Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Nie do konca to sprzeglo z CRa

dawkujesz informacje po których wnioskuję, że sprzęgło to RASOWA HYBRYDA z połączenia różnych elementów :wink: Nie rozumiem tego:

tarcza, ktora byla obijana nie do konca jest rowno obita i musi sie wszystko ulozyc.

... jak to "obijana"?? Rozwiń myśl.

 

już pracujemy nad projektem biturbo

Z całym szacunkiem, ale jeszcze nie wiadomo jak się będzie spisywać to "COŚ", a mowa jest o PRACACH nad BiTurbo. Co kryje się pod pojęciem "już pracujemy nad projektem biturbo"?? :wink: Pytanie drugie: jak wygląda charakterystyka mapy owej hybrydowej turbiny, a jeśli nie mapa to chociaż elementy składowe urządzenia (przeznaczenie) i zasada doboru tego typu turbiny. Pytanie odnośnie planów BiTurbo: jakie turbiny planujecie zamontować do silnika R4 i na jakiej zasadzie dobraliście je do TEGO silnika?? Pzdr.

 

Jedno pytanie yoshimura: po co hejtujesz? Jak sie nie interesujesz projektem albo chcesz pluć jadem to wogole nie wchodz w ten temat, czepiasz sie jakbys wiedzial wiecej od nich a to ONI sie tym zajeli i modzą beemke a nie mądrzą się na forum. To co powiedzial TC moze troche smiesznie zabrzmialo, bo faktycznie nie skonczyli jeszcze projektu turbo M47N a juz pracuja nad biturbo, ale mial na mysli pewnie prace w sensie pomysłu i ewentualnego planu.

 

Wiem jedno jak padnie mi turbo to nie wsadze juz seryjnego :D

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

herbatkowy Widzisz, Koledzy bezproblemowo zrozumieli i odpowiedzieli na moje pytania, a tylko ty masz problem. Jeżeli twierdzisz, że to czepianie się to widać masz trudności ze zrozumieniem treści pisanych. Ponadto nie odzywałem się do ciebie i nie ciebie zapytałem. TC szybko zareagował, więc swoje "adwokackie" rady zachowaj dla siebie. Pytania, które logicznie i bez podtekstów dotyczą wątku i informacji zamieszczonych przez Kolegów zostały skierowane w ich stronę i mają bezpośredni związek z projektem, a nie do biernych obserwatorów - w tym przypadku ciebie. Nie wiem czy zauważyłeś (widocznie nie), ale zdanie rozpocząłem od frazesu wskazującego na okazanie szacunku dla Chłopaków. Odgryzłeś się z niefajny, agresywny sposób i w sumie nie wiem dlaczego, ale nie ważne... szkoda, twoja sprawa.

 

TC, rozumiem. Ciekawi mnie jednak dobór turbiny pod kątem parametrów silnika i możliwości wzbudzenia jej max wartości w miarę szybki sposób. Dzięki mapom charakterystyki pracy i odpowiednim obliczeniom można dobrać bardzo wydajne urządzenia, a jak sam wspomniałeś koszta nie grają roli. Zatem i wykonanie flanszy montażowej pod seryjny kolektor nie byłoby niczym kosztownym. Rozumiem, że montaż hybrydowej turbiny pociąga za sobą dużo większy boost. Czy w związku z tym planujecie "zrobić" więcej miejsca w kotłach?? Zdradzisz na czym jest złożona ta hybryda?? O! Teraz doczytałem, że to dmuchawka z M47N.

 

Co do planów BiTurbo pomysł świetny! Rozumiem, że jeszcze nie macie dobranych turbin?? Tylko zastanawiam się czy w przypadku jednak trudnego zadania wystrojenia dwóch niezależnych turbin lepszym rozwiązaniem byłby montaż kompresora. Wydaje mi się, że koszta byłyby porównywalne, jednak sam proces budowy byłby zdecydowanie łatwiejszy do ogarnięcia. No i plusy związane z eliminacją bezwładności w dolnych partiach obrotowych silnika.

 

marcin91 czyli tarcza 240mm ALPINA B10 nie podejdzie mi pod swap do tego dwumasu i docisku z M47N??

