Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, szukam dla siebie mojej pierwszej buni , fundusz jaki mam to 26-27tyś , musi to być benzyna i najlepiej 3litrowa, disla nie chce bo teraz to nie opłacalne, jestem zainteresowany takimi ogłoszeniami

http://otomoto.pl/bmw-330-330i-m-pakiet-idealna-C22486207.html

http://otomoto.pl/bmw-330-se-C22498165.html

co o nich sądzicie? czy ktoś je już oglądał i mógłby o nich coś napisać, na co zwrócić uwagę przy oględzinach, szczeże mówie że ta pierwsza mi się bardziej podoba.

pozdrawiam

Opublikowano
Obie kundle

Był BMW E30 316i 09/90 inslandgruen

Był BMW E36 323i 10/95 arktissilber

Był BMW E36 320i 03/98 ascotgruen

Był BMW E39 525i 11/00 cosmoschwarz

Był BMW E46 320i 08/02 sapphireblack

Był BMW E61 530D 05/04 alpinweiss III

Był BMW E61 530D 02/08 spacegrau

Jest BMW F11 520D 06/13 havanna

Opublikowano
ta druga to angol
po czym to zauważyłeś, mało też ma coś przejechne

czyli zostaje tylko przy pierwszej :lol:

Opublikowano

To nie anglik tylko włoszka...

 

A czemu kundel? Według mnie kompletna i fabryczna.

Opublikowano

poznała to osoba która zajmuję się przekładkami, pompa dsc oraz nie przeciągnięty czujnik płynu hamulcowego przez kabinę. Na dodatek w Anglii używa się oznaczeń SE jako jedna z opcji wyposażenia

oczywiście wszystko w 101% zweryfikuje VIN, jakub a skąd stwierdzenie, że to włoszka?

Opublikowano (edytowane)

Ma modne w tamtym czasie we Wloszech felgi, brakuje podgrzewania foteli i ogólnie bardzo uboga.

 

Oczywiście ta ubogosc wcale by mi nie przeszkadzała...może poza CD

Edytowane przez jakub
Opublikowano
Skąd by nie była, to rozwiązania pod maską bardzo ciekawe. Jeszcze takich nie widziałem.
Opublikowano

wiem dużo włoszek było-jest na tych felgach (chyba w niemca mniej popularne), tak samo jest z styling 44 u niemca popularne, a u włocha z kolei styling 96

aha dodam, że te SE to w Anglii SpecialEdition

Opublikowano

Mialem kiedyś Yamahę SE :)

 

Pompa DSc jest w prawidłowym miejscu. Na pewno brakuje obudowy filtra kabinowego.

Opublikowano

Anglik bez dwóch zdań. Nie wygląda na przekładkę zrobioną po taniości.

 

Po czym widać? Sterownik DSC w tym roczniku powinien już być z drugiej strony, przy pompie hamulcowej. Jeżeli miałby być z tej strony, co jest, to na pewno nie ustawiony pod kątem.

Opublikowano
Druga anglik jak piszą koledzy wyżej. O ile pamięć jeszcze mnie nie zawodzi kilka miesięcy temu była wystawiona z opisem profi przekładki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie tu nie trzeba pod maskę zaglądać żeby zobaczyć że druga sztuka to angol, z zewnątrz widać to po kilku szczegłach, np: pióro wycieraczki po stronie kierowcy. To była ekonomiczna przekładka :mrgreen:

Pierwsze auto - padaczka.

Opublikowano
a mi sie ten pierwszy samochód podoba i dołożone zderzaki od m-pakietu wcale auta nie dyskwalifikują za niedługo będzie mój :lol:
Opublikowano

dokładnie MT I i MT II były montowane w przedliftach i poliftach.

MT I był rzadko montowany w poliftach (z wyjątkiem rynky US i Kanady, gdzie widać ich dużo)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
człowiek chce się czegos dowiedziec a oni sobie jaja robią ,to forum schodzi na psy.

 

Nie forum, a raczej ten dział już dawno. Większość 'opinii' jest na poziomie sensacji z 'Faktu'. Ludzie 10-letnie auta i starsze oceniają jak concept-cary albo przynajmniej nówki sztuki. :lol:

Opublikowano
Macie rację z tym Mpakietem. Byłem pewien, że nie był montowany przed liftem.
Opublikowano
człowiek chce się czegos dowiedziec a oni sobie jaja robią ,to forum schodzi na psy.
Nikt Cię tu na siłę nie trzyma. A przynajmniej nie ja.

 

Nie forum, a raczej ten dział już dawno. Większość 'opinii' jest na poziomie sensacji z 'Faktu'. Ludzie 10-letnie auta i starsze oceniają jak concept-cary albo przynajmniej nówki sztuki. :lol:
Ja na ten przykład nie mam sobie w tym temacie nic do zarzucenia.

 

Sprzedawanie paździerza, w którym się filtra z obudową nie chciało założyć, jako auta w super stanie, jest mega świństwem. I takie zachowania będą tępione, czy to się komuś podoba, czy nie. Ament.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale czujesz różnice pomiędzy napisaniem zdania wyjaśnienia co w aucie jest w/g Ciebie nie tak albo nie zgadza się ze stanem fabrycznym od skwitowania typu "kundel"? W jaki sposób takie stwierdzenie ma być pomocne zainteresowanemu?

Moja uwaga nie dotyczyła się Twojego postu ale ogólnego trendu jaki panuje tu od jakiegoś czasu. I tyle. Jeszcze trochę i obojętnie jakie auto tu trafi zostanie obrzucone błotem tylko na zasadzie kto pierwszy ten lepszy, gdzie tu odrobina fachowości i bezstronności?

 

BTW: masz więcej postów niż ja, nie tylko tu Cię widuje pisywać, akurat do twoich opinii nie mam zarzutu ale co raz częściej czytam ten dział jak literaturę rozrywkową.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.