takie awaryjne chyba nie pod warunkiem że było zadbane i się nadal o nie dba.

powoli dochodzę do wniosku że BMW to nie marka samochodów - to nieuleczalna choroba :)
Opublikowano
Cześć ja na chwilę obecną wymieniłem oleje, filtry i termostat...reszta OK

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano

Witam Ja Po zakupie wymieniłem :

komplet wahaczy z przodu

tłumik środkowy

Wąż wspomagania

a teraz wycieraczki mi się zawiesiły i nie wiem co wyjdzie tego

Opublikowano

Po zakupie świece,filtry ,olej,płyny.

-montaż lpg

-amory przód

-tarcze plus klocki tył

-regulatory lamp

Wszystko to po roku użytkowania :cool2:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Ja posiadałem 6 sztuk tego modelu na przestrzeni kilku lat i mogę śmiało powiedzieć,że to jeden z najtańszych w utrzymaniu pojazdów.Więcej wpakowałem w Audi z TDi hehe. Oczywiście ten samochód jak każdy trzeba "umieć kupić" czyli nie szukać okazji za pół ceny bo takich nie ma! Moje kryterium zakupu to zawsze stan techniczny i stopień zużycia - takie rzeczy jak przebieg ,książki serwisowe czy jakieś elementy malowane to drugorzędna sprawa.Szukając samochodu często te z rzekomo małym przebiegiem i oryginalnym lakierem były w gorszym stanie .Nie mówie o zakupie wozu z 5 kawałków ale lakierowane elementy nie zawsze wróżą kłopoty. Więc wyłączając elementy eksploatacyjne typu klocki,oleje,opony,akumulator itd.. to w moich E39 (wszystkich) wymieniłem lub naprawiałem:czujnik ABS 1 szt,naprawa pompy ABS,wentylator klimy ,przetwornica ksenonu 1 szt,termostat 2x,separator odmy 2x,cewki zapłonowe 4szt,nieszczelność klimy (wymiana przewodu),drobne naprawy elektroniki też się zdarzały ale naprawdę drobiazgi.Biorąc pod uwagę ,ze to wszystko dotyczy 6-ciu egzemplarzy na przestrzeni kilku lat mogę powiedzieć,że w tym samochodzie naprawdę nie ma co naprawiać. Każdy z moich aut był z silnikiem benzynowym ,nie był najtańszy ,3 z nich nie były "bezwypadkowe"i użytkowane około roku - przebiegi rzędu 25 -30 tys.km.rocznie.Przebiegi "na liczniku" przy zakupie to od 150 do 240 tys.Realne - niewiadome :)) Więcej pracy ale też bez tragedii miałem przy E60 i E65.
Opublikowano

Po kupnie olej i filtry ale to sie nie liczy :wink:

Teraz mam do zrobienia (wyszło w ciągu miesiąca po zakupie):

Poduszki silnika prawa i lewa

Termostat

Czujnik ciśnienia oleju

chyba jeden z wtryskiwaczy (ale nie było możliwości dokładniejszej diagnozy jeszcze)

nie działa sensor deszczu

nie działa RDC (kontrola ciśnienia w oponach, zaworki do RDC musze kupić)

nie działa hydraulika tylnej klapy (olej do zupełniena)

nie działa Webasto

nie działa PDC

 

 

Do wymiany olej w ASB ale to na koniec, jak na razie skrzynia chodzi wzorowo.

Reszta jest ok, przebieg 386tys km.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano
Po kupnie olej i filtry ale to sie nie liczy :wink:

Teraz mam do zrobienia (wyszło w ciągu miesiąca po zakupie):

Poduszki silnika prawa i lewa

Termostat

Czujnik ciśnienia oleju

chyba jeden z wtryskiwaczy (ale nie było możliwości dokładniejszej diagnozy jeszcze)

nie działa sensor deszczu

nie działa RDC (kontrola ciśnienia w oponach, zaworki do RDC musze kupić)

nie działa hydraulika tylnej klapy (olej do zupełniena)

nie działa Webasto

nie działa PDC

do kupienia czujnik temperatury zewnętrzej bo urwany :duh:

 

 

Do wymiany olej w ASB ale to na koniec, jak na razie skrzynia chodzi wzorowo.

Reszta jest ok, przebieg 386tys km.

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano (edytowane)

Po kupnie olej i filtry ale to sie nie liczy :wink:

Teraz mam do zrobienia (wyszło w ciągu miesiąca po zakupie):

Poduszki silnika prawa i lewa

Termostat

Czujnik ciśnienia oleju

chyba jeden z wtryskiwaczy (ale nie było możliwości dokładniejszej diagnozy jeszcze)

nie działa sensor deszczu

nie działa RDC (kontrola ciśnienia w oponach, zaworki do RDC musze kupić)

nie działa hydraulika tylnej klapy (olej do zupełniena)

nie działa Webasto

nie działa PDC

problem z pamięcią prawego lusterka (wędruje sobie jak chce)

alarm świruje (sam się włącza - winny chyba czujnik ruchu bądź przechyłu)

do kupienia czujnik temperatury zewnętrzej bo urwany :duh:

 

 

Do wymiany olej w ASB ale to na koniec, jak na razie skrzynia chodzi wzorowo.

Reszta jest ok, przebieg 386tys km

 

Coś się zwiesiło :mad2: sorry za 3krotnego posta...

