Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


TC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ja tam kolegę rozumiem. sam bym nie chciał już 4-cylindrowego silnika, niezależnie od tego ile ma mocy...

tu Ci przyznam rację bo mam już dosć wibracji , tego dźwięku ... :wink:

i w wakacje pewnie zawita M57N ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk, wibracje, drgania, przepiękny klekot ... masakra

Jak napisałem wyżej, podoba mi się zapał jak ktoś chce mieć najmocniejszą m47 czy m47n, ja już miałem c16se z skrzynią od diesla, aaz na pinie z 1.6td ...

Może uda mi się mieć 3kę z przodu po swapie i bez duszy na ramieniu zrobić 3000km w ciągu tygodnia a nie martwić się że mi coś strzeli na autostradzie jak będę jechał 170km/h -190km/h przez dłuższy czas np na narty do włoch.

Jednak 6 garów to 6 garów, mi benzyna w e46 nie oferuje nic satysfakcjonującego dlatego pozostaje śmierdziel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dźwięk, wibracje, drgania, przepiękny klekot ... masakra

Jak napisałem wyżej, podoba mi się zapał jak ktoś chce mieć najmocniejszą m47 czy m47n, ja już miałem c16se z skrzynią od diesla, aaz na pinie z 1.6td ...

Może uda mi się mieć 3kę z przodu po swapie i bez duszy na ramieniu zrobić 3000km w ciągu tygodnia a nie martwić się że mi coś strzeli na autostradzie jak będę jechał 170km/h -190km/h przez dłuższy czas np na narty do włoch.

Jednak 6 garów to 6 garów, mi benzyna w e46 nie oferuje nic satysfakcjonującego dlatego pozostaje śmierdziel.

to tez fakt że 2 litrowy diesel według mnie nie sprawdza się na dalekich trasach ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak delikatnie ?

ze 184 KM wcale nie tak mało :) bezpiecznie aby nie przesadzać z momentem zwłaszcza że automat jak i napędem x ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tyle 184KM ida, no niektore tyci wiecej.

 

W ogole Mikan o tym bez duszy na ramieniu z 330d to cos Ci sie chyba pomylilo.

M57 i M57N maja ta sama baze co M47/M47N i te same problemy.

 

Wiec poza wieksza moca i kultura pracy masz to co miales. Zapewniam Cie, ze nie klekocze wcale bardzo inaczej :).

Jest tez jeden minus 330d - waga. Szybko sie przekonasz, ze czuc roznice na polskich dziurach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tyle 184KM ida, no niektore tyci wiecej.

 

W ogole Mikan o tym bez duszy na ramieniu z 330d to cos Ci sie chyba pomylilo.

M57 i M57N maja ta sama baze co M47/M47N i te same problemy.

 

Wiec poza wieksza moca i kultura pracy masz to co miales. Zapewniam Cie, ze nie klekocze wcale bardzo inaczej :).

Jest tez jeden minus 330d - waga. Szybko sie przekonasz, ze czuc roznice na polskich dziurach.

nie no jasne że da radę i 230 KM przy zdrowej sztuce( wykresy na stronie ) ... ale w manualu .... wszystko ma być z głową to nie są nowe auta ...

 

co do podobieństw silników to fakt ale jednak siły w silniku 6 cylindrowym inaczej się rozkładają i nie słychać o pęknietym wale w M57 czy M57N ...

sam silnik M57N jak dla mnie mistrzostwo swiata ... zwłaszcza w euro 4 można fajnie zrobić ....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodziło nie o to co mam teraz ale jakbym ze swojej 250km zrobił na wtryskach i innym turbo.

Jednak m47n nie został silnikiem roku 3 razy pod rząd jak m57.

 

A dlaczego eu4 w 330d jest lepsze niż jak go nie ma ?

Też jest różnica w turbo i wtryskach ? w m57n są tylko elektronicznie sterowane tak ? Pytam żeby wiedzieć jak będę szukał dawcy.

 

Jak się rozglądałem za benzynami to jedynie e90 3.0i 258km w manualu spełnia moje oczekiwania. Tyle że nie są tanie, przelifty mi się nie podobają a i sporo pali - to tak odnośnie do alternatywy diesel kontra bezawaryjna benzyna.

A jakoś puki co e46 bardziej mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodziło nie o to co mam teraz ale jakbym ze swojej 250km zrobił na wtryskach i innym turbo.

Jednak m47n nie został silnikiem roku 3 razy pod rząd jak m57.

 

A dlaczego eu4 w 330d jest lepsze niż jak go nie ma ?

Też jest różnica w turbo i wtryskach ? w m57n są tylko elektronicznie sterowane tak ? Pytam żeby wiedzieć jak będę szukał dawcy.

 

Jak się rozglądałem za benzynami to jedynie e90 3.0i 258km w manualu spełnia moje oczekiwania. Tyle że nie są tanie, przelifty mi się nie podobają a i sporo pali - to tak odnośnie do alternatywy diesel kontra bezawaryjna benzyna.

A jakoś puki co e46 bardziej mi się podoba.

szukaj euro 4 fajnie można to zrobić , róznica zwłaszcza dla mnie przy obróbce pliku :) i można zrobić tak że jeszcze czasy wtrysku trzeba obniżać .....:)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodziło nie o to co mam teraz ale jakbym ze swojej 250km zrobił na wtryskach i innym turbo.

Jednak m47n nie został silnikiem roku 3 razy pod rząd jak m57.

 

A dlaczego eu4 w 330d jest lepsze niż jak go nie ma ?

