Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Witam w naszej galerii! :D

Na razie tylko nr VIN.

 

 

Numer podwozia WBAUG52090JV42535

Kod typu UG52

Typ 120D OL (EUR)

Typoszereg E E87 ()

Seria 1

Rodzaj konstrukcji SH

Układ kierowniczy RL

Drzwi 5

Silnik M47/T2

Pojemność skokowa 2.00

Moc 120

Napęd HECK

Skrzynia biegów MECH

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka STOFF MOIRE/ANTHRAZIT (AFAT)

Data prod. 2005-01-18

 

S1CAA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Dummy-SALAPA

S226A SPORTS SUSPENSION SETTINGS Sportowe dostosowanie podwozia

S249A MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL Wielofunkcyjność dla kierownicy

S255A SPORTS LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

S2KCA LT/ALY WHEELS V-SPOKE 141 BMW light alloy wheel, V-spoke 141

S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa

S425A INTERIOR TRIM Listwy wewnętrzne

S428A WARNING TRIANGLE Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S441A SMOKERS PACKAGE Pakiet dla palących

S442A CUPHOLDER Uchwyt do napojów

S470A CHILD SEAT ISOFIX ATTACHMENT System Isofix

S481A SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER Fotel sportowy

S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa

S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Klimatyzacja automatyczna

S548A SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Licznik kilometrów

 

S5DCA FOLDING REAR-SEAT HEADRESTS Zagłówki w siedzeniu tylnym składane

S662A RADIO BMW BUSINESS CD Radio BMW Business CD

L812A ENGLAND VERSION Wersja krajowa Anglia / Irlandia

S850A ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT Dodatkowe napełnienie zbiorn. na eksport

S863A EUROPE/DEALER DIRECTORY Spis dealerów, Europa

S877A DELETION CROSS-OVER OPERATION Brak obsługi krzyżowej

S880A ENGLISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Instrukcja obsługi, jęz. angielski

S8SMA VIN, VISIBLE FROM OUTSIDE Numer podwozia widoczny od zewnątrz

S8SPA COP CONTROL Sterowanie COP

S9AAA EXTERNAL SKIN PROTECTION Zabezp. zewn. pokrycia z tworzywa szt.

 

S321A EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S411A WINDOW LIFTS, ELECTRIC Siłownik szyby elektryczny przedn/tylny

S853A LANGUAGE VERSION ENGLISH Wersja językowa, angielski

 

Na razie czekam na dokumenty z urzędu (Motor Tax Office) odpowiednik polskiego Urzędu Komunikacji.

Niestety, w IRL tak jest że czeka się od kilku dni do kilku tygodni. :cry:

Nie mogę się nigdzie ruszyć tym samochodem, a nawet zapisać się w kolejkę na przegląd (NCT).

 

 

 

Jeżdżę i cieszę się autkiem od dłuższego czasu, ale natchnienie na sesję zdjęciową przyszło niedawno... :P

Przepraszam! :oops:

Zapraszam do oglądania i komentowania!

 

DSCF1782.jpg

 

 

 

Nad rzeką i jeziorem.

 

DSCF1714.jpg

 

DSCF1733.jpg

 

DSCF1740.jpg

 

 

 

Trochę wnętrza...

 

DSCF2537.jpg

 

DSCF2539.jpg

 

DSCF1767.jpg

 

DSCF1770.jpg

 

DSCF2545.jpg

 

DSCF1775.jpg

 

g-bieg-w-1.jpg

 

kierownica-a.jpg

 

 

Kopia-silnik-1.jpg

 

Imageshack zrobił się od dłuższego czasu jakiś komercyjny... :(

Wygasił mi wszystkie zdjęcia. Musiałem go pożegnać. :nana:

Edytowane przez Wioletta

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Nawet fajnie wygląda z tymi chlapaczami :) Ja bym jeszcze zmienił lampy przód i tył na poliftowe, skoro zderzak przedni jest poliftowy :)
  • 5 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nawet fajnie wygląda z tymi chlapaczami :) Ja bym jeszcze zmienił lampy przód i tył na poliftowe, skoro zderzak przedni jest poliftowy :)

 

Dzięki!

Sorry, że dopiero teraz zauważyłem Twój komentarz. :oops:

Przez ponad pół roku nikt nie skomentował. :shock:

 

Co do lamp poliftowych, to myślałem o tym. Nawet usilnie szukałem (oczywiście na ebay'u).

