Skocz do zawartości

CZY KTOŚ POSIADA E92 LCI Z S5AKA BIAŁE RINGI


crejzus

Rekomendowane odpowiedzi

No i co i kicha nic nie udało się zrobić bo się nie odzywasz.

Ja jeszcze mam pomysł żeby w kodach FA dodać mu kod od DRL i zobaczyć jak się plik zmieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Mam auto 2011 rok bez xenonów (auto taty) i chce uruchomić dzienne co zrobiłem ale chce podkręcić moc ringów. Jak na razie znalazłem opcje PWM_FL_FKT_DRL_3R i zakres od wert_01 do wert_07. Mam ustawioną wartość 3 i trzeba pewnie podkręcić to do 7

Moduł do frm3_e89.c32

 

Moze lepiej nam napisz co pisze na twoim FRM. Bo to z tym co podales raczej malo co pomaga. Z tego co wiem z niemieckiego Forum, to nie da sie podniesc napiecie przy NonXenon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Wszystko sie da w non xenon tez tylko efekty sa mizerne bo zarowka slaba raptem 10% rizswietli

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Hej,

 

chciałem odgrzać temat. Czy ktoś jest w stanie pomóc jak zwiększyć jasność ringów poprzez zwiększenie napięcia w mojej E90 LCI 2010 rok (mam ksenony również)? Używam NCSexpert i chciałbym się dowiedzieć, który parametr(y) należy zmienić, bo już tyle tego przeczytałem,że się aż pogubiłem, co tak naprawdę powinno się zmienić. Chciałbym również aby ringi nie przygasały po włączeniu ksenonu.

Czy to ma być

PWM_FL_FKT_DRL_3R czy

PWM_SL_1_FKT_BL_TFL i PWM_SL_1_FKT_SL_TFL ?

 

Tutaj mam link do mojego modułu NFRM

http://przeklej.org/file/4ud39T/nfrm.06.2015.FSW.PSW.MAN

 

Liczę na pomoc.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przetłumacz se:

1. Start NCSExpert & Load FSW PSW MAN profile.

2. Press F1 then F3 and select E89 then select CAS

3. Press F6 then F4. From the modules listed select NFRM

4. Under the word 'JOBNAME' on NCSExpert you will now have something which starts FRM..................................... Note all this down as you will need it later.

5. Press F4 (read ECU). A box title NETTODAT.TRC will now open - you can close this.

6. You can now close NCSExpert

7. The above should have saved you a NETTODAT.TRC file in your NCSExpert Work folder. You are now going to change this file using NCSDummy.

8. Open NCSDummy - if it is the first time you have used it specify the path to your NCSExpert DATEN folder (I was using DATEN 46.1 for this)

9. In NCS Dummy select the following: Chassis - E89. Module - FRM3_E89.C32. FSW/PSW or Nettodata trace - the NETTODAT.TRC file you created above.

10. If you have done this correctly a new Tab appears labelled Trace Editor. Select this.

11. You now need to amend two entries: PWM_SL_1_FKT_BL_TFL & PWM_SL_1_FKT_SL_TFL. The entries are in alphabetical order so are easy to find.

12. For the first one mine had options wert 1 to 9 available with wert 3, 6 & 9 selected. In the second one wert 1 to 11 was available with 3, 4 & 10 selected. If you click on any of the selected ones the part you are interested in is listed as Data in the details section (this is what sepcifies the voltage)

13. On mine the BL showed Data of 0A,D7 and the SL showed Data of 06,66.

14. To override these if you right click on one of the selected entries you are given the option to add new custom parameters. The new custom parameter will be given the name - .

15. Once added, click the box to the left to select it and this should deselect the previous 'factory' selected options

16. The Data option in details below should show as 00,00 and you can change this to any allowable entry. If you use 0C,2C you are specifying 13.7 volts. I am using 0C,9F - see http://www.bmwcoding.com/showthread....ll=1#post28763 why

17. Make sure this is done for both the BL and SL entries

18. Once completed click Editor Functions and Export Nettodata Trace File. You should now be able to save a NETTODAT.MAN file.

19. You can now close NCSDummy as we have just created a new MAN file which we are going to use to code the NRFM module.

20. Start NCSExpert & Load Revtor's NCE Expert Profile

21. Press F1 then F3 and select E89 the select CAS

22. Press F6 then F4. From the modules listed select NFRM

23. A popup window will now open and check the details to those listed in point 4. DO NOT GO ANY FURTHER IF THEY DO NOT MATCH AS YOU HAVE DONE SOMETHING WRONG.

24. Assuming above is OK click OK and press F5 (basic functions). In the popup window select coapiCodeSgByNettoData.

25. For the CBD name make sure the correct module is already set & for Nettodatenliste enter NETTODAT.MAN (the file you created above)

26. Click OK to start the coding job.

 

Próbuj to działa, więcej nie podpowiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Dzięki za pomoc,jednak mam jeszcze kilka pytań zanim coś pójdzie nie tak :)

 

Otóż u mnie jest jak poniżej:

http://wrzucaj.net/images/2015/08/11/ncsdummy.jpg

Czyli przy PWM_SL_1_FKT_SL_TFL mam zaznaczone wert_09 co odpowiada Value:100% (nie ma podanego napięcia - domyślam się, że to maksymalne napięcie )

oraz

przy PWM_SL_1_FKT_BL_TFL mam zaznaczone wert_03, wert_06, wert_09 co odpowiada napięciu 12.2V.

