Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba trochę za tania jak na auto poliftowe. Załatw VIN od właściciela zobaczymy czy rzeczywiście w aucie siedzi m54

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz być bardzo ale to bardzo ostrożny bo cena jest po prostu kpiną za dobre e39 po lifcie, uwaga na sprawność skrzyni i samego silnika bo tutaj może być ukryty zonk tej ceny, auto jest po fabrycznym lifcie więc listwy powinny być w lakierze i takie są, silnik co również widać to jednostka M54 i wcale nie jakaś rzadko stosowana tylko w e39 po lifcie podstawowa a co za tym idzie często spotykana. Widać też że auto było juz jakiś dłuższy czas u jednego właściciela co może i jest jakimś plusem.
Opublikowano

No właśnie jeśli chodzi o cenę to jest dość zaskakująca jak na ten rok i to że jest po lifcie.

A jak sprawdzić skrzynie w takim samochodzie?? Jeździłem to płynnie zmienia biegi i nie szarpie przy zmianie. Nie wiem co jeszcze można tam sprawdzić jeśli chodzi o skrzynie.

Silnik wygląda na ciekawy jak na moje oko. Ale i tak będę próbował jakoś ją dogłebnie sprawdzić.

No koleś jeździł nią 7 lat to chyba tez coś znaczy jak dla mnie. Na bita nie wygląda a przynajmniej nie na mocno, podłoga, podłużnice wszystko jest ok. Ale jutro przelece ją jeszcze czujnikiem.

VIN tez bede miał jutro to wrzuce.

A jak myślicie o dynamice takiego samochodu, o spalaniu i na co trzeba uwarzać w takim motorze??

Opublikowano
listwy na drzwiach i zderzakach powinny chyba być czarne a tu wszystko w kolorze

 

W poliftowym e39 listwy pod kolor to standard.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

 

Co sądzicie o silniku, bo jest dość nie typowy. Tak mi się wydaje.

 

Nie jest wogole nietypowy. Rzekłbym ze to najpopularniejszy benzyniak w BMW po 2000 roku. Do 2005 roku byl stosowany nawet w e60.

 

Ale cena mocno podejrzana. Dobrze sprawdz automat.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

A jak myślicie o dynamice takiego samochodu, o spalaniu i na co trzeba uwarzać w takim motorze??

 

Dynamika zupełnie wystarczajaca, jesli nie jestes rajdowcem.

Co do spalania - niestety jest dosc wysokie jak na osiagi tego auta. W miescie minimum 13-14 litrów.

 

Na co uważac? Jesli to auto ma oryginalny taki przebieg to bez problemu silnik zrobi jeszcze 3 razy tyle!! A na co uwazac? M54 lubią pic olej, więc trzeba pilnowac jego poziomu. Ponadto należy pilnowac stanu płynu chłodzącego, jesli bedzie go za mało, to poleci uszczelka pod głowicą a i głowica sama może ucierpiec. Jesli silnik nigdy nie był przegrzany i bedziesz pilnowal płynu i oleju, to jest to chyba najtrwalszy silnik BMW po 2000 roku.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

No to jeszcze mi powiedz jak sprawdzić ten automat??

Przebieg podobno oryginalny i chyba udokumentowany. A dużo tego oleju lubi brać??

No ze o płyn chłodniczy trzeba dbać to wiem bo już miałem BMW.

Opublikowano
No to jeszcze mi powiedz jak sprawdzić ten automat??

Przebieg podobno oryginalny i chyba udokumentowany. A dużo tego oleju lubi brać??

No ze o płyn chłodniczy trzeba dbać to wiem bo już miałem BMW.

 

Niestety nigdy nie miałem automatu, wiec sie nie wypowiem. Jesli auto jest proste i nie ma pół miliona przebiegu, to moze byc calkiem dobra okazja. Bo cena jest bardzo niska, wiec zachowując w kieszeni kilka tysiecy na ewentualne poprawki, mozesz te auto doprowadzic do stanu BDB.

 

Zreszta na szczescie w benzynowych e39 automat jest duzo trwalszy niz w e39 diesel.

 

Co do oleju i jego brania przez M54 - u różnych osob jest róznie: od litra do 3 na 10 tys km.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

No właśnie o to chodzi ze jeśli by coś wyszło, miejmy nadzieje że tak nie bedzie ale jak coś to zostanie troche kasy na poprawienie stanu na cos naprawde interesującego.

Średnio robie rocznie 10 tyś także branie oleju nie szczególnie mnie przerarza.

Właśnie troche martwi mnie ten automat bo nie bardzo wiem jak powienien działać. Nigdy nawet takim nie jeździlem. Jeździłem audi tiptronic i powiem że porównywalnie zmienia biegi. Płynnie i nie szarpie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.