Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

  • 11 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam. Ile da sie wyciągnąć z zestawu:

330d (231 km), fmic (kopia wagnera), turbo hybryda(perun), bez dpf, przy założeniu ze wtryski pozostaną oryginalne ?

Opublikowano
teraz wszystko zależy od stanu wtrysków :D

 

W poprzednim roku wymieniłem komplet 6 sztuk (nowe w boshu)

W zasadzie pytanie powinno brzmieć, czy jest sens wkladac hybryde, nie zmieniajac wtryskow ?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dobry,

Czy wymiana Turbiny i wtrysków od silnika 150KM do silnika 116KM coś da bez przeprogramowania?

W 116KM na CR turbina jest mniejsza ( taka jak w 136KM silniku)?

Pytam bo mam na podwórku prawie całe auto i tak się zastanawiam czy do mojego 116Km e46 podejdą te graty i poprawią osiągi (w niedalekiej przyszłości bym wykonał chiptuning). Czy mogą zaszkodzić silnikowi wymienione te graty bez zmian w sofcie?

Mam jeszcze jedno pytanie ile wytrzyma seryjne sprzęgło z 116KM?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak masz dawcę to śmiało zamieniaj a jeżeli chodzi o sprzęgło w 318d to dużo zależy od sposobu eksploatacji, ale raczej górna granica to jakieś 160-170/370-380. Sprzęgło warto wymienić na to z 320d m47n, ponieważ jest takie jak w m57.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Mam auto dzięki któremu naprawiam moją Bumcię. A że ono ma 150KM a ja 116KM, to właśnie taki plan mi do głowy dzisiaj wpadł. Wtryski 3szt są po regeneracji a 1 szt nówka, Turbina bez luzów, i trochę szkoda sprzedać taki secik Tuningowy.

Jak będę oddzielał skrzynię biegów od silnika będę musiał sprawdzić stan sprzęgła i 2masu. Jedynie szkoda że trafiłem na auto ze skrzynią biegów o 5 przełożeniach, mimo że to wersja po FL tak jak moja.

Ogólnie to kupiłem auto po wydmuchaniu uszczelki i z uszkodzonym tłokiem od strony ściany grodziowej.

PS. most jakoś będzie się różnił? czy jest taki sam jak w mojej? pytam czysto teoretycznie bo za dużo roboty by było przy wymianie.


Co odnośnie eksploatacji to normalna z lekką nutką dynamiki ( nie zamulam, ale też i nie daję po czerwony obszar na obrotomierzu).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

hej, powoli zmierzam sie z tematem podniesienia mocy w 2.0d 136KM sedan, przebieg 276tys km, zdrowa seria, salon PL, 1 wł.


Jako nazwijmy to stage 1, chciałbym zmienić IC, turbo, downpipe de cat+ końcowy tłumik przelot od RM Motors


Zrobiłem małe zestawienie opcji potrzebnych gratów z orientacyjnymi cenami. Wydaje mi się, ze mogę odpuścić wymianę wtrysków(Firad +50% Flow/535d e60) ewentualnie na rzecz wzmocnionego sprzęgła z dwumasa(jeżdzę nadal na oryginalnym fabrycznym). Wydaje się, że byłoby to rozsadne, ale jeśli nie jest to konieczne to nie.


Myślę, że ok 200KM mi starczy, chyba, że mozna bezpiecznie więcej(220-230) przy któryms zestawie, zatem, która drogę należy obrać? Z dodatkowych kosztów to remap 1400zł(zgadza się?) no i montaż gratów(proszę o podpowiedź). Zastanawiam się, który IC wybrać, wydaje się, ze 550x140x65mm od fmic sie sprawdza.


TURBO

1)500zł(olx) turbosprężarka gtb1752v wyjęta z Master Trafic 2.5 Dci

2)1800zł turbosprężarka TC-Turbo

3)2300zł turbosprężarka Perun-Turbo stage 1


IC (bez rurek,zacisków + ok 200zl)

1)299zł https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/197-intercooler-550x140x65mm.html#/30-intercooler-fmic_eu

Intercooler o wymiarach rdzenia: 550x140x65mm,

wymiary całkowite: 700x140x65mm,


2)329zł https://fmic.pl/intercoolery-fmicpl/685-intercooler-550x180x65mm.html

Intercooler o wymiarach rdzenia: 450x180x65mm,

całkowitych: 600x180x65mm,


3)441zł INTERCOOLER JRSPEC 550X140X65MM https://fmic.pl/intercoolery-jrspec/46201-intercooler-550x140x65mm.html

