Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat niezgodny z poniższym będzie kasowany bez ostrzeżenia !!

 

Zanim napiszesz nowy temat użyj opcji "szukaj" i jeśli jest znajdziesz zbieżny z twoim problemem to go kontynuuj, nie zakładaj nowego

 

Pełny temat wątku w dziale serii 5 to:

5xx + NAZWANY PROBLEM

Tytuł wątku składa się z dwóch ważnych informacji :

____________________________________________________________

1) informacja o modelu i wersji silnikowej BMW 5, którego dotyczy treść wątku

czyli np. 525i M54B25

(choć oczywiście kod silnika nie zawsze jest niezbędny)

 

2) skrócona, hasłowa informacja wprost naprowadzająca na tematykę poruszaną w treści wątku.

 

____________________________________________________________

 

Utworzone wątki na forum nie służą tylko jednorazowej pomocy temu, kto jest autorem tematu. Istniejące wątki mają także pełnić rolę pomocy każdemu, kto będzie szukał konkretnych, interesujących go informacji w zbiorze tematów forum. Dlatego w starannym przestrzeganiu tej prostej zasady nadawania nazw - przede wszystkim chodzi o to, żeby podczas poszukiwań interesującego nas tematu, było możliwe odnalezienie go przeglądając listę wątków (zamiast czytania całego forum "od deski do deski").

 

REASUMUJĄC:

Jeżeli masz np. 525i, którego silnik zaczął nierówno pracować , to tytuł wątku powinien być następujący:

 

" 525i M54 – nierówna praca silnika "

 

Jeśli problem dotyczy ogólnie F10 np.chodzi o radio piszemy:

"F10 radio nie wyszukuje stacji"

 

:!: a nie np.:

„ mam problem ”

„auto gaśnie"

„ 525 – pomocy ”

„ o co chodzi ? ”

„ BMW 525i ”

„ co mam robić ? ”

„ co się stało ? "

"silnik"

"serwis"

„ coś się zepsuło ”

„ już nie mam sił :-( ”

itp. :duh: :!:

 

Niedbałość w sprawie nazywania wątków będzie skutkować :

- ostrzeżeniem dla autora (przypominam, że 5 ostrz. to usunięcie użytkownika z forum)

- zamknięciem i wyrzuceniem wątku

 

To jest wyjście naprzeciw tej grupy (starannych) użytkowników, którzy chcą mieć dogodną sytuację zarówno dla służenia pomocą w nazwanych problemach konkretnych modeli "5er" , jak też do skutecznego i szybkiego odszukania dla siebie różnych potrzebnych wiadomości (poprzez czytelnie sformułowane tematy).

 

W dziale nie prosimy o zdekodowanie vin-u i nie dekodujemy, pod groźbą otrzymania ostrzeżenia,a w razie recydywy ban. Zdekodować możesz sam, wystarczy użyć opcji "szukaj"

 

 

Pozdrawiam :)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.