Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam po raz kolejny :)

W dalszym ciągu jestem zainteresowany kupnem e39 530d najlepiej po lifcie. Po odrzuceniu paru ofert z allegro znalazłem kolejną, i tak samo jak poprzednim razem chciałbym was prosić o jakiekolwiek uwagi na temat tego egzemplarza. Dzwoniłem właśnie do gościa z aukcji, aby poprosić o VIN, prawdopodbnie zostanie mi on przesłany jutro ponieważ auto stoi na komisie (handlarz), który dziś jest już zamknięty. Tak jak zaznaczone jest w moim profilu jestem z okolic Rzeszowa, więc nie chciałbym robić ponad 300km w jedna stronę na darmo, dlatego też tak mi zależy na jakichkolwiek uwagach. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź. Pozdrawiam

Link do aukcji: http://otomoto.pl/bmw-530-idealna-100-orginal-3-0-diese-C22974047.html

Opublikowano
Tzn.? Widzę ten żólty pasek na tablicy (zamazany) - w sumie też sie przez chwilę zastanawaiłem po co to zamazywał, ale wydawało mi się to mało istotne. Ja tam w życiu nie sprowadzałem auta z zagranicy więc nie wiem o co chodzi za bardzo :oops: :wink:
Opublikowano

Ostatnie dni intensywnie śledzę rynek w DE. I jak widzę poliftową, opłaconą 3-lirową e39 za takie pieniądze to nawet na zatrzymuje na niej wzroku.

Kolego policz, takie auto bezwypadkowe to minimum 6 - 7 tys.euro. A gdzie opłaty, koszty transportu, zysk handlarza.

Wierzysz w cuda??

NO chyba, że ma przelatane np. 500 tys km. Co w sumie by mnie nie zdziwiło.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Tylko ja nie szukam 100% bezwypadkowej sztuki (gdyby taka się znalazła to bym się bardzo cieszył). To, że gość sobie napisze, że na pewno nie była bita i w ogóle niczym się różni ani nie odbiega od stanu fabrycznego to swoją drogą - takie urok naszych handlarzy. Mogła mieć jakąś stłuczke parkingową, która w niczym nie przeszkadza (przynajmniej mi), jakieś obtarcie i tym samym pomalowany element i pewnie coś takiego miało miejsce. Sprzedający uwzględniajać to przy wystawieniu auta tym samym pozbył by się mocnego argumentu przemawiającego za kupnem tego egzemplarza - jak nie piszę, że bezwypadkowe to niektórzy myślą, że auto, na które właśnie patrzą jest po bliskim spotkaniu z ciężarówką lub jest to jakiś ulep klejony z pięciu innych aut. Dlatego też chciałbym was prosić o opinie. Wiem, że to wróżenie z fusów - w końcu co można powiedzieć z samych zdjęć, ale tak jak w moim poprzednim "temacie" chciałbym zaznaczyć, że ja nie mam pojęcia o blacharce, a wasze czujne i wprawne oczy w niektórych przypadkach nawet z samych zdjęć są w stanie ocenić teoretyczny stan autka :wink: Stan silnika i osprzętu (turbo, wtryskiwacze) ocenię pewnie w jakimś pobliskim serwisie, aby nie naciąć się na jakąś "okazje", wiem że są to silniki, których przy pomocy przysłowiowego "młotka i przecinaka" nie naprwię, tym samym wolę wydać "pare" złotych i wiedzieć na czym stoję.
Opublikowano

Widzę straszna cisza w temacie tego auta. Dziś został mi podany nr VIN, poprosiłem kolegów z forum i został on także rozkodowany. Oto on:

VIN: WBADL710X0GM99233

Numer podwozia WBADL710X0GM99233

Kod typu DL71

Typ 530D (EUR)

Typoszereg E E39 ()

Seria 5

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik M57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 142

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor TITANSILBER METALLIC (354)

Tapicerka STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)

Data prod. 2000-09-07

 

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy

S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa

S403A GLAS ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S459A SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

S465A THROUGH-LOAD SYSTEM System załadunku

S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON LIGHT Światło ksenonowe

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S555A ON-BOARD COMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem

S672A CD CHANGER BMW FOR 6 CDS Zmieniarka CD na 6 płyt CD

 

S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi

S710A M LEATHER STEERING WHEEL M Kier. sport. wielofunk.

S785A WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS Lampy kierunkowskazów białe

L801A GERMANY VERSION Wersja krajowa Niemcy

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S879A GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. niemiecki

S915A BODY SKIN CONSERVATION, DELETION Brak konserwacji pokrycia zewn.

S970A BUISNESS PACKAGE Pakiet Business

 

S266A LT/ALY WHEELS RADIAL SPOKE 48 Obr. BMW, st. le. spr. rad. 48

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

S661A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business (C43)

S851A LANGUAGE VERSION GERMAN Wersja językowa, niemiecki

 

S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S464A SKIBAG Worek na narty

S694A PREPARATION FOR CD CHANGER Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

Dzwoniłem dziś do niego i poważnie zastanawiam się nad wyjazdem i oględzinami tego auta. Nie wiem tylko ile ma "nalatane" bo nie uwzględnił tego w opisie. Myślicie, że w ogóle warto wybrać się te 300km, aby zobaczyć czy cokolwiek jest wart ten egzemplarz? Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam, Łukasz

Opublikowano
No tak, to już zauważyłem, ale to akurat chyba był początek okresu poliftowego - VIN tez sugueruje moc 142KW, a więc 193KM, a jakoś specjalnie mi to nie przeszkadza, że w dowodzie może widnieć 2000r. jako rok produkcji (można przez to coś z ceny urwać), bardziej mi zależy na jakiś mankamentach blacharsko lakierniczych, bo o silniku ze zdjęć nic się nie dowiem chyba, że jakieś porady na co ewentualnie zwrócić uwage, i jak, i co sprawdzić w pierwszej kolejności przy oględzinach. Swoją drogą i tak wolałbym się udać na jakąś stacje diagnostyczną co by posprawdzali na komputerze stan wtryskiwaczy i turba. A może ktoś z was spotkał się już z tym sprzedawcą i może coś na jego temat powiedzieć?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.