Wymiary rdzenia: 550x140x65mm

Wymiary całkowite: 700x140x65mm (+ mocowania)


DP

1)730zł dp DECAT BMW E46 320D M47 https://rm-motors.pl/pl/downpipe/57-bmw-m47.html

Średnica rury 63,5 mm

Stal kwasoodporna


Tłumik końcowy przelotowy RM-Motors

250zł https://allegro.pl/oferta/tlumik-koncowy-przelotowy-rm-motors-rm6-63-5mm-7649696070

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie ma opcji, że bez ruszenia układu paliwowego osiągniesz więcej niż 170 km w tym silniku. Wiele zależy od kondycji vp44, może się okazać, że max to 155..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Życzę powodzenia, szczerze.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Czołem drodzy państwo, pozbyłem się mojego e46 3.0d 184 km ze względu na słaby potencjał w rozwoju mocy. Moim targetem są okolice 300 koni, moze ciut więcej.

I tutaj, jeszcze przed zakupem auta, chciałbym się dowiedzieć jak duża jest różnica w wydajności wtrysków Euro3 i Euro4 w M57N. Oferta aut EU3 jest sporo bogatsza i łatwiej o sensowny wybór, ale priorytetową sprawą jest dla mnie możliwość podbicia mocy do tych 300km, więcej nie przewiduję bo to ma być nadal daily spalające przyzwoite ilości paliwa z racji pokonywanych przeze mnie tras ;)

Stąd też nie chciałbym raczej wymieniać wtrysków na tych z 535d.

Jaka jest granica wydajności tych wtrysków EU3? Da się uzyskać na nich spokojnie 300 koni? Czy może warto przyłożyć się, czekać i szukać fajnej sztuki EU4 :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Czołem drodzy państwo, pozbyłem się mojego e46 3.0d 184 km ze względu na słaby potencjał w rozwoju mocy. Moim targetem są okolice 300 koni, moze ciut więcej.

I tutaj, jeszcze przed zakupem auta, chciałbym się dowiedzieć jak duża jest różnica w wydajności wtrysków Euro3 i Euro4 w M57N. Oferta aut EU3 jest sporo bogatsza i łatwiej o sensowny wybór, ale priorytetową sprawą jest dla mnie możliwość podbicia mocy do tych 300km, więcej nie przewiduję bo to ma być nadal daily spalające przyzwoite ilości paliwa z racji pokonywanych przeze mnie tras ;)

Stąd też nie chciałbym raczej wymieniać wtrysków na tych z 535d.

Jaka jest granica wydajności tych wtrysków EU3? Da się uzyskać na nich spokojnie 300 koni? Czy może warto przyłożyć się, czekać i szukać fajnej sztuki EU4 :D

 


Cześć,


Mam M57N z 2005 w coupe i ostatnio byłem na przestrajaniu i moje auto wypluło 279KM i 612nM na samym programie. Myślę, że większy cooler i wydech i byłoby koło 300KM. Mój plan to hybryda, sprzęgło w kevlarze (ślizga się na 5tce), wtryski 335d/535d, większy cooler i wydech! Myślę, że będzie z tego takie M3 w dieslu :D albo nawet mocniej ;)

Gdyby dało się jakoś w miarę łatwo wrzucić fotę to pokazałbym wykres!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wrzucasz na jakiś hosting a bezpośredni link do zdjęcia wklejasz między nawiasy po kliknięciu na Img, cała filozofia.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 lata później...
Opublikowano
Cześć, odkopie temat bo jakoś nigdzie nie mogę znaleźć informacji. Mam E46 z 2004 roku, 2.0D 150km ale z automatem. Jakiś Ruski Vin dekoder podał mi oznaczenie tego automatu jako A5S360R/A5S390R. Z tego co gdzieś wyczytałem wychodzi, że jest to automat od GM? Teraz pytanie, jak wygląda kwestia podnoszenia mocy przy tej skrzyni? Bo z tego co powszechnie wiadomo to automaty GM nie słyną z wytrzymałości i trwałości.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie automaty tylko ten automat. Tuner będzie wiedział co robić, moment musi narastać liniowo i mieć max w górnej partii obrotów. Wtedy jest szansa, że nie będzie przyspieszonego zgonu gm-a.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.