Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No wlasnie sam sobie odpowiedziales na to pytanie. Po co robic kwasowke ? Zeby miec dożywotni wydech, wystarczajacy powod chyba. Pomijam to że turbo wcześniej wstaje przy takiej średnicy.

To że turbo wcześniej wstaje jest zaleta braku katalizatora tego zaraz za turbo, średnica raczej nie ma za dużego wpływu...

Turbina tam nie daje takiego ciśnienia żeby była potrzeba zwiększania średnicy wydechu...

Opublikowano
Masz racje ludzie wydechy robia bez sensu. Powiedz to Hondziarzom co w silniczkach 1.6 robia wydechy i dostaja po 10% mocy z miejsca, a im nic nie wstaje w tych wolnossakach bo turbo brak. Nie opowiadaj bajek nikomu że wydech o wiekszej srednicy nie robi roznicy, bo to logiczne że musi dać więcej momentu jeżeli nie koni. Chcesz załóż jeszcze zwężki żeby nie było za szeroko a reszta świata bedzie w pierwszej kolejnosci robic wydechy przy modzeniu. Poza tym wiesz o tym ze seryjny kompletny wydech 320d wazy 47 kg, a calosc moja z kwasówki 8 kg?
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja nie mówię że większa średnica wydechu nic nie daje, chodzi o to że w tym konkretnym silniku m47 niema sensu...

Powiedz mi jak z głośnością bez katów? Co za tłumik na końcu masz??

Opublikowano
rm8 od rmotors, cicho nie jest ale wszyscy znajomi nie moga uwierzyc ze to diesel
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
herbatkowy nie zastąpisz jej niczym innym, ponieważ nie istnieje pompa o podobnej konstrukcji (rozdzielaczowe pompy wtryskowe) przekraczająca ciśnienie wytwarzane przez VP44.

W związku z tym, że pojawił się taki tekst, chciałbym wkleić znalezione info, nie wiem czy pomoże ale może nie zaszkodzi (choć nawet nie wiem czy jest ono prawdziwe):

...pompa VP44 nie umożliwia zwiększania dawki paliwa poprzez zwiększanie ciśnienia. VP44 umożliwia zwiększenia dawki paliwa dzięki dłużej zamkniętemu zaworowi zwrotnemu...
Opublikowano
Mowa o zaworze na powrocie paliwa?? bo tylko TUTAJ występuje zawór zwrotny. Jak zawór zwrotny (kierunkowy) może być "dłużej" zamknięty?? To jest nielogiczne, bo ma swoją charakterystykę otwarcia przy danym ciśnieniu, a jest ona bardzo małych wartości by przepływ paliwa był stale wydajny.
Opublikowano
Witam. Pisaliście wcześniej o nowym turbo do 2.0d A czy nie da sie wstawic turbo np od e60?
Opublikowano
Nie , chodzi o ten solenoid ale to też nazywają zaworem ....

no w sumie z drugiej strony na to patrząc to zawór dawki także spełnia rolę zaworu zwrotnego - przepuszcza paliwo nie dopuszczając do wytworzenia ciśnienia i tym samym brak wywołania zapłonu.

A czy nie da sie wstawic turbo np od e60?

Od wszystkiego wsadzisz turbinę, tylko trzeba dysponować flanszą montażową pod nasz kolektor wydechowy. Będzie to typowa rzeźba połączenia, ale jak masz zdolności spawalnicze, to żaden problem.

Opublikowano
sam nic robic nie bede. nigdy nie wkladalem lap w silnik i nie mam zamiaru bo za duze ryzyko zepsucia. Zastanawiam sie nad zwiekszeniem mocy, jednak chip to nie to czego chce. A turbo od poliftowej 3.0 podejdzie? Da mi to jakis wiekszy wzrost ? Co jeszcze musialbym wymienic?
Opublikowano (edytowane)
to zalozmy kupuje turbo od 3.0 poliftowej ok. 1000 zl + program 1200zl + co jeszcze musze zrobic/ zmienic ? Edytowane przez wheeljack
Opublikowano
to zalozmy kupuje turbo od 3.0 poliftowej ok. 1000 zl + program 12000zl + co jeszcze musze zrobic/ zmienic ?

 

weź lepiej cały silnik kup...

Opublikowano
na silnik trzeba wydac pewnie jakies 4-5 tysi ... i nie masz pewnosci ze nie jest zajechany
Opublikowano
na silnik trzeba wydac pewnie jakies 4-5 tysi ... i nie masz pewnosci ze nie jest zajechany

 

na 3.0d 204KM? łącznie jakieś 9-10 tys. :D

Opublikowano
no widzisz. Ja chce uzyskac jakies 160-170 km. Da sie po zmianie turbo i chipie?
Opublikowano
U mnie program od TC dal calkiem sporo, ch*j z koniami, auto przede wszystkim zaczelo przyspieszac na wszystkich biegach, glowy nie urywa bo nie mozna zrobic z 136 koni diesla wyscigowki ale jak za ta cene to rowniez nie mozna zrobic w aucie niczego lepszego. Jedno jest pewne lapalem sie juz z piątkami w dieslu (zapewne dwulitrowki) i nie mialy polotu, rowniez przeganiam poliftowe dwulitrowki (150km) wiec mysle ze nie jest zle a nawet bardzo dobrze. Mam teraz do zawirusowania 530D E60 218 km i tez bedzie to robic dla mnie TC. Tak jak ty kolego wheeljack chcialem zrobic z tego auta jakies 180 koni, bylem gotow zmienic pompe (jak widac) zeby uzyskac wiecej mocy. Niestety nie da sie, lub jest to gra nie warta swieczki. Rob program u TC za te 3 stówy czy tam ile sobie zyczy i zobaczysz ze bedziesz zadowolony :) A jezeli chcesz mocna beemke to kupuj 330D tam sprawa z modzeniem wyglada o wiele inaczej :)
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

jak na auto o tych gabarytach to 160 i te ok 340 nm jest w sam raz.

Jak chcecie szatana róbcie swapa z e60 535d, do tego nowy soft i pozamiatane :)

tylko pytanie ile na to hajsu wywalicie

Opublikowano
Ściągnąć całą połówkę 530D E39 z Anglii to nie jest taki wielki koszt, wsadzic ten motor zrobic softa i 280 koni i tez nie ma lipy mysle ze M3 e46 by za wiele nie uciekala :)
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Ściągnąć całą połówkę 530D E39 z Anglii to nie jest taki wielki koszt, wsadzic ten motor zrobic softa i 280 koni i tez nie ma lipy mysle ze M3 e46 by za wiele nie uciekala :)

 

kolego e60 535 jest na dwóch turbinach i w seri ma 289km :) a do tego soft ? ponad mysle ze spokojnie 350-400 koni idzie wyszarpac

Opublikowano
to zalezy od wersji byłe 274 KM i 286 KM coś koło tego ... plus soft daje jakieś 340 KM ... i duuuuży moment ale potem zaczynają się problemy z przeniesieniem napędu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.