Opublikowano

turbina jest już zamontowana jest to hybryda gt17 z wirnikiem 52 wszystko9 było opisane wcześniej ... jest dobrana i będzie dmuchac sporo więcej niż może ogarnąć seryjny czujnik ciśnienia ale nowy od M47N jest już zamontowany i wystrojony ... na razie pokazało 170KM i 360 Nm tylko tak jak pisałem jest to duże turbo i potrzebne sa większe końcówki

... zestrojenie biturbo wcale nie musi byc bardzo skomplikowane :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Yoshi tarcza od alpiny jak najbardziej podejdzie, a jezeli chodzi o biturbo to wszystkie flansze wykonuje sam w moim warsztacie mam wszystkie potrzebne urzadzenia slusarskie, turbine mniejsza bierzemy na poczatek od opla 1,7td jest to maly garrett przy wydajnosci spalin silnika 2,0 powinna startowac od 1300 obr jezeli nie to pomyslimy nad mniejsza suszarka, turbiny to najmniejszy problem sporym problemem jest wykonanie wszystkich bypass-ow, klap, podzielnikow itp ale dla mnie to nie problem bo wszystko juz przemyslalem i przeliczylem :cool2: konstruktorzy tego silnika chyba nie bez przyczyny zrobili duze wyjscie na egr z kolektora wydechowego a to nam sie bardzo przyda :mrgreen:

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Rozumiem Panowie i trzymam kciuki za projekt bo zapowiada się naprawdę dobrze :cool2: Szczerze mówiąc liczyłem właśnie na informacje o idei wykorzystania turbawki z 1,7d. Tylko teraz kwestia rozdzielenia sygnałów sterujących doładowaniem. Planujecie to wykonać na seryjnym sterowniku, czy będzie to coś o zdecydowanie większych możliwościach?? :norty:

 

Marcin to, że ta tarcza mi podejdzie do gniazda dwumasy M47N to wiem. Interesuje mnie, czy spasuje mi to z dociskiem z M47N??

Opublikowano
Biturbo, to juz za grubo dla mnie ;D Cos mi sie wydaje ze to bedzie jedynie democar.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
dlaczego tylko democar? wlasnie chodzi o to ze dokonujemy takich modyfikacji aby nadal byl to pojazd do uzytku codziennego ja na codzien jezdze biturbo i nie narzekam :norty:

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano

Kupic 535D seryjne, fabrycznie przygotowane, bezawaryjne to troche inaczej niz wsadzic na wlasna reke dwie calkiem inne turbiny do M47 nie sadzisz?...

 

Mowiac democar mialem na mysli pojedynczy egzemplarz bo malo kto bedzie chcial wylozyc 6000zł zeby zrobic ten projekt. I nigdy nie ma pewnosci czy pompa po tygodniu nie siadzie, czy nie ukrecisz dyfra itp.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
a co ze spalaniem stukowym :?: :?: :?:

 

Jest to bardzo groźne i prawdopodobne przy zasilaniu diesla w większości dodatkowym paliwem np LPG. Ale ja miałem na myśli tylko dotrysk niewielkiej ilości paliwa, a nie całkowite przejście na zasilanie alternatywnym paliwem. Dokładnie to chodzi o zakres 3000-4500 obr kiedy to VP44 słabnie, a dotrysk paliwa bez jednoczesnego wyprzedzania zapłonu na pewno wyprostowałby krzywą momentu obrotowego nie powodując powstania spalania stukowego. Wszystko to oczywiście jest w teorii, ale wydaje mi się, że nie jest to niemożliwe do osiągnięcia.

Opublikowano

Oczywiscie dwumas jest od m47n -przejezyczenie, literowka...

 

Tak jak Marcin pisze auto ma dalej sluzyc do jazdy na codzien, a nie jako democar.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Wszyscy chcielibyście poznać koszty, pomysły, wiedzę.

A to nie takie proste...

Oj dzieje się, dzieje. Mam okazje być Inżynierem tych wszystkich przeróbek u Moby85 i Marcin91.

Spędzamy wspólnie wiele godzin. Przeróbek, kombinacji jest bardzo wiele. Ale nie sprawia to nam żadnych problemów.

Po ukończeniu opiszemy coś nie coś dla "ciekawskich"

Opublikowano

Spędzamy wspólnie wiele godzin. Przeróbek, kombinacji jest bardzo wiele. Ale nie sprawia to nam żadnych problemów.

Panowie apeluję o rozwagę, bo koncern BMW Was przechwyci, a tego byśmy nie chcieli, kto by tu autka modował. :lol:

Pozdrawiam

Opublikowano
Kupic 535D seryjne, fabrycznie przygotowane, bezawaryjne to troche inaczej niz wsadzic na wlasna reke dwie calkiem inne turbiny do M47 nie sadzisz?...

 

Wystarczyło by sam M57 wrzucić z bebechami od Alpiny D10. To byłby potwór z takiej e46 :twisted:

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano
Kupic 535D seryjne, fabrycznie przygotowane, bezawaryjne to troche inaczej niz wsadzic na wlasna reke dwie calkiem inne turbiny do M47 nie sadzisz?...

 

Wystarczyło by sam M57 wrzucić z bebechami od Alpiny D10. To byłby potwór z takiej e46 :twisted:

 

turbiny prawie że nie do dostania... to już lepiej M57N przełożyć z biturbo od E60.

Opublikowano
lepiej to, lepiej tamto, a wystarczyłoby... to nie o to chodzi my chcemy zrobic niepowtarzalny samochod seryjne silniki i seryjny osprzet sa juz oklepane :wink:

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.