Też jest różnica w turbo i wtryskach ? w m57n są tylko elektronicznie sterowane tak ? Pytam żeby wiedzieć jak będę szukał dawcy.

 

Jak się rozglądałem za benzynami to jedynie e90 3.0i 258km w manualu spełnia moje oczekiwania. Tyle że nie są tanie, przelifty mi się nie podobają a i sporo pali - to tak odnośnie do alternatywy diesel kontra bezawaryjna benzyna.

A jakoś puki co e46 bardziej mi się podoba.

 

M57 zostal silnikiem roku, bo to lepsza wersja ekonomicznej czterocylindrowki. To dosc logiczne.

 

Co do pekania walu, to jego sztywnosc musi byc wyzsza w szesciocylindrowce i przewaznie jest to problem konstrukcyjny. W M57 wal jest duzo solidniejszy niz w M47 i dlatego nie peka. Co do pekania w M47 to podobno byla to wada konstrukcyjna do 2003 roku. Ja bym sie tez podpieral popularnoscia, wypadkowoscia auta i nie dbaniem o jego stan techniczny. Jak drgania beda duze bo wywalone kolo pasowe i dwumas, to wal moze sie sypnac.

 

Jakos jezdza ludzie na forum 200 konnymi M47N i waly nie pekaja.

 

E90 jedynie? Dlaczego? Przeciez nawet E46 330i jest mocniejsze od 330d. Rozpedza sie jak odrzutowiec i brzmi jak V8. Ta trzylitrowka w benzynie to naprawde piekny silnik.

 

EUR4 ma roznice w sterowaniu turbina i wtryskach. Natomiast generalnie chyba kazde M57N 204KM jest EUR4, co?

Nawet jak nie, to wrzucasz wtryski od 535d, zmniejszasz nawet czas otwarcia i lecisz na 280KM? Sa na forum 300 konne M57N po paru prostych modach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie pękania wału to się nie wypowiem bo mam swojego śmierdziela 2 lata i jest ok, kumpel też miał i też ok.

330i objeżdża 330d ale w serii. Koszty uzyskania z 330i 250km są większe niż z 330d 300km. Do tego spalanie w 330i oraz wpierdzielanie oleju i bliższe lub dalsze ale nieuniknione przygotowanie do małego remontu z powodu co raz większego zużycia oleju.

Większość życia jeździłem benzynami, także nie jestem za ani przeciw w ogóle, ale w przypadku e46 330i vs 330d większy potencjał widzę w klekocie.

Myślałem nad 2.8 kiedyś, bez gazu, bez ryzyka awarii ale za mała moc. 3.0 z w/w powodów odpada.

 

Co do 330d 204km to chyba większość jak nie wszystkie maja eu4 co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no własnie nie wszystkie bo euro 4 weszło chyba od 2004 roku nie pamiętam dokładnie ... tylko w wersji euro 4 jestem w stanie podniesć moc obniżając przy tym czasy wtrysków , taka konstrukcja softu rozumiecie że szczegółów nie będę zdradzał ...;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem 330d 204KM z Euro 3, dość rzadka wersja w sumie, bo większość ma Euro 4. plus był taki że można bardzo łatwo zrobić downpipe i wywalić katalizatory i nie ma problemu z wstawianiem sondy lambda, etc.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w 330d eu4 turbina nie miała przypadkiem zmiennej geometrii? :)

tu nie chodzi o zmienną geometrię bo tak jak wspomniał jceel była we wszystkich dieslach od bmw po 1998 chociaż jakbym się uparł to silnik rover 75 też jest od bmw M47R a zmiennej geometrii na początku nie miał ;)

jak wspomniałem ta róznica jest tylko dla mnie w możliwosciach i budowie softu , dla użytkowników żadna ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem 330d 204KM z Euro 3, dość rzadka wersja w sumie, bo większość ma Euro 4. plus był taki że można bardzo łatwo zrobić downpipe i wywalić katalizatory i nie ma problemu z wstawianiem sondy lambda, etc.

Ja mam euro 4 i też nie miałem problemów z wywaleniem katów i sondą lambda i do tej pory nie mam , miałem zamiar kupić 535d po 2007 roku 286 kucy i z tego silnika wycisnąć ile się da ale jednak zostaję przy E46 i będę szukał wtrysków 535d 272 km i turbiny z N57 i myślę że 330-340 kucy będzie no i mam nadzieję że z chopakami od TC spotkam się w Poznaniu i ogarniemy temat, teraz kasę jaką miałem na E61 przeznaczę w jakiejś części na mody mojej E46 :D

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruboooo widze ze sie zapowiada :D a jakie pomysly na sprzeglo???

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty sie tu Marcin nie wypytuj o sprzeglo , bo wiemy ze masz na to pomysl ...:D

Także bardziej zapraszam do Bydgoszczy to wszystkie mody ogarniemy za jednym razem ...;)

Lepiej sie pochwal jak 535 d w manualu jeździ ....:)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pomysl oczywiscie ze jest :cool2: a 535d w manualu jedzie jak na poloneza przystalo :norty: prawdopodobnie w niedziele jakis wykres sie pojawi :D

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty sie tu Marcin nie wypytuj o sprzeglo , bo wiemy ze masz na to pomysl ...:D

Także bardziej zapraszam do Bydgoszczy to wszystkie mody ogarniemy za jednym razem ...;)

Lepiej sie pochwal jak 535 d w manualu jeździ ....:)

 

już cię kiedyś na Pw pytałem, gdzie macie siedzibę w moim mieście ? Pytam z ciekawości i na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.