Skocz do zawartości

e87 118d 2007r - problem z mocą


wojtas118

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , w mojej jedynce 118d(122km) ewidentnie brakuje mocy. Nie mam pojęcia czym to jest spowodowane. Mam dpfa , ale nie jest on zapchany. Spotkałem się dziś ze znajomym , który ma ten sam model 118d (122km) , ale z rocznika 2006. Już przy samym starcie zostawałem lekko w tyle , im dalej jechaliśmy tym bardziej się oddalał. Później zamieniliśmy się samochodami i ja w jego jedynce zostawiałem go w tyle w mojej jedynce. Od razu czułem ,że jego jedynka ma większego ducha. Dodam , że nie ma on żadnego chipa , ani innych modyfikacji , tyle samo koni - teoretycznie , niestety w praktyce inaczej to wychodzi. Jesteście w stanie napisać mi pare rzeczy , które mogą być przyczyną tego problemu, na co zwrócić uwagę , co sprawdzić i w najgorszym wypadku wymienić. Z góry dzięki za pomoc , pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj nie pisz - problem z mocą (chyba że jesteś tego pewny)

Przyczyn tego że kolega Cię odstawia może być wiele.

- np jeżeli masz szersze opony niż kolega

- jeżeli Ty masz opony RunFlat a kolega zwykłe

- jeżeli Ty masz większe felgi niż kolega (które zwykle są cięższe i pogarszają osiągi)

- jeżeli masz niesprawny układ hamulcowy np szczęki nie odbijają do końca (nie wiem czy to się zdarza w BMW ale w innych markach tak)

- no i w końcu może również być problem z mocą który może wynikać z tak wielu problemów ze nie podjejmuję się natew tego teoretyzowania (układa dolotowy, zasilania w paliwo, wylotowy no wszędzie może być jakiś problem).

 

Słuchaj wiem z innego posta że planujesz chiopować. Znajdź sobie jakąś hamownię za 150 zeta (na tym forum lub innym są podpowiedzi gdzie znajdziesz w miarę wiarygodną). Sprawdz wykresy mocy i momentu. Jak będziesz miał jakieś braki w mocy czy momencie to jedź do jakiegoś polecanego serwisu.

 

Wiem że może Ci się wydawać że takie koła to nie mają wpływu ale wierz mi 122KM muszą sobie radzić z wieloma oporami żeby samochód przyspieszał, masa koła, opór toczenia, opór na łożyskach kół, opór jaki stawia osprzęt alternator itd to wszystko potgarsza wynik końcowy. NIe da sie stwierdzić na forum dlaczego słabiej wypadłeś w tym tescie.

Musisz sam porównać dokładniej swój samochód i kolegi i sam wyciągnąć wnioski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani

Zapchany Filtr paliwa, powietrza, wlaczona klima, nawet lekko bardziej zuzyte sprzeglo i juz masz gorsze osiagi. Wersje obie trzydrzeiowe ?

Ja sie kiedys mierzylem z kolega ktory ma e91 318d 122 konie moja byla po chipie ( seria 143 konie) i do 100-120 mala roznica byla, bo ja mam dluzsze przelozenie skrzyni, u ciebie tez tak moze byc

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij pod kompa i wszystko będzie jasne. Obstawiałbym np uszkodzoną przepustnicę.Ja miałem podobnie auto jeździło normalnie bez szału , na desce żądnych błędów po podpięciu pod kompa błąd przepustnicy. Wrzuciłem nową przepustnicę odrazu było widać różnicę (+20nm - sprawdzałem na hamowni ).
Chłopcy mają ręczny a mężczyźni tylny napęd....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.