Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym, aby ktoś obejrzał to auto:

http://otomoto.pl/bmw-320-bi-xenon-C20633526.html

 

1. Tylnie światła to jakiś "pakiet", bo słyszałem o "czarnych" światłach do e90, żeby zniwelować efekt typu "lanos"? Czy to są po prostu jakieś zamienniki?

2. Ten chromowy gril to jakiś krzak, czy tak ma wyglądać każdy gril w aucie z chrom pakietem?

3. Bixenon w BMW to dwa oddzielne projektory ( soczewki ), czy w jednej soczewce i zdejmowana jest przyszłona?

4. Bo zwykły ksenon ( mijania ) to zwykła soczewka, a obok ( te wewnętrzne ), to halogen H7 ( drogowe ), czy się mylę?

 

Ja to jak na razie widzę tempomat w opisie, którego nie widzę w aucie ( brak joy'a ).

 

Tak czy owak, mam blisko i chcę się przejechać obejrzeć to auto, na coś konkretnego polecacie zwrócić uwagę?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

Chciałbym, aby ktoś obejrzał to auto:

http://otomoto.pl/bmw-320-bi-xenon-C20633526.html

 

1. Tylnie światła to jakiś "pakiet", bo słyszałem o "czarnych" światłach do e90, żeby zniwelować efekt typu "lanos"? Czy to są po prostu jakieś zamienniki?

2. Ten chromowy gril to jakiś krzak, czy tak ma wyglądać każdy gril w aucie z chrom pakietem?

3. Bixenon w BMW to dwa oddzielne projektory ( soczewki ), czy w jednej soczewce i zdejmowana jest przyszłona?

4. Bo zwykły ksenon ( mijania ) to zwykła soczewka, a obok ( te wewnętrzne ), to halogen H7 ( drogowe ), czy się mylę?

 

Ja to jak na razie widzę tempomat w opisie, którego nie widzę w aucie ( brak joy'a ).

 

Tak czy owak, mam blisko i chcę się przejechać obejrzeć to auto, na coś konkretnego polecacie zwrócić uwagę?

 

Pozdrawiam

Tylne swiatła to podróbka, w "ciemnym" oryginale nie ma prawa być żadnych diod, auto nie ma prawa mieć fabrycznego chrom pakietu bo to 320d a fabryka nie dawała w tym modelu możliwości wyboru, tylko czarne matowe lub chochglanz za słoną dopłatą, chromu w ofercie brak. Bixenon w tym przypadku to soczewka ( mijania) i soczewka z przesłoną + H7 (drogowe). Tempomatu brak tak samo jak czujnika deszczu, auto powinno być z końca roku 2006. Kicha z gumową kierownicą i lewarkiem biegów. Zwróć uwagę na wyciągnięte (za długie i tylko na jednym zdjęciu ) spod osłony progu przednie lewe nadkole , a może to pozostałość po chlapaczu, wydziargany chodniczek akurat pod pedałem sprzęgła sugeruje kobietę jako kierowcę a czy to + czy - to już każdy myśli po swojemu, końcówki wydechu bez komentarza... ale ogólnie auto wygląda na proste i ładne.

Opublikowano

ale dziwna komibnacja wyposażenia :norty: :mad2: ....

 

felgi 18", xenon, jakieś podrabiane lampy a kierownica jak z skody, brak tempomatu i automatu do świateł - zupełnie na odwrót - to co potrzebne to nie ma a to co tylko jest gadźetem to jest :P

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kierownica jak z skody

niestety tylko m-pakietowa jest w miarę te zwykłe są paskudne.

całą resztę gratów po VIN się dowiemy.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Byłem widziałem, jechałem, niestety krótko.

 

Tylni lewy błotnik szpachlowany. Właściciel mówił, że był robiony, na mierniku się to potwierdza. Aż poza zakres wylatuje miejscami, promiennie pod 1000um, 800 itd..... Z tyłu z prawej strony zderzak-błotnik słabo spasowany, jednak prawy błotnik na mierniuku wychodzi ok, ale z drugiej strony nie poświęcałem temu niewiadomo ile czasu. Ogólnie poza tym lewym tylnim na mierniku wszystko wychodziło 150-240, ale najczesciej 170. Z przodu maska, błotniki itp troche więcej, ale to normalne, tak ma być. Poza tym nie podobał mi się przedni zderzak, albo raczej jego kolor, dziury od kamieni itp.

