Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie do konca to sprzeglo z CRa :D

 

Do meritum - to hybryda spisuje sie bardzo dobrze - jedyny maly problem to troszke problem z plynnym ruszaniem na polsprzegle - mozliwe ze tarcz, ktora byla obijana nie do konca jest rowno obita i musi sie wszystko ulozyc.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Mozna wiedziec jakie beda orientacyjne koszty ???

...co do kosztów to cięzko się wypowiedziec , ponieważ już pracujemy nad projektem biturbo :D

nawet jest już sposób na wysterowanie dwóch turbin z poziomu ecu :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
ponieważ już pracujemy nad projektem biturbo :D

nawet jest już sposób na wysterowanie dwóch turbin z poziomu ecu :)

 

Ale chyba kosztem EGR-a prawda? :wink:

Opublikowano
Opublikowano (edytowane)
Pompa VP44 zawsze służyłaby do stworzenia zapłonu w odpowiednim momencie, tylko paliwo musi być dobrane ze względu na temp samozapłonu. Metanol z wodą jest już uklepany, ale bezpieczny, benzyna raczej odpada, chyba, że ktoś zna sposób na zmniejszenie temp. samozapłonu. CNG ma dość wysoką temp zapłonu, ale gra raczej nie warta świeczki. Jak widać w tym rozwiązaniu dobór paliwa stanowi największy problem. Edytowane przez trandolf
Opublikowano
Można też tym samym kanałem wysterować dotrysk dodatkowego paliwa do kolektora i nie trzeba wtedy wymieniać końcówek wtryskiwaczy ;)

trzeba , trzeba ... dokładnie tak jak Marcin mówi nie kontrolujemy w ten sposób zapłonu ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Zapłonu w kolektorze, bo w silniku i tak wtrysk ON zadecyduje kiedy ma być zapłon, tak jak to się w dieslach zasilanych CNG. Najlepszy byłby CNG, ale koszt instalacji jest za duży, ale możliwości za to wielkie. Wtedy to biturbo miałoby czemu dostarczać powietrze :)
Opublikowano
Zaraz dojdzie do tego ze trzeba bedzie wstawic tylny most od 330d oraz skrzynie też od trzylitrowej bo na biturbo to raczej na seryjnej skrzyni bedzie mielenie biegami co sekunde. Suma sumarum koszta pewnie przerażą wszystkich.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Nie do konca to sprzeglo z CRa

dawkujesz informacje po których wnioskuję, że sprzęgło to RASOWA HYBRYDA z połączenia różnych elementów :wink: Nie rozumiem tego:

tarcza, ktora byla obijana nie do konca jest rowno obita i musi sie wszystko ulozyc.

... jak to "obijana"?? Rozwiń myśl.

 

już pracujemy nad projektem biturbo

Z całym szacunkiem, ale jeszcze nie wiadomo jak się będzie spisywać to "COŚ", a mowa jest o PRACACH nad BiTurbo. Co kryje się pod pojęciem "już pracujemy nad projektem biturbo"?? :wink: Pytanie drugie: jak wygląda charakterystyka mapy owej hybrydowej turbiny, a jeśli nie mapa to chociaż elementy składowe urządzenia (przeznaczenie) i zasada doboru tego typu turbiny. Pytanie odnośnie planów BiTurbo: jakie turbiny planujecie zamontować do silnika R4 i na jakiej zasadzie dobraliście je do TEGO silnika?? Pzdr.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
tarcza, ktora byla obijana nie do konca jest rowno obita i musi sie wszystko ulozyc.

... jak to "obijana"?? Rozwiń myśl.

pewnie nabijana i że się musi dotrzeć bo bije :mrgreen:

1.VIII.1944 - 3.X.1944 Pamiętamy 63 Dni Chwały

Opublikowano (edytowane)

Zestaw dwumasy i sprzegla od m47n nie pasowalby w ogole do m47.

 

Dwumasa jest rzeczywiscie od m47n, ale po pewnych modyfikacjach, co do tarczy to chodzilo mi, ze okladziny zostaly wymienione, czyli tarcz jest regenerowana.

Edytowane przez moby85

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
To ja już nic nie rozumiem, bo jeżeli dwumas jest z M47 to generalnie nie zostało zrobione nic wielkiego :roll: Chyba że został rozwiercony do 240mm. Rozumiem, że tarcza jest z M47N i zakuta na nowo?
Opublikowano
Nie do konca to sprzeglo z CRa

dawkujesz informacje po których wnioskuję, że sprzęgło to RASOWA HYBRYDA z połączenia różnych elementów :wink: Nie rozumiem tego:

tarcza, ktora byla obijana nie do konca jest rowno obita i musi sie wszystko ulozyc.

... jak to "obijana"?? Rozwiń myśl.

 

już pracujemy nad projektem biturbo

Z całym szacunkiem, ale jeszcze nie wiadomo jak się będzie spisywać to "COŚ", a mowa jest o PRACACH nad BiTurbo. Co kryje się pod pojęciem "już pracujemy nad projektem biturbo"?? :wink: Pytanie drugie: jak wygląda charakterystyka mapy owej hybrydowej turbiny, a jeśli nie mapa to chociaż elementy składowe urządzenia (przeznaczenie) i zasada doboru tego typu turbiny. Pytanie odnośnie planów BiTurbo: jakie turbiny planujecie zamontować do silnika R4 i na jakiej zasadzie dobraliście je do TEGO silnika?? Pzdr.

Wiemy jak spisuje sie to coś , wiemy ile chcemy uzyskać doladowania ... Bez wtryskow i tak nie uda sie napedzic w miarę rozsądny sposób z dołu tak dużej turbiny ... Na razie jest 170 KM i 360 Nm ale bez wtryskow charakterystyka tej turbiny jest nie do przyjęcia , wiec w między czasie oczekujac na wtryski , dla zabicia nudy i z ciekawości powstał pomysl biturbo...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
To ja już nic nie rozumiem, bo jeżeli dwumas jest z M47 to generalnie nie zostało zrobione nic wielkiego :roll: Chyba że został rozwiercony do 240mm. Rozumiem, że tarcza jest z M47N i zakuta na nowo?

Dwumas jest z M47N , Moby sie poprostu pomylił ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.