Skocz do zawartości

BMW e34 520i m20b20 zalewa i nie chce odpalic?


Mariusz09

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów i prosze o pomoc i rady... :(

Problem mianowicie taki ze od pewnego czasu moje BMW cięzko paliło ale odpaliło po czasie i jak go potem zgasiłem to nie było problemu z odpaleniem na drugi dzień rano znowu ten sam problem tym razem moge krecic i krecic ale nie odpali zalewa go cały czas czuć benzyne i nie odpali??? czujniki temperatury juz wymieniłem i to napewno nie tym kable i swiece mają nie cały rok i do tego czasu nie było zadnego problemu. :roll:Jeszcze powiem tyle ze wczesniej na pych paliła ładnie ale na rozrusznik kreciła i nic.jeszcze spróbuje ją wziąsc dzisiaj na pych i zobacze???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wziołem na pycha odpalił ale przy dodaniu gazu spadly obroty i zdusiło potem normalnie ciągło i znowu zdusio przyjechałem do domu i na odpalonym silniku obroty nieraz spadały i prawie gasł odpiołem silnik krokowy i normalnie zaczoł zachowywac sie silnik.Mysle panowie ze z tymi obrotami i brakiem nieraz gazu jest winny silniczek krokowy wymienie go w poniedziałek jak dam rade i napisze co i jak.Ale jak myslicie przez krokowca raczej przy niskiej temperaturze bedzie ciezko paliło i zalewało??? :? Edytowane przez Mariusz09
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem kolego cichy77 palic tez na pełnym gazie ale to nic nie dawało :? A jesli chodzi o palenie na pycha to zdaje sobie sprawe ze moze przeskoczyc rozrzad bo to jest silnik m20 i ma pasek nie tak jak m50 łańcuszek jak narazie nie przeskoczył ale musze go dopalic na pycha bo jak go zaleje to nie ma idnego wyjscia na odpalenie :|
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Powinien zapalić z wciśniętym pedałem gazu nawet gdy krokowiec jest zamknięty.Ale jak najpierw ukręcisz go bez wciskania gazu to zaleje się na amen.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak kolego mam go palic na pełnym gazie i wtedy nie bedzie zalewać???no ale jak myslicie to by było wina krokowca ???bo jak go juz odpaliłem na pych i silnik był ciepły to potem bez problemu paliła nie zalewało nic jedynie obroty czasami wariowały i do 2tys było dziura w gazie odpiołem krokowca i juz normalnie sie zachowywała? :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Właśnie tak o ile to jego wina(wystarczy pedał wciśnięty do połowy).Żeby go sprawdzić musisz posiadać multimetr z możliwością pomiaru oporności.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy wracając do tematu rozwiazałem problem dopiero w sobote bo wcześniej nie miałem czasu :? Mianowicie tak jak wczesniej pisałem wykreciłem silniczek krokowy rozkreciłem całego przeczyściłem dokładnie zakreciłem spowrotem i pierwsza próba bunia zapaliła bez problemu a ze było troszke zimno załaczyło sie ssanie a po około 1min obroty zeszły ze ssania i ładnie trzymały nawet wskazówka nie drgneła na obrotomierzu wszystko równo i ładnie :D Zrobiłem test próbnej jazdy ale wkreca sie elegancko :cool2: tak ze uwazam temat za zamkniety jeszcze raz dzieki koledzy za rady i pomoc.Dziękówa :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.