Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


TC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

2,8bara to nie jest jakas masakra bo w overbooscie 2,6 ma seria

Poprawka :wink: Seria i mega pik:

http://images35.fotosik.pl/1698/a892e17ca7d7b490m.jpg

to nie jest normalne zachowanie auta ...

poza tym wystarczy policzyć i spojrzeć w mapę kompresora jak zachowuje się turbo z serii na doładowaniu 2,8 bara ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roger przegrywa w starciu z deejasem, a deejays dostaje baty odemnie, więc zauważ jaka jest przepaść między rogera 220KM, których nikt na oczy nie widział a moimi 220KM :lol:

 

http://img404.imageshack.us/img404/9270/mojtp.jpg

tak widziałem filmik przy starciu z Deejaysem który poza tym jeździ na wtrysku metanolu ... przewaga jest miażdżąca ... nie pół długości auta , nie dwie długości ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ważny jest jeszcze jeden mały fakt , jest to całkowicie bezdymne 220 KM ...

...podzespoły nie są obciążone , wtryski pracuja na krótkich czasach otwarcia co bardzo korzystnie wpływa na EGT ...

 

No ale tu właśnie moje pytanie. Skoro jak mówisz krótkie czasy otwarcia itd, to co jest limitem, żeby pójść o krok dalej?

2,8bara to nie jest jakas masakra bo w overbooscie 2,6 ma seria. Czujnik cisnienia nie zmierzy? Za waski zakres przeplywki?

 

Cos was musi trzymac, no powiedz powiedz ;). W koncu wydawaloby sie, ze przy tak duzych juz zmianach zysk 20KM to nie tak duzo.

Musicie spytac Rogera z Nysy, on mial 200KM w serii bez katow po chipie, a wymienil turbo, moze i ma kolo 220KM bez dymu.

 

Już wyjaśniam....

 

Co jest limitem? oczywiście masa tlenu... 2.8bar to nie jest masakra? Oczywiście że jest.... nie porównuj ciśnienia w overboście chwilowego bo takowe potrafi dojść do 3bar na tej sprężarce. Tylko zadam teraz pytanie...

 

CZEMU KAŻDY SIĘ TAK UPIERA PRZY TYM CIŚNIENIU DOŁADOWANIA :?:

 

Przy większej sprężarce ten wynik osiągnąłbym na ciśnieniu 2.6bar.. chodzi o ilość tlenu jaką potrafi dana sprężarka dostarczyć przy danych obrotach... co nas obchodzi overboost gt1749v przy 2100obr...to nam nic nie mówi.

 

Następna sprawa to wtryskiwacze:

 

spójrz na wykres... spokojnie możnabyłoby osiągnąć 450Nm na tej turbinie przy tych wtryskach przy 2200obr na overbooście.. ale po co rozgrzewać turbo od dołu ? Mapy doładowania w BMW zazwyczaj są progresywne, zatem cechują się płaskim momentem a co za tym idzie lepszym wydatkiem u góry bo turbo nie jest męczone od dołu... krótsze czasy otwarcia wtryskiwaczy wpływają na ich mniejsza temperature, temp mieszanki, seryjne wtryski sa bliskie zapętlenia i bardzo skracamy im żywotność na mocnym programie.

 

Następna sprawa która wymieniłem to FMIC:

 

otóż po kilku przejazdach na tym ciśnieniu doładowania seryjny IC puchnie, tyle w tym temacie :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest normalne zachowanie auta

Nie dywagujemy pod kątem prawidłowości. Materiał przedstawia możliwości seryjnego osprzętu i de facto odczyt MAP Sensora bez konsekwencji błędu z powodu przekroczenia sygnału napięcia. Ot taki OT :wink:

 

PS. Panowie Wasze logo jest ostatecznym produktem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem te turbiny z uszkodzonym steorwnaniem gdzie nabijały 3000 mbar :) ale nie patrz ile ona jest w stanie dmuchnąć chwilowo tylko ile potrafi utrzymać zadanego ciśnienia bez wychodzenia poza mapę kompresora ...