 

Tylnie światła faktycznie nie oryginalne, poza tym środek nie dość, że wygląda slabo, to i jeszcze moim zdaniem jednak troche wyeksploatowany. Boczek od fotela kierowcy od strony dzwi jest widocznie przetarty, fotele za to fajnie trzymają, chodz imo troczę za mocno napompowane były ( ale to kwestia regulacji ). Poza tym meszek przy dzwigni zmiany biegów z dziurką małą.

 

Xenon działa śmiesznie, aż na początku zarzuciłem, że nie jest to bixenon, ale po okazaniu widać ładnie, jak to działa.

Na mruganie, to tylko halogen ( długie ) się zapala, żeby właczyć xenon na długie światła, to trzeba właczyć długie na stałe. Nie wiem, jaki ma to cel, jaki zamiar miał producent, ja tam często w nocy długimi sobie mrugam tylko i w taki sposób to tutaj nie zda egzaminu.

 

Uzytkowane na krótkim dystansie, w moim odczuciu właściciel z turbiną to się nie pier***i, uważam tak po tym, jak przewiózł mnie kawałek.

 

Potem ja ze starami, jak laik diesla... Zdziwiłem się nawet, bo zdechł mi raz. NIe wiem, jak ma być w tym aucie, ale każdym diesle'm, jakim do tej pory jeździłem ( w pracy non stop, 1.6hdi ), 1 - ciągnie sam bez gazu, jak głupi, 2 też zdecydowanie.

A tu, jak wracaliśmy, toczę się lekko na 2 ze sprzęgłem w podłodze i na płaskim z ledwo co wciśniętym pedałem gazu ( tak asekuracyjnie ) przy na prawdę delikatnym wysprzęglaniu auto zdechło. Nie wiem, może te silniki tak mają, że jednak nawet przy toczeniu trzeba trochę nacisnąć? Moja malutka benzyna by nie zdechła.

 

Poza tym za krótko jechałem. Nic mi nie szarpało, na szybko sprzęgło działa normalnie.

 

Może komuś się przyda.

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak wracaliśmy, toczę się lekko na 2 ze sprzęgłem w podłodze i na płaskim z ledwo co wciśniętym pedałem gazu ( tak asekuracyjnie ) przy na prawdę delikatnym wysprzęglaniu auto zdechło. Nie wiem, może te silniki tak mają, że jednak nawet przy toczeniu trzeba trochę nacisnąć? Moja malutka benzyna by nie zdechła.

 

skrzynia szóstka.

nie podtoczysz się na dwójce bez gazu jak w piątce.

jak i z niej nie ruszysz.

też mnie na początku to wkurzało :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

W innych autach nie ma to nic do rzeczy, czy 6 czy 5. Mniejsza z tym.

 

Jeszcze, bo zapomniałem dodać, przednia szyba była wymieniana ( kamyczek ).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W innych autach nie ma to nic do rzeczy, czy 6 czy 5

ma jeśli chodzi o ścisłość.

krótsze biegi są i dlatego mniej elastyczny w dolnych zakresach na każdym przełożeniu.

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano

Mam tutaj 5 postów i nie chcę się mądrować, a bardzo mogę w tej materii... Jak coś to PW, bo to nie miejsce na dyskusje o biegach.

 

Sam własnoręcznie dobierałem przełożenia w innych autach i składałem skrzynie i znam ten temat bardzo dobrze. :twisted:

Im krótsze biegi, tym auto jest elastyczniejsze, bo na danym biegu, NA KOŁACH w funkcji obrotów ma więcej momentu w całym zakresie...

A i w innych autach, 5,6 skrzynia, czegoś takiego, co tu opisałem nigdy nie spotkałem, ale wszystkimi diesel'ami na świecie nie jeździłem. Ostatecznie w tym przypadku to prędzej wynika z charakterystyki silnika w dolnym zakresie obrotów. Ale dla mnie nie jest to takie istotne, aby nad tu referaty pisać...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

aha to przepraszam.

jak wiesz wszystko co potrzebujesz o silniku i skrzyni to już się nie wtrącam :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.