Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

wydaje mi się ze skracanie przełożenia nie polepszy i tak dobrego przyśpieszenia, a minimalnie wydłużenie nie powinno znacząco spowolnić przyśpieszenia, a na pewno odbiję się na v-maks, ktory przy tej mocy spokojnie powinno osiągnąć 250, zmiejszy hałas z silnika przy tych samych prędkościa a co najmniej znaczące na to będzie mniej palic. W końcu 330d ma dłuższe przełożenie niż 320d. a nie pogarsza to jakoś jazdy.

 

PZDR>

Opublikowano

Wiesz moby, te akurat nie musza byc odlegle bo most to groszowa sprawa.

Kwestia, czy to jest cos, czego oczekujesz. Bo w tym kraju nie da sie jezdzic 250 a przyspieszenie akurat ma pierwszorzedne znaczenie.

 

330d ma inna skrzynie przede wszystkim i juz tam masz inne przelozenie.

Opublikowano

Moby, a Ty się pojawiasz na jakiś SPOTach w Poznaniu ?? czy raczej się mało aktywnie udzielasz...?? bo bym chętnie podpytał o kilka rzeczy ...

Już mam siano w dowodzie rejestracyjnym od BMW odłożone na chipsa :P teraz tylko myślę, czy nie wrzucić od razu IC`ka..

Opublikowano

dxtr71

Tak jak pisalem plany sa, ale nie wiem czy cos z nich wyjdzie. Ja uzytkuje auto w miescie w 90% wiec nie potrzebuje mega mocy. Auto ni bylo robione na rajdowke tylko dla fanu i motywowane pasja paru osob.

 

Glovash

Na spoty w Poznaniu nie jezdze. Tzn. wybieram sie juz jakis czas, ale chcialem najpierw dokonczyc auto. Jak uznam za gotowe na100% to na pewno wpadne na KING CROSSa.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
wydaje mi się ze skracanie przełożenia nie polepszy i tak dobrego przyśpieszenia, a minimalnie wydłużenie nie powinno znacząco spowolnić przyśpieszenia, a na pewno odbiję się na v-maks, ktory przy tej mocy spokojnie powinno osiągnąć 250, zmiejszy hałas z silnika przy tych samych prędkościa a co najmniej znaczące na to będzie mniej palic. W końcu 330d ma dłuższe przełożenie niż 320d. a nie pogarsza to jakoś jazdy.

 

PZDR>

 

taaa ale jak potem wyhamować z 250km/h na seryjnych i tak dość słabych heblach :twisted:

Opublikowano

Glovash

Na spoty w Poznaniu nie jezdze. Tzn. wybieram sie juz jakis czas, ale chcialem najpierw dokonczyc auto. Jak uznam za gotowe na100% to na pewno wpadne na KING CROSSa.

 

W takim razie nawiedzę Cię w Swaju... tym bardziej, że moja żona co tydzień bywa w "Don Lucci" w ETC ;)

Najpierw jednak muszę podskoczyć do Wojtka z WSTR, żeby shamował mój "odkurzacz" , żebym wiedział na czym stoję.

Opublikowano

Mobby twoje 320d jednak jedzie lepiej od mojego przynajmniej od 80-160 na 4biegu o 1s więc raczej masz ponad 200km

chociaż nijak ma to się do ścigania :D Ponieważ Twoja turbina daje mocniejszy dół i górę obrotów :)

 

hmm 250km/h raczej ciężko osiągalne powyżej 200 strasznie puchną 2.0d ja na skrzyni 6b jechałem 230km/h.

Ech cały czas myślę o takiej turbinie jak Twoja ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

DLATEGO WŁĄSNIE WSPOMNIAŁEM O DŁUŻSZYM PRZEŁOŻENIU MOSTÓW, CO SIĘ PRZEŁOŻY NA EFEKTYWNIEJSZE WYKORZYSTANIE MOCY SILNIKA...ZAMIAST PRZY 4 TYS MIEĆ 200 KMH TO MOŻNA MIEĆ PRZY TEJ MOCY SPOKOJNIE 230 I MIEĆ JESZCZE MAŁY ZAPAS OBROTÓW. ALE JAK MOBY PISAŁ, PRZYJDZIE PEWNIE I NA TO CZAS....

 

PZDR>

Opublikowano

Prace mechaniczne praktycznie zakonczone. Pozostaje kosmetyka w postaci skrocenia dzwigienki od turbiny.

 

Sofcik trzeba troche liznac i bedzie ok :cool2:

 

Hamownia juz wkrotce, ale moge zapewnic po odczuciach, ze 2xx bedzie :twisted:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Zywotnosc silnika przy tego typu projektach jest wielka niewiadoma. Z drugiej jednak strony tej mocy nie uzywasz caly czas, tylko czasami - przynajmniej ja tak robie :D

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Jestem świeżo po testach 520D E60 2006 po remapie przez TC. Poniżej dwa zdjęcia, modyfikowanego auta oraz mojego komputera którym tę modyfikację przeprowadziłem. Zamieszczam je sam nie wiem po co, ale zamieszczam. Do rzeczy: Samochód oczywiście odżył, ciągnie konkretnie. Krzywa momentu oraz mocy również jest płynniejsza, turbo wstaje wcześniej i ładnie ładuje do samego końca. To już trzeci samochód który stroji TC i mogę polecić jak zawsze. Moja 320d 1999, kolegi 530D 2004 śmigają bez zarzutu, oraz od dzisiaj 520D 2006 :)

 

http://s9.postimg.org/gtj5nqp3f/CAM00181.jpg

http://s23.postimg.org/roau6jdqv/CAM00180.jpg

 

PS: Wystroilibyście BMW E30 318is N/A , po mechanicznych modach jakbym przyjechał do Was do firmy?

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Czemu? Daj spokój :D Że tablice troche widać? Na allegro pełno samochodów z tablicami odkrytymi :D
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

nie nie :) że pokazujesz co trzymasz w garażu :)

 

tak samo jak się coś sprzedaje to raczej nigdy koło własnego domu czy garażu bo potem taki kupiec odjezdza bo się rozmyślił, a w ciagu tygodnia jest włam.

szukam
Opublikowano

Nie bylo miejsca, taki akcencik :D

A kto wie gdzie ja mieszkam? :D

Poza tym jak beda chcieli to i tak wejda i i tak wezma :D

A jeszcze poza tym to niech biora dostane z ubezpieczalni i kupie sobie litra :D

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

a ja dziś wgrywałem mapkę do a3 2.0Tdi PD 140km :)

Dodatkowo miała standardowy problem z odpalaniem na ciepło...

Program na ok 170km + poprawa dawki rozruchowej na ciepłym silniku i właściciel zadowolony z efektu :)

ps. Grześ już kilka miesięcy temu chipował swoją a3(też miał problem z paleniem na rozgrzanym silniku) teraz kupił identyczną dla swojej dziewczyny i od razu zgłosił się do Nas :cool2:

Jak warunki pozwolą to nagramy filmik jak to lata :cool2:

Opublikowano
Organizuj spot na kilka aut , to hamownie wyślemy na kilka dni ...

 

Wstępnie mam ok 10 chętnych więc jak zrobi się cieplej to będziemy działać :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.