Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam chcialbym sie dowiedziec czy ktos z Was ma jakies doswiadczenia z podciaganiem na mocy silnika z beemki e46 320d 136ps. Jestem juz po kilku drobnych poprawkach typu caly wydech przelot 2,75 cala itp, teraz trzeba to wszystko wystroic. Seryjna pompa wtryskowa znacznie ogranicza mozliwosci, pewnie 160 koni to maks co mozna z niej osiagnac, interesuje mnie wymiana tej pompy na jakas mocniejsza. Wie ktos cos o tym?
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

herbatkowy nie zastąpisz jej niczym innym, ponieważ nie istnieje pompa o podobnej konstrukcji (rozdzielaczowe pompy wtryskowe) przekraczająca ciśnienie wytwarzane przez VP44.

 

K3m0T1989 jakie turbo sugerujesz? obliczałeś już AFR i dobierałeś model według mapy mając na uwadze główne cechy wpływające na prawidłowy wybór?? Jakie wtryskiwacze sugerujesz? znasz możliwość dawkowania aktualnych? Jaki IC sugerujesz? ten spokojnie wystarczy do 180KM :wink:

Opublikowano
a czy VP44 z silnika VW 2.5 V6 TDI nie jest czasem mocniejsze? były nawet wersje 180KM zasilane VP44.
Opublikowano
no IC np. od 330d, turbo np. od polifta dmucha więcej. Wiadomo że trzeba to stroić a nie tylko wsadzić. No a wtryskiwacze też może wydajniejsze idzie podpasować od innego auta. Tylko koledze podsuwam pomysły nie że sam to robiłem :D
szukam
Opublikowano
intercooler z trzylitrowej jest ten sam wiec po co zmieniac tego ktory jest na ten sam? Dolot i wklad filtra powietrza K&N zrobiony EGR bedzie zaslepione. Mam zamiar zmienic sama pompe zeby wyciagnac 180 koni z tych gratow i zostawic zeby to jezdzilo, powyzej 200 kucy trzeba kuć silnik bo bedzie lipa.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
intercooler to najlepiej i najtaniej kupić nowy, np. na fmic.pl - wsadzić największy jak się da.
Opublikowano

nie trzeba żadnego IC ruszać ...

turbo nawet jak wstawisz od polifta to będzie większy lag z dołu , najwięcej ile widziałem na w e46 przedlitowej to ok. 176KM ... bez sensu w tą brnąc , ja zostałbym przy samym programie , jak coś zapraszam na priva ...

albo tutaj :

viewtopic.php?f=166&t=179080

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
ja bym kupił sponiewieranego anglika E39 530d i przełożył silnik M57 - o ile nie chciałbym się pozbywać swojego auta.
Opublikowano
szerze to gdyby żona nie potrzebowała do pracy to nawet bym się nie zastanawiał :twisted:

ale z pewnością nie M57 ... :nienie:

 

a jaki? M57N?

Opublikowano
no tak, to też jest opcja tylko że droższa :) graty do M57N są droższe i trudniej dostępne
Opublikowano
szerze to gdyby żona nie potrzebowała do pracy to nawet bym się nie zastanawiał :twisted:

ale z pewnością nie M57 ... :nienie:

 

a jaki? M57N?

 

M57N był montowany w e39 ? jaka jest róznica miedzy nim a M57?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano
M57N był montowany w e39 ? jaka jest róznica miedzy nim a M57?

 

M57N był montowany E60, różnica jest taka że ma CR II generacji i więcej mocy :mrgreen:

Opublikowano

Cześć wam...

Co do m47 i nieprzeciętnej pompy vp44 czytałem dość dobre anglojęzyczne opracowanie traktujące temat tego wynalazku. Zapewniam was że vp44 ma bardzo duży zapas jeśli chodzi o dostarczanie paliwa. W M47 ograniczeniem jest turbina ,seryjna tak jak szybko wstaje tak szybko siada na wyższych obrotach....

Turbina od M47TU jest Plug and Play i tak naprawdę umożliwia celowanie w moce około 190ps max. Patent w tym że wraz z mocą wzrośnie moment obrotowy do około 380Nm -400Nm . W związku z tym długo kolega nie będzie jeździł na seryjnym sprzęgle które jest nie przystosowane do przenoszenia takiego momentu.

Tarcza sprzęgła i koło dwumasowe to 228mm takie samo jak w 318d . W m47tu jest sprzęgło 240mm takie jak w m57. Dlatego sądzę że kręcenie m47 to nie zbyt dobry pomysł.

 

TC zapewne wie że 228 mm to popularny rozmiar również w VAG np. awx z skrzynią 5 . Ludzie Znacznie bardziej modzą VAGI i można się dowiedzieć że przy 380Nm już pojawia się uślizg . M47 to najzwyklejszy w świecie TDI (mówię o filozofii działania) z tą różnicą że jest 16 a nie 8 zaworowy. (

 

Pozdrawiam Krzysiek

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
wydech 2,75 cala caly z kwasowki 3 metry rury (zostalo pol metra) oraz 8 kolanek wynioslo mnie 230 zl, tlumik z kwasowki RM Motors RM8 rowniez z przelotem 2,75 cala 250zl z przesylka, 2 dni roboty spawania drutem kwasowym 300zl
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Na zlomie rury przemyslowe z rozbiorek mleczarni, sa jak nowe wiec mi to lotto, i tak sie w nich kopci i tak to po co mi nowa rura za 3 razy tyle kasy.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Panowie robicie jakieś wydechy z kwasówki 2,75 cala, ale po co to wszystko?? Chyba po to żeby wytrzymał przed korozją :D:D

Wystarczy że wywalicie ten kat zaraz za turbinką i będzie taki sam wynik jak z tym waszym wydechem 2,75'

Później chip i osiągniecie jakieś 160ps i 360nm..

A poza tym moment blokuje sprzęgło i niema zapasu na paliwie...

Roger nie wiem skąd info o tym że ta pompa ma zapas na paliwie? a choćby nawet miała jakimś cudem to wtryski nie ogarną...

Opublikowano
No wlasnie sam sobie odpowiedziales na to pytanie. Po co robic kwasowke ? Zeby miec dożywotni wydech, wystarczajacy powod chyba. Pomijam to że turbo wcześniej wstaje przy takiej średnicy.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
No wlasnie sam sobie odpowiedziales na to pytanie. Po co robic kwasowke ? Zeby miec dożywotni wydech, wystarczajacy powod chyba. Pomijam to że turbo wcześniej wstaje przy takiej średnicy.

 

przykapca na biegu jałowym??

Opublikowano
Wydech 2,75 pełen przelot od poczatku do konca zadnego katalizatora, do tego zaślepiony egr i nikt nigdy nie widział nawet chmurki czarnej z tyłu, a nie mowa na postoju :D
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.