Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od razu chciałbym się przywitać :) Jestem z Warszawy i na imię mi Adam

 

postanowiłem zmienić auto na BMW, posiadam Audi A4 B6 i akurat na temat tego samochodu mogę dużo powiedzieć (jaki marce Audi) tak na temat BMW mam znikomą wiedzę.

 

Chodzi mi dokładniej który z dostępnych motorów BMW (diesel) jest najmniej awaryjny (chodzi o moc powyżej 200km)

 

Szukam właśnie E60 w kombi, czym się kierować na co zwracać uwagę przy oględzinach auta?.

Jakie ta wersja ma mankamenty?

 

proszę o odpowiedz , z góry dziękuje

Opublikowano

W E61 powyżej 200KM to za dużego wyboru w dieslu nie masz - 3,0 - z dwoma turbinami lub z jedną. Jeśli masz świadomość i kasę na ewentualne naprawy pewnie droższego w eksploatacji 535d, to tego bym wybrał (mocy nigdy za wiele :)).530d to juz zależy w jaki rocznik celujesz to taki trafisz: 218KM, 231KM lub 235KM jeśli się nie mylę. Ja mam ten pierwszy i nie narzekam.

 

Co do awaryjności wszystkich powyżej wymienionych - chyba podobnie, na początek wymień kolektor ssący :).

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

Chodzi mi dokładniej który z dostępnych motorów BMW (diesel) jest najmniej awaryjny (chodzi o moc powyżej 200km)

 

Szukam właśnie E60 w kombi, czym się kierować na co zwracać uwagę przy oględzinach auta?.

Jakie ta wersja ma mankamenty?

 

proszę o odpowiedz , z góry dziękuje

 

Poczytaj ten temat : viewtopic.php?f=73&t=153312

Opublikowano
Dziękuje za odpowiedzi, a co jest piętą Achillesową tego auta? Na co zwrócić uwagę :)i wreście przy kupnie ile kosztuje przegląd w aso przed kupnem :)?
Opublikowano
płapką są nieuczciwi handlarze którzy kręcą liczniki i ukrywają histrorie powypadkową, nie licz na super okazje w idealnym stanie , lepiej zapłać więcej a zeby samochód był pewny. Najwięcej problemów w stwarzają w pękające kolektory wydechowe i problemy z układem kierowniczym. Za przegląd w aso krzykną pewnie z 400-500zł lepiej podjedź do dobrej stacji diagnostycznej i poproś o taki przegląd
Opublikowano

ja tez przesiadlem sie z b6 1.9tdi na e61... autta dzieli przepasc. nie mowie tu o roznicy klas ale o kosztach utrzymania. wszystkie koszty b6 pomnoz min x2 a otrzymasz koszt utrzymania e61 530d... o535d juz wspominac nie bede. ale przyjemnosc z jazdy nie do opisania. jak ogladasz mobile.de to pierwsze 3 strony wynikow twojego poszukiwania sobie od razu odpusc- to padaczki.

 

pozdrawiam

Opublikowano
ja tez przesiadlem sie z b6 1.9tdi na e61... autta dzieli przepasc. nie mowie tu o roznicy klas ale o kosztach utrzymania. wszystkie koszty b6 pomnoz min x2 a otrzymasz koszt utrzymania e61 530d... o535d juz wspominac nie bede. ale przyjemnosc z jazdy nie do opisania. jak ogladasz mobile.de to pierwsze 3 strony wynikow twojego poszukiwania sobie od razu odpusc- to padaczki.

 

pozdrawiam

 

ile wydawałeś miesięcznie (prócz paliwa) na naprawy B6?

Opublikowano
ja tez przesiadlem sie z b6 1.9tdi na e61... autta dzieli przepasc. nie mowie tu o roznicy klas ale o kosztach utrzymania. wszystkie koszty b6 pomnoz min x2 a otrzymasz koszt utrzymania e61 530d... o535d juz wspominac nie bede. ale przyjemnosc z jazdy nie do opisania. jak ogladasz mobile.de to pierwsze 3 strony wynikow twojego poszukiwania sobie od razu odpusc- to padaczki.

 

pozdrawiam

Cześć, ile wydawałeś na A4 B6 a ile na bejce (naprawy)? Bardzo mi zależy na twojej opinii. Pozdrawiam

Opublikowano

jeden wachacz w e61 to wydatek ok 500 zl, do e61 wchodzi 8l oleju,filtry mowie o orginalach to ok 1000zl, wieksze kola ja mam 19 cali czyli opony tez drozsze juz nie wspomne o ubezpieczeniu i tu gdzie mieszkam podatku oraz masa innych rzeczy o ktorych nie mam pojecia. audi mi sie generalnie nie psulo ale z tego co pamietam to te rzeczy ktore wyzej wymienilem byly duzo tansze.

 

turbina w b6 wydatek 500 euro o cene w bmw wole nie pytac...

 

pozdrawiam

Opublikowano
jeden wachacz w e61 to wydatek ok 500 zl, do e61 wchodzi 8l oleju,filtry mowie o orginalach to ok 1000zl, wieksze kola ja mam 19 cali czyli opony tez drozsze juz nie wspomne o ubezpieczeniu i tu gdzie mieszkam podatku oraz masa innych rzeczy o ktorych nie mam pojecia. audi mi sie generalnie nie psulo ale z tego co pamietam to te rzeczy ktore wyzej wymienilem byly duzo tansze.

 

turbina w b6 wydatek 500 euro o cene w bmw wole nie pytac...

 

pozdrawiam

 

No widzisz mi moja B6 się non stop psuje, motor 2.5 litra, średnio miesięcznie wydawałem ok 600zł na naprawy ;/ I chcę zmienić na coś mniej psującego ;/ Bo audi mam już dosyć

Co jeszcze w E60 może się psuć?

