Skocz do zawartości

SWAP BMW E32 SILNIK MERCEDESA W124 3.0D


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jest tu jakis ogarniety mechanik ktory by doradzil o swapie?Nie obchodzi mnie krytykujace odp na ten temat,mam bmw e34 2.4td ale chcialbym posiadac e32 w dieslu , wiec chialbym wlozyc do bmw e32 silnik merola od w124 3.0diesel ..dlaczego? po pierwsze silnik nie do zajeb.. o po drugie spalanie o po trzecie rope mam po 3.50 polska:-), byla na allegro e34 z takim silnikiem i gosc mowil ze tylko trzba wymienic silnik ze skrzynia wał i most ,te silniki nie posiadaja komputera wiec nie ma co przekladac wiazek kabli:-) zainteresowanych prosze o spokojna odp:-)pozdr
Opublikowano
Hey, powiem ci ciekawy pomysł... jednak jest to bardzo nieopłacalne jeżeli już myślisz o oszczędności. :D więc jeżeli o takowej mowa to może lepiej kupić używaną instalację sekwencyjną LPG ? gaz jest póki co za 2.80-2.90. weź pod uwagę też to że e32 waży 1700-1900 kg także troszkę więcej spali ci ten "silniczek" :D, koszty będą porównywalne a różnica ogromna... zależy też jaki silnik masz w e32... Nie polecałbym takiej przeróbki, ale twój wybór, daj znać jak uda się zrobić takiego swapa ;).
Opublikowano

Miałem kiedyś 124 3.0 D i poniżej 12 litrów mi nigdy nie zszedł, wiec nawet tankując po 3,5zl/l to wychodzi ponad 40zł/100km

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam jest tu jakis ogarniety mechanik ktory by doradzil o swapie?Nie obchodzi mnie krytykujace odp na ten temat,mam bmw e34 2.4td ale chcialbym posiadac e32 w dieslu , wiec chialbym wlozyc do bmw e32 silnik merola od w124 3.0diesel ..dlaczego? po pierwsze silnik nie do [bAD].. o po drugie spalanie o po trzecie rope mam po 3.50 polska:-), byla na allegro e34 z takim silnikiem i gosc mowil ze tylko trzba wymienic silnik ze skrzynia wał i most ,te silniki nie posiadaja komputera wiec nie ma co przekladac wiazek kabli:-) zainteresowanych prosze o spokojna odp:-)pozdr

 

 

 

 

 

:duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: to jest spokojna wypowiedz nie chce się uruchamiać :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Opublikowano
witam, grzecznie powiem swoje zdanie na ten temat gdzie trochę się na tym myślę ze znam ;) ok silnik idzie przełożyć ale wątpię ze rozstaw lap z silnika będzie ten sam (więc musisz już kombinować, coś spawac itd), z skrzynie mniejszy problem bo można na latwy sposób zrobić jakąś poduchę do niej, ale największe problem zaczynają się za wałem , dyfer jest inny, polos są inne co za tym idzie to i piast, piasty nie włożysz jak nim wymienisz całego tylnego zawieszenia a to też się nie zgra.. lepiej w dobre lpg to wsadzić i mieć auto oryginalne niż kombinować i w połowie pracy się poddać bo coś ..
Opublikowano

Wszystko da się zrobic mocowanie silnika czy skrzyni to najmniejszy problem !

nie wiem po co zmieniać dyfer chyba ze chodzi tu jedynie o kwestie jego przełożenia

wdg mnie jedynymi trudnościami jakie napotkasz na takim swapie to wał napędowy

Ale i tak uważam ten pomysł za dość dziwny zeby serce MB było w BMW

Opublikowano
Historia lubi sie powtarzac , gdzies w polowie lat 50-tych jak sie nie myle Mercedes o pici klak nie kupil BMW i juz wtedy mogly powstac takie dziwne hybrydy , ale skoro juz musisz jezdzic na paliwie do traktorow to czemu nie wrzucisz 2,5 albo 3,0 z BMW? Chodzi zapewne o to , ze motor z MB jest nieskomplikowany w ogarnieciu? Tak czy siak , zycze powodzenia

Inni tez dostarczaja Radość z jazdy :)

http://img222.imageshack.us/img222/4316/drivingpleasure2.jpg

Opublikowano
Historia lubi sie powtarzac , gdzies w polowie lat 50-tych jak sie nie myle Mercedes o pici klak nie kupil BMW i juz wtedy mogly powstac takie dziwne hybrydy , ale skoro juz musisz jezdzic na paliwie do traktorow to czemu nie wrzucisz 2,5 albo 3,0 z BMW? Chodzi zapewne o to , ze motor z MB jest nieskomplikowany w ogarnieciu? Tak czy siak , zycze powodzenia

 

Hej, nie porównuj wytrzymałości silników diesla BMW z mercedesem. Te silniki od 2.0 do 2.5 to jest legenda do dziś. Uważam, że 3.0, ten który chce włożyć autor ma już kilka wad, ale to i tak jest o niebo lepiej niż M51. 3.0 z BMW to nieporozumienie, bo to przecież CR, czyli początek schyłku niezawodnych diesli.

pozdrawiam Bartek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.