Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem zainteresowany mam 318d m47 2002r.

W aucie wszystko sprawne.Jakiego wzrostu mocy mogę się spodziewać?

I jeszcze jedno jestem z okolic Warszawy czy ktoś ogarnął by mi to od początku do końca?

Pzdr

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

u mnie w podpisie masz numer do Maćka do Warszawy , zadzwoń i się umów ..

co do przyrostu mocy wszystko zalezy od VP44 czyli pompy paliwa , natomiast sam moment obrotowy napewno odczujesz ... :cool2:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
u mnie w podpisie masz numer do Maćka do Warszawy , zadzwoń i się umów ..

co do przyrostu mocy wszystko zalezy od VP44 czyli pompy paliwa , natomiast sam moment obrotowy napewno odczujesz ... :cool2:

Zadzwonię do niego. Mam jeszcze pytanie czy to Ty byś pisał program ? Zależy mi na optymalnym programie żeby nie dymiła i sprzęgło się nie wysrało zaraz.

Opublikowano
...tak , wszystkie modyfikacje wykonuja ja , obojętnie gdzie pojedziesz , czy Poznań ( choć tam najlepiej ponieważ mamy tam hamownię ) czy Warszawa ...

Ok dzięki w takim razie zadzwonię i umówię się :cool2:

Opublikowano

Tak gada M47 BITURBO :twisted:

 

Auto z braku czasu zlozone na sztuke i bez tlumika - pierwsza turbina wstaje o 1500tys i dmucha 1 bar :twisted: :twisted:

 

W przyszly weekend powinno byc na gotowo wiec wrzuce wiecej :cool2:

 

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Przy okazji poruszenia tematy Marcinow - dwie sprawy:

 

1. Chlopaki bez Was projekt nie mialby miejsca, ogromne slowa uznania dla wiedzy i umiejetnosci :cool2:

 

2. Jako wisnienka na torcie wykres Marcina M57 po modzie by TC:

 

http://images46.fotosik.pl/1806/bfc73ef1ec1a834f.jpg

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Panowie zrobicie jakiś podstawowy DIY odnośnie części i kosztów jakie taki projekt pochłonął w jednym wątku ?

Poza tym chylę czoła, musi robić naprawdę frajdę z jazdy i do tego masz samochód unikatowy.

Opublikowano

Na razie glowa pelna mysli zeby projekt sfinalizowac. Na koszty i podsumowanie na pewno znajdzie sie czas, ale jak juz bedzie wszystko jezdzic jak nalezy.

 

Na 1000% wszystko zostanie opisane..

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Moby85 widzę że mój wykres szybciutko się pojawił na forum! Czekam na przesłanie go przez Marcina na e-maila.

W tym tygodniu postaramy się dużo ogarnąć z Twoim biturbo.

Jutro pomyślę już nad dorabianiem precyzyjnych detali do Ciebie.

Opublikowano
Marcin91 i jak w końcu rozwiązałeś problem zasilania i spływu olejowego?? Tak jak rozmawialiśmy?? Nie mogę się doczekać jak zostanie zaprojektowany dolot do sprężarek, tak by to wszystko ładnie wyglądało i przede wszystkim spełniało swoją funkcję :cool2: Poza tym gratuluję dotychczasowych osiągnięć :clap: Odnośnie końcówek to nie możecie spróbować z rozpylaczami z M47N??
Opublikowano

zasilanie na trojniku tak jak mi doradziles, a splyw ze wzgledu na umiejscowieniu turbosprezarki poprowadzilem do korka w misce olejowej ale tylko tymczasowo :cool2:

co do koncowek prawdopodobnie cr ma mniejsze otworki :cry:

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
Rozumiem, mimo wszystko sugeruję tak jak pisaliśmy, żeby spływ umieścić NAD lustro oleju, aby spływający gorący olej nie spiętrzał się w wężu. To wpłynie na żywotność turbin i eliminację możliwości szybkiej awarii. Pzdr.
Opublikowano

Tak tez bedzie...pierwsza turbina pojdzie wyzej, a druga w miejsce ORI. Zrezygnujemy z seryjnego filtra i w ten sposob zyskamy bardzo duzo miejsca.

 

Martwi mnie troche perspektywa zastapienia filtra powietrza stozkiem - slyszalem, ze silnik dziwnie pracuje i ogolnie nie bardzo sprawdza sie ta opcja w dieslach :?

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Marcin91 układ dolotowy dla każdej sprężarki osobny, czy wspólny?? I jak kwestia montażu przepływki, tj czy sam ori wkład w rurę dolotową, czy będzie "rzeźbiona" redukcja/adapter pod oryginalną obudowę BOSCH 527??

Moby85 zauważ, że w serii też jest filtr typu stożkowego - tzn nic się nie stanie przy montażu wyczynowego stożka :wink:

Opublikowano
szmery ssania pasują do mocy w których trudno oderwać głowe od zagłówka :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.