Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W poniedziałek umówiłem się na kontrolę układu wydechowego. Mam takie pytanie-czy w poliftowych 530xd były tylko stalowe kolektory? Jeśli tak (gdzieś na forum czytałem), czy do tego silnika pasuje ten żeliwny kolektor z poprzedniego modelu 5? :)

 

Z tego co kojarzę to w silniku M57N2 jest już żeliwny kolektor wydechowy ale nie jestem pewny na 100%, tam gdzie były metalowe to chłopki zakładali żeliwne od E39 i zero problemów.

 

EDIT:

 

Sprawdziłem i u Ciebie jest żeliwny kolektor dlatego prawdopodobnie spece od DPF-a spaprały robotę.

Opublikowano
dzięki - to pewnie puszka od filtra źle pospawana, albo któraś obejma źle spasowana. W poniedziałek będę wiedział.
Opublikowano

A te spaliny to przypadkiem nie jest pracujące WEBASTO? :norty:

W zimę przy niskich temperaturach potrafi ono pracować cały czas podczas jazdy i faktycznie na zewnątrz bardzo mocno czuć specyficzny zapach spalin.

Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A te spaliny to przypadkiem nie jest pracujące WEBASTO? :norty:

W zimę przy niskich temperaturach potrafi ono pracować cały czas podczas jazdy i faktycznie na zewnątrz bardzo mocno czuć specyficzny zapach spalin.

Pzdr

 

Mam webasto ale w kabinie nigdy spalin nie czułem a koledze igorwi spaliny dostają się do środka, tak że coś jest nie tak.

Opublikowano

W każdym dieslu BMW jest webasto tylko w nie każdym jest dogrzewanie wnętrza. Każdy silnik diesla jest dogrzewany po uruchomieniu poniżej chyba trzech stopni.

Pzdr

Opublikowano
Okazało się, że trzeba było lepiej dopasowac połącznie pomiędzy turbiną a puszką filtra dpf(posmarowac jakąś pastą do układu wydechowego) . Przy okazji dowiedziałem się że poprzedni wlaściciel wyrzucił dpf z katalizatorem. Teraz zastanawiam się czy włożenie katalizatora zamiast środkowego tłumika to dobry pomysł. Chodzi o to, że może tam byc za niska temperatura i w efekcie zamiast oczyszczac spaliny tylko się zatka, jak często to jest w przypadku dpf (jeśli jest niewłaściwie eksploatowany). Może lepiej wstawic dpf. Używany 1000-2000pln. Wiem tu kwestia jak długo pochodzi. Ale przynajmniej lepiej będzie się oddychało jak się wysiądzie z auta. :?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Okazało się, że trzeba było lepiej dopasowac połącznie pomiędzy turbiną a puszką filtra dpf(posmarowac jakąś pastą do układu wydechowego) . Przy okazji dowiedziałem się że poprzedni wlaściciel wyrzucił dpf z katalizatorem. Teraz zastanawiam się czy włożenie katalizatora zamiast środkowego tłumika to dobry pomysł. Chodzi o to, że może tam byc za niska temperatura i w efekcie zamiast oczyszczac spaliny tylko się zatka, jak często to jest w przypadku dpf (jeśli jest niewłaściwie eksploatowany). Może lepiej wstawic dpf. Używany 1000-2000pln. Wiem tu kwestia jak długo pochodzi. Ale przynajmniej lepiej będzie się oddychało jak się wysiądzie z auta. :?

 

Po pierwsze jak nie masz już katalizatora to twój silnik nie spełnia norm euro 4 i mogą być problemy za granicą a nawet w PL w razie kontroli.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.