poza tym błąd z przekroczenia ciśnienia doładowania pojawia sie dopiero po określonym czasie ... o jakim napięciu mówisz ? MAP sensor ma jeszcze spory zapas na pomiarze a tryb awaryjny włącza się od przekroczonego ciśnienia a nie od przekroczonego zakresu pomiaru czujnika ...

nie , logo i wszelkie znaki firmowe wciąż są w fazie projektu , strona działa dopiero od kilku dni ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest normalne zachowanie auta

Nie dywagujemy pod kątem prawidłowości. Materiał przedstawia możliwości seryjnego osprzętu i de facto odczyt MAP Sensora bez konsekwencji błędu z powodu przekroczenia sygnału napięcia. Ot taki OT :wink:

 

PS. Panowie Wasze logo jest ostatecznym produktem??

 

To nie są możliwości seryjnego sprzętu. O jakim ty napięciu mówisz? Spójrz w linearyzacje MAP Sensora. I spójrz jakie napięcie jest podawane dla 2700mbar a jakie jest ciśnienie przy napięciu 5V :D

Nie chce mi się wierzyć że pomijasz fakty związane z mapą kompresora... Chyba Ci z rana humor dopisuje :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jnx no to ja nie wierzę, że ty nie wiesz co to jest sygnał napięcia :shock: Chcesz mierzyć wartość fizyczną przy 5V?? powodzenia :wink:

znowu zaczynają się jakieś dziwne sprzeczki ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jnx no to ja nie wierzę, że ty nie wiesz co to jest sygnał napięcia :shock: Chcesz mierzyć wartość fizyczną przy 5V?? powodzenia :wink:

Gdzieś mam zrzut z INPY z doładowaniem ponad 3bar, jak znajdę to wrzucę.

chcesz nam powiedzieć że seryjne turbo potrafi dmuchać 2.75bar i jeździć na tym programie. Bo takowe zakładasz możliwości tego sprzętu. Skoro overboost jest dla Ciebie wyznacznikiem to powodzenia :cool2: No offense :cool2:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tych gratach co jest powinniśmy dobić do 235 KM plus niespodzianka i będzie 250 KM ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roger przegrywa w starciu z deejasem, a deejays dostaje baty odemnie, więc zauważ jaka jest przepaść między rogera 220KM, których nikt na oczy nie widział a moimi 220KM :lol:

 

Trochę się tu minąłeś z prawdą..... :mrgreen:

Bo nigdy nie ścigałem się z Dejejem , startowaliśmy na tym samym zlocie na 1/4mili w różnych biegach.. Porównywalny jest jedynie czas on 2 miejsce ja 3 , czas nie bardzo się różni.

Pamiatać trzeba o dość istotnych faktach , jechałem wtedy na sofcie mało agresywnym 2,65 bara ,Dejej jeździ o ile mi wiadomo na około 2,6 bara,WIĘC MOCE BYŁY ZBLIŻONE :duh: do tego skorzystał z opcji wtrysku metanolu do kolektora a to był naprawdę upalny dzień. Tutaj uzyskał przewagę.

Pomijam fakt że wnioski wyciągnąłeś na podstawie czasów mierzonych w 2 przejazdach i do tego pierwszy był na włączonej trakcji, co skutecznie zabiło mi start.

Myśl co chcesz i pisz co chcesz.... tylko oceniaj sytuacje obiektywnie bo twoja turbinę wkładałem i stroiłem ja (szybko zapominasz...... szkoda) wiem doskonale co może GTB1752V z dobrze przygotowanym pod nią programem. Ja celowałem w elastyczność i moment od dołu ty w moc.... jeździsz na większym doładowaniu i masz większy IC pomijam modzone wtryski. Bo moja wiedza nie ogarnia jak można w kodować 7 cyft IMA wtryskiwacza do sterownika eu3.... Zresztą nawet nie chce wiedzieć.

