Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tomek0503 jest pełno takich tematów na forum ... mój przykład choćby jest opisany

tzreba poszukać, nawet nie głęboko bo co chwilą te tematy są podejmowane na forum

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolego, przelot to wywalone katy wiesz koszt taki jak wydech zrobisz, jak wspawasz kawalek rury zamiast kata to koszt prawie zaden.

 

Intercooler mozesz kupic na stronie FMIC http://fmic.pl/. Jest co najmniej pare tematow o tym. Ale podejrzewam, ze to nie mus, bo na takim samym intercoolerze jezdzi 330d 204KM chocby.

 

W snow performance bym sie nie bawil, bo to wtrysk metanolu do silnika.

 

Mozesz zastanowic sie nad lepsza turbina np ale wydech i korekta softu juz Ci sporo da.

 

Katy juz mam wywalone, a co do intercooclera dedykowanego to jest ten z allegro: http://moto.allegro.pl/intercooler-zestaw-dedykowany-bmw-e46-2-0d-3-0d-i2902070533.html

Czyli wychodzi na to ze nic nie trzeba robic? Samą mapa na 200KM to chyba duzo ?

Opublikowano
wydech poprawia dół i niekoniecznie górę.. dynamika spalin w R4 nie jest ogromna... ważne by pozbyć się kata za turbiną, reszta może zostać. Nastęonie strojenie indywidualne z wykorzystaniem hamowni bo te 10KM nie jest w ogóle odczuwalne a parametry pracy mogą być nie najlepsze. Ogólnie 200KM do ugrania jesli szczęście dopisze i na wyraźne życzenie klienta, ale nie powinniśmy gonić cyferek... wzrost temp spalin na seryjnym turbo może być ogromne... A te wykresy 200KM od rogala to wiadomo 2-3% u niego zawyża więc może być i 195KM. Nasz wykres jest z zastosowaniem wtrysku metanolu i jest to bezpieczny program dla seryjnego turbo.

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Opublikowano
wydech poprawia dół i niekoniecznie górę.. dynamika spalin w R4 nie jest ogromna... ważne by pozbyć się kata za turbiną, reszta może zostać. Nastęonie strojenie indywidualne z wykorzystaniem hamowni bo te 10KM nie jest w ogóle odczuwalne a parametry pracy mogą być nie najlepsze. Ogólnie 200KM do ugrania jesli szczęście dopisze i na wyraźne życzenie klienta, ale nie powinniśmy gonić cyferek... wzrost temp spalin na seryjnym turbo może być ogromne... A te wykresy 200KM od rogala to wiadomo 2-3% u niego zawyża więc może być i 195KM. Nasz wykres jest z zastosowaniem wtrysku metanolu i jest to bezpieczny program dla seryjnego turbo.

 

Jedyne jaki bład zrobiłem wywalajac kata za turbo, to to ze wspawałem rure ciut mniejszej srednicy i tam moge miec zwezke, ale niewiem czy to az tak zawarzy na mocy, i tak po remapie potem czysciłem cały intercooler i rury. Pozdrawiam

Opublikowano
a co to daje ? i do jakiego jest silnika ? tzn. jakie wymierne efekty daje

Produkują do każdego typu wtrysku , lecz w silnikach cr można coś dopasować w całości , natomiast w silniku m47 nie ma możliwości podstawienia wtrysku o większym wydatku a tylko to pozwoli uzyskać przyrosty ponad 170 KM ...celujemy w 200KM

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

No jak co to daje, "wieksza" koncowka wtrysku = wiecej papu.

Wiecej papu = wiecej mocy.

 

Ty mozesz wstawic wtryski od 535d a koledze latwiej zmienic koncowki, bo nie ma CR.

Opublikowano

Nie interesowałem się silnikami bez cr w bmw, stąd moje pytanie, założyłem że chodzi o moc, wiadomo jaki jest temat przewodni wątku.

Btw wtrysków od 535d - ja już więcej wyciskać z mojego śmierdziela nie chce - koszty duże a mocy i tak za mało.

Jeśli już to swap albo zmiana samochodu ( na 80% swap )

Opublikowano

Zasada wiekszej koncowki wtrysku jest taka sama w CR jak i w kazdym innymi rodzaju zasilania paliwem.

Roznica polega na roznicy cisnien, fazach wtrysku, sterowania wtryskiem itd.

 

W kazdy badz, jak wyzej - MORE FLOW, MORE POWER :cool2:

Opublikowano

No dobra, że od 6 lat jeździłem na pompowtryskach i teraz cr to wiedziałem jakie od czego itd.

Tutaj po rysunku nie wiedziałem czy to sportowa końcówka, czy od innego modelu, czy jaka.