Edytowane przez jurasbreslau

http://s25.postimg.org/fhz6cbo73/podpis_forum.jpg


Mieszkasz w Holandii? Zajrzyj tu: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=168&t=208939 Mój Individual >>klik<<

Zamienię 2szt BBS RS 700 8,5Jx18 za 2szt BBS RS 701 10Jx18, bądź deal na 19" ACS Type III

Opublikowano

Mam już rok czasu 523i i to co musiałem wymienić:

- klocki przód i tył

- czujnik ABS tył

- olej filtr oleju

- świece

- czujnik wałka rozrządu

- łącznik kolumny kierownicy

- licznik

- siłownik szyby tył prawy

- zamki i linki maski

To wszystko w przeciągu roku, teraz tylko cieszyć się zjazdy. Choć muszę wymienić czujnik wału (ale na tym jeszcze długo pojeżdżę) oraz prostowanie i malowanie felg 18.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Po zakupie (w połowie stycznia '13):

 

- łącznik elastyczny wału;

- wahacze przód;

- wszystkie filtry;

- wszystkie tuleje na tyle (masakra z wyciąganiem, ale brzeszczot pomaga);

- cały układ hamowania z tyłu;

- wszystkie płyny eksploatacyjne (ze zbiornika płynu do chłodnicy wylaliśmy jak się okazało płyn do wspomagania...)

- 3 czujniki ABS, być może dojdzie sterownik;

- wycieraczka tył, poprawiona i wyregulowana szyba tył (touring, ciągle się domykała);

- wycieraczki przednie wyregulowane na podszybiu, obie cierpiały na impotencję;

- króciec wody;

- przewody od vacu;

- nowe lampy (w starej poszedł silniczek);

 

Do zrobienia Webasto, jeden z czujników w klimatyzacji, jakieś czujniki przy świecach i to chyba na razie na tyle...

 

Auto kupione w dobrej cenie, która uwzględniała część napraw, choć nie wszystkie niestety.

Opublikowano
Tak sobie przegladam ten dział , bo chce kupic e39 i powiem szczerze ze mi sie włos jeży na głowie! Mam e34 z 91r i przez 7 lat eksploatacji nie wymieniłem tylu rzeczy co niektórzy w ciagu kilku miesiecy! Jestem Przerażony!!! I zastanawia mnie to czym to jest spowodowane? Widze ze układ chłodzenia i elektryka/elektronika to słaby punkt e39, o zawieszeniu nie wspominam bo to raczej wina dróg w polsce niz BMW :) ale ogolnie to Masakra. Chyba dam sobie spokój z e39, podszykuje sobie moja stara e34 i zrobie kolejne pół miliona km :) A tak na serio to chciałbym e39, bo bardzo mi sie podobaja, ale musze sie jeszcze rozeznac w tym temacie, bo jak mam wiecej spedzac czasu u mechanika niz jezdzic to ja dziekuje! PS. moje stare e34 przez 7 lat,nigdy nie stało dłuzej niz 1 dzien,nie jezdzone, i zawsze do domu dojechało, nawet jesli cos szwankowało, to nigdy na lawecie nim nie wracałem :)

 

To już moje drugie E39 poprzednio benzyna teraz Diesel, krótko mówiac nie jezdzilem solidniejszymi autami. Wymieniałem katalizator w 520i(telepał) oraz termostaty( w obydwu E39) i pompe wody (w 520i) 3 przeglądy po koleji zawieszenie nie wymaga żadnych poprawek( jedynie poszarpane odboje) co ty na to ?? . W internecie przed zakupem naczytałem sie jakie to BMW 5 jest delikatne że oglónie zawieszenie sie wygina bo aluminiowe i rożne pierdoły po których przeczytaniu strach człowieka oblatuje na samą myśl o awyrjoności BMW. Ojciec jezdził Mazdą 6 i Fordem mondeo ( auta zbyt delikatne tanio wyprodukowane obydwa Diesle które nie sprawiają jako jedyne żadnych problemów), remonty tych szrotów pochłneły już worek pieniędzy :mad2: BMW przy nich to pancer wagen. W sieci na forach dużo chuczy o awariach bo od tego jest forum jak coś sie z autem dzieje to ludzie sie tu pytają a że E39 to auto popularne wiec ilosc zapytań jest duża i czasem odnosi sie wrażenie że to naprawde jakiś szrot a z doświadczenia uważam ten model za bardzo solidny

 

 

Po zakupie (w połowie stycznia '13):

 

- łącznik elastyczny wału;

- wahacze przód;

- wszystkie filtry;

- wszystkie tuleje na tyle (masakra z wyciąganiem, ale brzeszczot pomaga);

- cały układ hamowania z tyłu;

- wszystkie płyny eksploatacyjne (ze zbiornika płynu do chłodnicy wylaliśmy jak się okazało płyn do wspomagania...)

- 3 czujniki ABS, być może dojdzie sterownik;

- wycieraczka tył, poprawiona i wyregulowana szyba tył (touring, ciągle się domykała);

- wycieraczki przednie wyregulowane na podszybiu, obie cierpiały na impotencję;

- króciec wody;

- przewody od vacu;

- nowe lampy (w starej poszedł silniczek);

 

Do zrobienia Webasto, jeden z czujników w klimatyzacji, jakieś czujniki przy świecach i to chyba na razie na tyle...

 

Auto kupione w dobrej cenie, która uwzględniała część napraw, choć nie wszystkie niestety.

 

wygląda na to że nikt nigdy wczesniej nic nie naprawiał w tym aucie aż dotarło w porządne ręce

http://imageshack.us/a/img222/358/img0470ji.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.