Nie wiem co jest grane na Allegro, że ludziska nie sprzedają części do anglików. Mało tego, zaznaczają, że nie do "anglików" (jeśli już coś sprzedają).

A przecież kupiłbym. Mało to Polaków za granicą siedzi?! Też by kupili.

 

Wracając do tematu, cena mnie odstraszyła jeśli chodzi przednie reflektory. Nie wspomnę o ksenonach, czy jakichś projektorach.

Tylne natomiast potrzebują ingerencji elektronika. Dla mnie trochę kłopotliwa sprawa... chociaż z pomocą forumowych kolegów, pewnie dałbym radę.

 

Mam nadzieję, że z czasem graty stanieją i wtedy wymienię. Obecne reflektory i tak nie są w idealnym stanie.

 

Pozdrawiam!

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 9 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Przepraszam, że dopiero teraz nadrabiam zaległości, ale w tym roku nie miałem zbyt wiele czasu dla swojej czarnej pszczółki. Jednak nie zaniedbywałem podstawowych obowiązków. Banalne czynności obsługowe, które każdy z nas zna. :wink:

 

Natomiast muszę się pochwalić nowymi oponami, tyle że założone kilka miesięcy temu w lipcu 2013. Stare Continentale Run Flat'y się zdarły i założyłem komplet "zwykłych" Hankook'ów. Ventus Prime 2. 205/50/17.

Jeśli mam być szczery, to żona "wykukała" sobie te opony, bo z €200 paru €, staniały na €120. No i ponoć bardzo dobry indeks mają. :D (http://www.eiretyres.com) :wink:

Może nie widać, ale są to felgi 17" , które "czekały" na swój dzień. (Były na tej beemce w dniu zakupu). :D

Dotychczas jeździłem na 16" z jakiejś "trójki". ET - 36, gdyż jedna 17" była uszkodzona, raczej nie do naprawienia.

A jak już dotarła brakująca, to już nie chciałem "mieszać", tylko dojeździć te na 16".

 

Alufelgi-17-a.jpg

 

Jednynka.jpg

 

Jedynka-licz.jpg

 

opona-hankook.jpg

 

 

 

 

Czas szybko leci i przyszła zima, a właściwie okres zimowy... :wink:

Zrzuciłem letnie 17" i jeżdżę już na nowych zimówkach Goodride 601. 205/55/16.

I tu znów "inicjatywa" mojej drugiej połowy. Wynalazła te zimówki z dobrym indeksem i chyba dobrą ceną €62 w DE. (http://www.eiretyres.com)

W IRL co prawda zimy lekkie, ale są wyjątki. Dwa lata temu było kilkanaście st. mrozu i dość długo trzymało. I śnieg był... :shock:

Opony nie są zbyt wyszukane, bo dla mnie zimowe opony, to w ogóle "kartoflaki".

 

nowa-zim-wka-bok.jpg

 

nowa-zim-wka-front.jpg

 

 

 

Trochę poczytałem opinii i okazuje się, że jak za te pieniądze, to bardzo dobra jakość. Strasznie śmierdziały, ale każda nowa opona śmierdzi. :lol:

Natomiast ja niewiele mogę o nich powiedzieć, bo śniegu nie widać. :lol: Na mokrej nawierzchni dobrze trzymają, na suchej... jeszcze lepiej! :mrgreen:

A czy głośne? Hmmm... jak zrzuciłem run flat'y, to teraz każda inna jest cichsza... :mrgreen:

Edytowane przez Wioletta

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Nieprawdopodobne, że tyle wytrzymałeś z tymi 17" leżącymi w garażu ;)

 

Co do tylnych lamp poliftowych to założenie wersji low nie nastręczna zbytnich problemów i cały proces jest opisany na forum :) (jeśli nie na naszym to na zagranicznych)

 

Pozdrawiam

Kulas.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki Kulas za zainteresowanie i miłe słowo! :D

 

Masz rację z tymi siedemnastkami! :cool2: Na początku trochę mnie bolało, że leżą, ale te szesnastki też nieźle wyglądają, bo mają niższe nr. ET i ładne poszerzają autko.

Na tyle poszerzają, że założyłem chlapacze. :wink: W ogóle mam "słabość" do chlapaczy, ale ładnie zamontowanych.