Opublikowano

Wydaje mi sie ze patrzac na fora BMW Toyota czy VW czy kazda inna marka masz opisane wiele watkow w ktorych pisze ze to czy tamto sie psuje wiec i w BMW jest tak samo wydaje mi sie ze nie powinno sie zwracac uwagi na to ze w BMW psuje sie to czy tamto a w Mazdzie co innego, Jesli kupisz pewne auto poleasingowe lub z salnu BMW z programu BMW Premium Selektion bedziesz mial auto z prawdziwa historia, Przebiegiem ,usterkami i realna gwarancja na rok lub wiecej .powiem szczerze ze wydalem wiecej za moje auto niz za wiele innych z tego rocznika ale jak narazie 535d i opowiesci o nim ze to czy tamto sie psuje mnie dziwia zrobilem nim ponad 30tys km i bomba jestem super zadowolony teraz bede robil servis za kilka dni i pewnie bedzie kosztowalo ale wiem ze mam pewne auto i jeszcze pol roku gwarancji ktora moge przedluzyc .3 lata temu odbieralem noweczke passata z salonu wyszlismy na zewnatrz zeby sprzedawca zaprezentowal mi nowa zabawke i podczas demonstracji po 5 minutach padla skrzynia DSG wiec widzisz niby marka a tu gafa od nowosci ,(3 tygodnie pozniej dostalem nowe auto). Nie sluchaj ze to czy tamto sie psuje ,kazde auto jest inne mimo tego samego motoru u innego leci zawieszenie a innemu pada kolektor czy turbo. Nie boj sie wydac wiecej a napewno bedziesz mial satysfakcje z auta a w razie problemow masz gwarancje.to tylko auto ktore moze sie zepsuc.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dokładnie tak. Trzeba też pamiętać, że większość tematów na forum zaczynają ludzie którym się coś psuje. Ci, którzy jeżdżą autami bez awarii nie rozpoczynają wątków w stylu "zrobiłem 20 tys km i nic mi się nie psuje, co robić?". :) Ciężko więc powiedzieć ile statystycznie ludzi ma problemy. Druga rzecz to jakość sprowadzanych samochodów do Polski. 90% ma cofane mocno przebiegi albo jest po poważnych, kiepsko wykonanych naprawach blacharsko-lakiernicznych. Te auta muszą się psuć, bo jak by się nie psuły to byłby cud. :)

 

Nie ma co patrzeć na awaryjność bo wszystkie auta się psują. Trzeba patrzeć na koszty regularnej eksploatacji bo tego nie przeskoczysz.

Opublikowano
sorry ze tak sie wtracam! Dobrze napisane ze pierwsze 3 strony trzeba odrzucic.Czasem nie wiem czy sie denerwowac na ludzi ktorzy cofaja liczniki czy na tych ktorzy chca kupic auto,bo pierwsze pytanie jest o przebieg a drugie -stwierdzenie ze za duzy :mad2: sprzedaje e61 2.5d 211km z 2004 bodajrze listopad ,mam certyfikat przebiegu jak sciagalem z francji.Auto na 226tys cos tam przebiegu juz a banda intelektualnie uposledzona ktora zazwyczj jest zainteresowana kupnem mowi ze za duzy przebieg jak na prawie 8 letnie auto.Wczesniej mialem fieste scignalem sobie tez z francji,auto roczne i juz 92 tys.przebiegu.Pokupuja ludzie3-4 letnie auta z przebiegiem 600 tys. cofnietym na 123 tys. lyb 168tys. bo to super brzmi i jest tak fajnie realne a potem pisza ze to szajs bo sie caly czas psuja.Wiekszos mowi zawsze ze ciezko jest sprzedac samochod!!! moze niech tez uswiadomia sobie ze rownie ciezko jest kupic!! :duh:
Opublikowano
w moim 2004 3.0d wbija 290k i nic sie nie dzieje z silnikiem osprzetem czy zawieszeniem. Rzeczy eksploatacyjne typu plyny, filtry, klocki. aglownica sie szykuje do roboty i to wsyzstko. Auto mam od 240k od 2 lat, i jest to przebieg prawdziwy. Więc pozdrawiam wszystkich tutaj co maja 150k i pol rzeczy wymieniaja w swoich e60 jak czasem tu czytam..
Opublikowano

Ok rozumiem a pytanie eksploatacyjne:

 

Ile kosztuje wymiana klocków i tarcz

Ile kosztuje wymiana rozrządu (3.0d 218km)

Ile kosztuje wymiana zawieszenia

Ile kosztuje wymiana filtrów, oleju itp.

 

 

Oczywiście łącznie z częściami :)

 

Jak po BMW rozpoznać że miała kręcony licznik?

 

 

Pzdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego. Nie bądź leniuszkiem. Wejdź na allegro i poczytaj ile kosztują elementy hamulców i zawieszenia do E60 (oczywiście normalnych firm). Robocizna wiesz ile kosztuje bo robisz przecież w Audi jakieś wymiany.

 

Rozrządu w sumie się nie wymienia bo to łańcuch.

 

Filtry i olej to ta sama sytuacja co z zawieszeniem i hamulcami. Wystarczy sprawdzić ceny.

 

W żadnym aucie nie poznasz że miało cofany przebieg jak robił to fachowiec. Przebieg trzeba po prostu sprawdzić w serwisie i dokumentach.

Opublikowano

tarcze przod + klocki ok 900zl/kpl; tyl z klockami ok 600 zl + wymiana

rozrzadu sie nie wymienia, jest lancuch

zawiecha przednia lemforder razem z amorami sachsa 2500zl+ wymiana

zawiechy tyl nie robilem

filtry komplet mann albo knecht 600zl + wymiana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.