Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zwykła instalacja 2 generacji.Jaka to rożnica skoro i tak wiesz że nie sekwencja i strzelić zawsze może.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
a teraz mam takie pytanie czy warto zamienic bmw e36 318i m40 1,8 w benzynie wzorowo sie sprawuje nic nie faluje zadnych problemow i czy warto zamienic sie na bmw e34 z instalacja gazowa wlasnie taka ? czy lepiej na benzynie jezdzic ?
Opublikowano

Zwykły gaz 2 gen. Mega długi dolot gazu od parownika do mieszalnika :roll: ale nie widać żeby był po wystrzale. Przepływomierz cały, gumy dolotu też w porządku więc można zaryzykować stwierdzenie że nie strzela i jest ok. Jeżeli silnik jest w dobrym stanie technicznym, cena za auto przystępna i papiery na butlę się jeszcze nie kończą można zainwestować i przerobić na sekwencję. Nie jest to już jakiś przerażający koszt.

 

Ale jeżeli nie strzela nie ma co się bać. Można pojeździć i zobaczyć. Ja bym zostawił tak jak jest. Miałem identyczne LPG w E30 z takim silnikiem i byłem zadowolony natomiast w E34 (też taki silnik) już było nieco gorzej bo potrafił strzelić i spalanie oscylowało koło 18-20L/100km. Po wymianie wszystkiego co wiązało się z zapłonem i gazem dalej było to samo, dopiero regulacja zaworów pomogła i się uspokoiło. Spalanie gazu w tym silniku na poziomie 12-15L uważam za całkiem w normie.

 

LPG w BMW to temat rzeka. ilu użytkowników tyle opinii. Różnych. Od wychwalania drugiej generacji po negowanie sekwencji i odwrotnie.

 

Na Twoim miejscu założył bym sobie nawet takie samo LPG jak jest w tamtym. Na kilka lat bezawaryjnej jazdy wystarczy. Co nowe to nowe a jak Twój silnik jest OK nie powinieneś mieć problemów z instalacją

Opublikowano

Podstawa - blacha. Hamulce - czy nie ściąga. i luzy w zawieszeniu bo naprawa sporo kosztuje.

 

Jeśli chodzi o silnik - czy jest suchy, czy nie klepią zawory (ważne w tym silniku), czy jest znana przeszłość serwisowa - kiedy wymieniany rozrząd i olej, najlepiej półsyntetyk. Resztę w razie czego da się ogarnąć bez większych problemów.

 

Przejedź się i daj mu w dupę. Tylko nie na zimnym silniku!! Na biegu jałowym, najlepiej na postoju wciśnij pedał gazu do oporu i zaraz odpuść, żeby nie zdążył wejść na obroty i tak kilka razy (4-5razy). Jak gaz nie strzeli to wszystko jest ok.

 

Zobacz czy ma chęć jechać, demon to to nie będzie ale tez nie taczka:)

Opublikowano
podczas jazdy. Przy prędkości 20-30km/h po dziurach słuchaj czy nie ma stuków, kawałek po trasie przy 90-100km/h czy nie rzuca przodem po pasie na lewo i prawo. Jeżeli coś jest nie tak to pod auto ale tylko na szarpaki na stacji diagnostycznej. Koszt około 20pln.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.