 

Gdybyśmy się starli , zapewne delikatnie byś uciekł ale nie pisz o jakiejś przepaści Proszę ...

 

Ty robisz auto do ścigania a ja na miasto...inny świat. Ty szukasz mocy na górze a ja momentu na dole. Więcej luzu.

Niebawem nowa odsłona sterowania tą turbina elektronicznie w e46... i to będzie fajne . Nie moc przy końcówce obrotów i spiekanie oleju na denku tłoka...

 

http://daddybrain.files.wordpress.com/2011/09/peace.jpg

 

Pozdrawiam Krzysiek

Ponadto nie jestem Twoim przeciwnikiem a raczej kibicem ,przez chwilę poczułem się jakbym prowadził mediacje przy jakichś zbrojeniach . Życzę Ci jeszcze więcej niutona i więcej mocy , tylko pamiętaj ta turbina dmuchając 2,8 bara ma już swój kres .. a przekraczanie 440Nm w 4 cylindrowym 2 litrowym silniku tej konstrukcji będzie powodowało spore obciążenie panewek. No chyba że auto ma być na pokaz i do pogaduch nie do jeżdżenia... to inna bajka.

sory za OT.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Niebawem nowa odsłona sterowania tą turbina elektronicznie w e46...

 

Masz ten sam schemacik co Ja, bo nie pamiętam komu ostatnio przesyłałem ?

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roger przegrywa w starciu z deejasem, a deejays dostaje baty odemnie, więc zauważ jaka jest przepaść między rogera 220KM, których nikt na oczy nie widział a moimi 220KM :lol:

 

Trochę się tu minąłeś z prawdą..... :mrgreen:

Bo nigdy nie ścigałem się z Dejejem , startowaliśmy na tym samym zlocie na 1/4mili w różnych biegach.. Porównywalny jest jedynie czas on 2 miejsce ja 3 , czas nie bardzo się różni.

Pamiatać trzeba o dość istotnych faktach , jechałem wtedy na sofcie mało agresywnym 2,65 bara ,Dejej jeździ o ile mi wiadomo na około 2,6 bara,WIĘC MOCE BYŁY ZBLIŻONE :duh: do tego skorzystał z opcji wtrysku metanolu do kolektora a to był naprawdę upalny dzień. Tutaj uzyskał przewagę.

Pomijam fakt że wnioski wyciągnąłeś na podstawie czasów mierzonych w 2 przejazdach i do tego pierwszy był na włączonej trakcji, co skutecznie zabiło mi start.

Myśl co chcesz i pisz co chcesz.... tylko oceniaj sytuacje obiektywnie bo twoja turbinę wkładałem i stroiłem ja (szybko zapominasz...... szkoda) wiem doskonale co może GTB1752V z dobrze przygotowanym pod nią programem. Ja celowałem w elastyczność i moment od dołu ty w moc.... jeździsz na większym doładowaniu i masz większy IC pomijam modzone wtryski. Bo moja wiedza nie ogarnia jak można w kodować 7 cyft IMA wtryskiwacza do sterownika eu3.... Zresztą nawet nie chce wiedzieć.

 

Gdybyśmy się starli , zapewne delikatnie byś uciekł ale nie pisz o jakiejś przepaści Proszę ...

 

Ty robisz auto do ścigania a ja na miasto...inny świat. Ty szukasz mocy na górze a ja momentu na dole. Więcej luzu.

Niebawem nowa odsłona sterowania tą turbina elektronicznie w e46... i to będzie fajne . Nie moc przy końcówce obrotów i spiekanie oleju na denku tłoka...

 

http://daddybrain.files.wordpress.com/2011/09/peace.jpg

 

Pozdrawiam Krzysiek

Ponadto nie jestem Twoim przeciwnikiem a raczej kibicem ,przez chwilę poczułem się jakbym prowadził mediacje przy jakichś zbrojeniach . Życzę Ci jeszcze więcej niutona i więcej mocy , tylko pamiętaj ta turbina dmuchając 2,8 bara ma już swój kres .. a przekraczanie 440Nm w 4 cylindrowym 2 litrowym silniku tej konstrukcji będzie powodowało spore obciążenie panewek. No chyba że auto ma być na pokaz i do pogaduch nie do jeżdżenia... to inna bajka.

sory za OT.