 

Nie do końca to rozumiem, gdyż wygląda na to,ze już mam podane maksymalne napięcie na SL. Natomiast na BL w dymku podglądania widzę, że wert_08 daje maksymalne napięcie tj. Value:100%

 

Pytanie jest, co powinienem zrobić, które werty ustawić w obu keywordach aby ringi były zasilane maksymalnym napięciem tj. gdy działają jako DRL, jako postojowe oraz jako Welcome Lights, gdy otwieram autko.

Czy wystarczy zostawić wert_09 na SL a na BL po prostu zmienić tylko na wert_08 (Gdy zaznaczam wert_08, wtedy wert_03, 06 i 09 są nieaktywne) i miałoby to wyglądać w FSW_PSW.MAN w ten sposób:

PWM_SL_1_FKT_BL_TFL

wert_03

wert_06

wert_09

PWM_SL_1_FKT_BL_TFL

wert_08

????

 

Tutaj mam swój NETTODAT jeśli ktoś zechciałby pomóc. Autko to E90 LCI z 2010 roku z modułem NFRM.

http://przeklej.org/file/T0C1I6/NETTODAT.TRC

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak banalna sprawa, a nawet się wam nie chce krótkiego tekstu przetłumaczyć, przeczytać ze zrozumieniem oraz wykonać.

Nawet kiepski bystrzak znalazł by w necie stronę z której na żywca skopiowałem tekst i odpowiedzieć sobie na braki w instrukcji, która i tak jest banalna.

 

A czy pomyślał ktoś z Was, że przy naszych aktualnych zewnętrznych temperaturach żarówki rozgrzewają się do bardzo wysokich temperatur, a co będzie jak podacie wyższe napięcie. Nie zdziwiłbym się aby się topiło w lampie.

 

A kolega Pieczek nawet nie czytał postu wyżej w którym skopiowałem ten sam tekst, tylko że nie w PDF.

 

Po co korzystasz z Dummy? chyba leniwy jesteś kolego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty mądrala,cos ci nie idzie myślenie...

A pomyślałeś o tym ze świat nie kończy sie na Polsce i wysokich temperaturach?,chyba nie bo myślenie to raczej nie jest twoja domena.

Uwaliłem już jeden moduł FRM przez takich mądrali jak ty i pytam teraz aby nie popełnić drugi raz tego błędu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego lopico

Obaj przeczytaliśmy instrukcje a skoro pojawiają sie dodatkowe pytania tzn. ze nie jest ona identyczna do naszych aut i ja w poście wyżej napisalem co jest grane i czy mam dobry tok myślenia. I wystarczyło odpowiedzieć tak czy nie, Ale do pomocy nikt na tym forum sie nie kwapi bo każdy chciałby na tym zarabiać. Niestety.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

pieczek

Przez mnie nie uwaliłeś modułu, tylko przez własną niewiedzę i głupotę. Kto Ci każe coś zmieniać w Twoim aucie?

Jedź człowieku lepiej komuś zapłać do kogoś kto weźmie odpowiedzialność za to co robi.

Zanim kogoś obrazisz to się 3 razy zastanów.

Cieszę się że nikt nie daje na talerzu gotowej recepty, przynajmniej Ty albo zapłacisz albo się nauczysz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj modul,moja sprawa.

Pisalem ci,ze slabo u ciebie z mysleniem,nie kompromituj sie juz wiecej.Co chcialem to znalazlem i juz zrobilem.

Parametry do FRM3

 

FRM3_E89.C31

 

wert_01 - 0b,8d - 13,0V

wert_02 - 0b,8d - 13,0V

wert_03 - 0a,d7 - 12,2V

wert_04 - 0b,05 - 12,4V

wert_05 - 10,00 - 0V

wert_06 - 0a,38 - 11,5V

wert_07 - 0a,94 - 11,9V

wert_08 - 1f,ff - max

wert_09 - 0a,d7 - 12,2V

 

 

FRM3_E89.C32

 

wert_01 - 0b,8d - 13,0V

wert_02 - 0b,8d - 13,0V

wert_03 - 0a,d7 - 12,2V

wert_04 - 0b,05 - 12,4V

wert_05 - 10,00 - 0V

wert_06 - 0a,d7 - 12,2V

wert_07 - 0a,94 - 11,9V

wert_08 - 1f,ff - max

wert_09 - 0a,d7 - 12,2V

wert_10 - 0c,2D - 13,7V

 

 

Ja ustawilem u siebie na wert_10 czyli 13,7V i jest jasniej.

 

 

 

 

 

 

 

 

Wszyscy madrzy koderzy za 2 zlote po czasie,kiedys sami tutaj zebrali o pomoc...

 

viewtopic.php?f=70&t=191421&p=1395073#p1395073

 

w tym temacie,co zebrales?.To samo napisal ci Dziqsek i mial racje.Po co tam lapy wkladales skoro bladego pojecia o tym nie masz?

Fachura sie znalazl teraz :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.