Wiem ze u siebie tylko całość a nie końcówki.

Opublikowano

...tak u Ciebie podejda wtryski od 535 d i z większą turbina możemy uzyskać bardzo fajny wynik z 320 d ...

W 320 d n pompie vp44 niestety nie mogę sterować czasem wtrysku tak dowolnie jak w cr , dlatego jedyna możliwością jest wymiana końcówek ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
...tak u Ciebie podejda wtryski od 535 d i z większą turbina możemy uzyskać bardzo fajny wynik z 320 d ...

W 320 d n pompie vp44 niestety nie mogę sterować czasem wtrysku tak dowolnie jak w cr , dlatego jedyna możliwością jest wymiana końcówek ...

 

Spoko, o wtryskach od 535d wiem, bo odkąd jestem na forum to jest o nich mowa, ale koniec końców wydając kupę kasy - na wtryski, turbo ile uzyskam ? 230/440 ?

Poza szczytną ideą wyciągnięcia dużej mocy z 2.0d, lepiej swap-a, i wtedy oscylować z 3ką z przodu i przynajmniej 6tką w sprincie, nawet w turasie.

Ciężko mi się rozstać z moim silnikiem bo jest na prawdę zdrowy, ale jednak moc mocą :)

Opublikowano
...tak u Ciebie podejda wtryski od 535 d i z większą turbina możemy uzyskać bardzo fajny wynik z 320 d ...

W 320 d n pompie vp44 niestety nie mogę sterować czasem wtrysku tak dowolnie jak w cr , dlatego jedyna możliwością jest wymiana końcówek ...

 

Spoko, o wtryskach od 535d wiem, bo odkąd jestem na forum to jest o nich mowa, ale koniec końców wydając kupę kasy - na wtryski, turbo ile uzyskam ? 230/440 ?

Poza szczytną ideą wyciągnięcia dużej mocy z 2.0d, lepiej swap-a, i wtedy oscylować z 3ką z przodu i przynajmniej 6tką w sprincie, nawet w turasie.

Ciężko mi się rozstać z moim silnikiem bo jest na prawdę zdrowy, ale jednak moc mocą :)

zależy na jakie turbo się zdecydujesz ... :wink: jesli razem z wtryskami od 535d zmieniłbys np na GTB2260 to 250 KM możemy celować spokojnie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
... i zesra się sprzęgło ori, a spiekom ja dziękuje... no i obejdzie mnie 330d po delikatnym programie
Opublikowano (edytowane)
... i zesra się sprzęgło ori, a spiekom ja dziękuje... no i obejdzie mnie 330d po delikatnym programie

wysoka moc nie zawsze oznacza bardzo wysoki moment , zwłaszcza że to duże turbo które nie będzie tak dobrze wstawać ... duże turbo jest potrzebne aby utrzymać wysokie cisnienie na wysokich obrotach , które pozwoli spalić odpowiednią dawkę paliwa na taką moc ...

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Sprzeglo na pewno sie nie zesra...moment nie musi byc ogromny zeby byla moc

 

A tak poza tym to zalezy kto co chce...jesli komus zalezy tylko i wylacznie na KM i Nm to wiadomo tylko 3.0d.

 

Jesli chce zrobic, cos , czego nikt wczesniej nie robil to M47 na przyklad :lol:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

No spoko, jak ktoś to robi dla idei to ok. Będzie 320d z 250km na kwicie, z turbo dziurą która utrudnia jazdę w mieście, w którą wpakowało się kupę kasy.

Dlatego mimo braku uwag co do mojego silnika, jeśli chodzi o moc km/nm to jestem za swapem.

Chyba że ktoś ma za dużo kasy, 2x fury, albo firmówkę i chce przecierać ścieżki to ok :)

Fajnie, że jest zapał itd.

Opublikowano
No spoko, jak ktoś to robi dla idei to ok. Będzie 320d z 250km na kwicie, z turbo dziurą która utrudnia jazdę w mieście, w którą wpakowało się kupę kasy.

Dlatego mimo braku uwag co do mojego silnika, jeśli chodzi o moc km/nm to jestem za swapem.

Chyba że ktoś ma za dużo kasy, 2x fury, albo firmówkę i chce przecierać ścieżki to ok :)

Fajnie, że jest zapał itd.

to może inaczej , popatrz na wykresy ALPINY D3 ;)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
no oczywiście że wiem :) ... czytam też nie tylko to co jest na forum, w glupim bmw trends jakiś czas temu to opisywali ...
Opublikowano
ja tam kolegę rozumiem. sam bym nie chciał już 4-cylindrowego silnika, niezależnie od tego ile ma mocy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.