Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,ostatnimi czasy walczę z hamulcami z przodu wymieniłem tarcze i klocki,wymieniłem także płyn hamulcowy i odpowietrzyłem układ,mimo tego przy każdym hamowaniu pedał wchodzi w podłogę mimo to koła z przodu blokują się tył ewidentnie nie reaguję,po naciśnięciu ponownie pedała hamulca auto praktycznie staje w miejscu i pedał jest juz taki jak powinien być normalnie i tylne koła blokują się.

Dodam że płynu nie ubywa i hamulce były odpowietrzane kilkakrotnie przy odpalonym jak i zgaszonym aucie.

Tylne bębny również były rozbierane i wszystko z nimi wporządku pracują jak trzeba.

Przyczyna może byc pompa ?

Opublikowano
dobrze odpowietrzyłeś układ napewno? Mnie uczono aby odpowietrzać układ od najdalej położonego koła od pompy czyli prawy tył,lewy tył,prawy przód i lewy przód.Piszesz,że pedał wbijasz do podłogi to albo zapowietrzony układ lub gdzieś płynu ubywa ale piszesz,że nie zaobserwowałeś ubytków płynu to w ostateczności pompa myśle.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano
uwierz mi że odpowietrzone jest na 100% walczyliśmy z tym pół dnia...kupiłem 4 butelki dot4,a płynu nie ubywa na 100% !wydaję mi się że pompa bo nic innego już nie ma...ale zastanawia mnie to że przód igła ! i że za drugim razem pedał już łapie w 100% nie znam budowy pompy ani sposobu jej działania dlatego pytam,wymienię tą pompe przy okazji bo nic innego już mi nie zostało.Fakt że nie pamiętam od której strony odpowietrzałem może spróbuję jeszcze twojej taktyki z kolejnością odpowietrzania...
Opublikowano
Ja tak miałem, że właśnie najpierw łapał przód przy podłodze prawie czasami blokowało przednie koła, dopiero po drugim naciśnięciu na hamulec tył reagował, zbliżała się wymiana bębnów i szczek z tylu, wymieniłem wszystki spręzynki mocujące to wszystko, okazało się ze samoregulator był zapieczony i dlatego tak się działo (mechanik znajomy mi to powiedział i miał chyba racje)wymieniłem płyn, odpowietrzyłęm i wsztko jest ok
Opublikowano

warunkiem właściwego działania tylnych hamulców jest w 100% sprawny układ samoregulacji szczęk , po złożeniu trzeba wielokrotnie nacisnąć pedał hamulca aż do właściwego ustawienia się samoregulatorów , zakładając oczywiście że układ hamulcowy jest poprawnie złożony i odpowietrzony , dopóki samoregulator się nie ustawi pedał będzie leciał do podłogi lub zachowywał się jak zapowietrzony. proponuję ściągnąć sobie książkę za działu download "sam naprawiam bmw-e36" i tam od strony 184 opisana jest naprawa hamulców bębnowych z tyłu.

Przerabiałem ten temat , bardzo długo walczyłem z takim zachowaniem hamulców jak u Ciebie i dopiero poprawne złożenie samoregulacji ( wcześniej oczyszczenie i posmarowanie odpowiednim smarem) i jak ręką odjął.

 

PZDR

Opublikowano
Element numer 6 rozkręć w pozycję taką,by można założyć bęben z niewielkim oporem,a koło kręciło się w miarę luźno.Samo regulator wyczyść ,by śruba chodziła lekko po gwincie.http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CH11&mospid=47450&btnr=34_0478&hg=34&fg=10

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.