Trochę rzeźby było z tylnymi, ale efekt końcowy podoba mi się. Nie ma szczelin. :cool2:

 

Na zdjęciach nie widać, ale bardziej sen z powiek spędza mi paskudnie porysowana maska. Ma też dwa lekkie wgniecenia.

Już mi się nie chce pisać o historii tej maski, szkoda nerwów. Niemniej jednak plany mam takie, by coś jeszcze z nią zrobić, albo kupić drugą, a ją upłynnić. Czas pokaże.

 

Co do tylnych kloszy... też pomyślę nad tym. :8)

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

Nie ma za co :)

 

Ja ostatnio montowałem tacie do fiesty chlapacze ale na mojej srebrnej jedynce nie wyglądało by to zbyt dobrze (zbytnie odznaczanie się ;) )

 

Muszę ci powiedzieć że moja maska też nie należy do najlepszy mimo że auto jest w oryginalnym lakierze. Na całej powierzchni można by zliczyć z 10-15 odprysków lakieru od kamieni... Część ma porobione zaprawki, część w drodze ale generalnie nie wygląda to najlepiej. A muszę dodać, że jeżdżę spokojnie i w znacznej odległości od innych, to auto to chyba jakiś rock magnet ;)

 

pozdro

Kulas.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Kulas2004, gdybym miał odpryski po kamykach, to bym się nie przejmował, bo to norma w codziennej eksploatacji. :)

 

Ja natomiast mam "nadrobione" rysami. Gdyby nie te rysy, to w oczy rzucały by się odpryski. :mrgreen:

Co do chlapaczy, to masz rację! Czarne do srebrnego nie pasują.

Edytowane przez Wioletta

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

No niestety, BMW oferuje takie przezroczyste naklejki na maskę, zderzak i lusterka chroniące przed opryskami. Ciekawe jak to wygląda ;)

 

Pozdro

Kulas.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Myślę, że bezbarwne naklejki, to dobre rozwiązanie. Można nakleić, zmienić... zależnie od potrzeb. :cool2:

 

 

Ostatnio dołożyłem podłokietnik... :D

 

http://s25.postimg.org/ex5xf3g7j/pod_ok_4.jpg

 

podłok.5.jpg

Edytowane przez Wioletta

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 3 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zrobiło się trochę cieplej i postanowiłem uzupełnić podłokietnik w metalowe wzmocnienie. którego mi brakowało. Od długiego czasu leżało w pudełku.

 

 

nr.jpg

 

wsp.jpg

 

 

 

Całą środkową konsolę zdemontowałem, bo nie miałem pojęcia, jak ta "blaszka" przychodzi. :mrgreen:

A miało być tak:

 

IMGP8749.jpg

 

 

 

I taka ciekawostka... jeden otwór w tunelu jest gwintowany na śrubę "szóstkę", by przykręcić

blaszane wzmocnienie, więc fotka zbyteczna. Natomiast drugi otwór już nie. To kształtownik (dość gruby), do którego przymocowana jest dźwignia hamulca ręcznego.

Postanowiłem że go przegwintuję na śrubkę "szóstkę" i będzie ok. Udało się. :cool2:

Było kiepskie dojście wiertarką, a także gwintownikiem.

Jeśli ktoś dysponuje bardziej wyszukanym sprzętem, problemu nie będzie.

 

IMGP8753.jpg

 

 

 

 

Śrubka już na miejscu! :)

 

IMGP8756.jpg

 

 

 

Po zamontowaniu konsoli i podłokietnika na swoje miejsce, zostało tylko docisnąć pokrywę maskującą

tył. :wink:

 

IMGP8741.jpg

 

 

 

Jeszcze rzut na nakrętkę, która przychodzi na "ramię", które to ma się wspierać na nowo zamontowanym wzmocnieniu.

 

nakr.jpg

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czas leci i kilometry też. :(



Dziś ważny moment przed magicznymi 200 tys.


199tys.jpg



I już jest. :(


200-tys.jpg

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No fakt, ale póki co nie zanosi się u mnie na zmianę furaka. Sam przy nim wszystkiego doglądam.

Nawet się zastanawiam, czy pomału nie szykować się do małej konserwacji podwozia.


Dziś założyłem koła zimowe, a letnie zapadną w sen zimowy.


letnie-ventus.jpg


ventus.jpg

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.