 

 

Tak to prawda przerobiłeś mi sterowanie w turbinie, nie zapominam tego i nie zapominam innych rzeczy :handshake: ale pamiętam że mi powiedziałeś że nic z tego nie wyjdzie, a ja wierzę w ludzi :cool2:

 

Odnośnie tego porównania to Deejays uzyskał od Ciebie lepszy czas a ja odjeżdżam mu na kilka długości auta (i mam nagrany film video z naszego ścigania się nagrywany przez MaTiMę) więc jak dla mnie kilka długości auta to jest przepaść (mowa o sofcie który jak sądze jest 220KM+) nie ujmuje Twojemu autu, poprostu łącze fakty, nie obrażaj się :cool2: tajemnice przypisania wtryskiwaczy zostawiam aligatorowi, andrellh oraz TC bo to dzięki ich pomocy to wyszło :) z rolki drugi bieg 2000obr odjeżdżam odrazu deejaysowi, tak więc reakcja na gaz jest dobra.. Nie wiem czemu przyjmujesz że silnik z tym samym ciśnieniem doładowania generuje tą samą moc... wg. mnie to bardzo mylne podejście.. są softy na 2.8bar z zapętlonymi wtryskami które generuja to samo co softy z ciśnieniem doładowania 2.6bar ale z mądrze zrobionymi "mapami paliwa" :wink:

 

Czy ja robię auto na ściganie się? Nie... do 3000obr mam autko niewyżyłowane odciążające silnik, dwumas, sprzęgło itd. bez dymku niepotrzebnego itd. :cool2:

 

Ja również szykuję coś specjalnego czyli SNOW PERFORMANCE i nie patrze na niego pod kątem dodatkowych koni które przy staniu na kresce oczywiście przydadza się, ale patrzę pod kątem zmniejszenia EGT, chcę zadbać o silnik i turbosprężarkę :cool2:

 

Powodzenia w modach!

 

PS. ja mam w planie biturbo, które skończy temat w kwestii reakcji turbo, elektroniczne single turbo i tak słabo wstaje i tego się nie przeskoczy. A za parę lat będziemy się śmiac z tych problemów... audi już wyłożyło pieniążki na elektryczne turbo :twisted:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zrobie wam OT ale prosze, luknijcie na moj temat. Jakos w tym temacie jest najwiecej kumatych ludzi, ktorzy moze beda w stanie mi pomoc rozwiazac problem. Jak ktos z Wroclawia lub okolic oferuje podpiecie sie pod kompa, kiedy auto bedzie zimne, to bylbym wniebowziety.

 

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=201992

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zauważyłem ostatnio ze im nowszy diesel, tym mniejszy stopień sprężania. MAzda doszła nawet do 14. W mocnych tuningowyanych beznynach turbo też obniża się ten stopień. Jak by to wyglądało tutaj. Dałby jakiś wymierny efekt????

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem ostatnio ze im nowszy diesel, tym mniejszy stopień sprężania. MAzda doszła nawet do 14. W mocnych tuningowyanych beznynach turbo też obniża się ten stopień. Jak by to wyglądało tutaj. Dałby jakiś wymierny efekt????

 

PZDR>

 

akurat w benzynach turbo idzie do góry... jeszcze niedawno benzyna z turbo miała 8:1, dzisiaj np. BMW N20 (w najnowszym F30 320i) ma stopień sprężania 10,3:1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No mniejsza o...chodzi bardziej o to czy przy takim tunignu diesla, obniżenia stopnia sprężania możę pomóc w uzyskaniu wiekszej mocy w silniku diesla

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały prezent z DE :

 

 

http://img547.imageshack.us/img547/4620/snowperformance.jpg

 

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.