Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jeżeli nie jest to tajemnicą to jakie wtryski chcecie montować w ten silnik ? Będą to dopasowywane z innego diesla czy po prostu przerobicie standardowe na większą wydajność z m47 ?
Opublikowano
Czy można stwierdzić na tą chwilę że taka modyfikacja m47 na 190hp-200hp będzie mniej kosztowna niż swap na 3.0d ? Mam tu na myśli silnik m57
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koszt tak, ale w m47 bedzie kres możliwości, a w M57 dopiero początek....

 

PZDR>

Opublikowano

To juz jest zupelnie inny temat...jak masz m57 to pole manewru jest o wiele wieksze.

 

W m47 jest koniec mozliwosci, ale i tak krok milowy dla potomnosci :D

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No wszystko zależy ile bedzie kosztowal kpl swap tego koła i sprzegła + modyfikacje turbo, wtryski i wysterowanie...

Jak ktoś ma pewne m57 to pewnie mu się i tak opłaci, bo cieżko bedzie trafić zdrowe m57...

 

PZDR>

Opublikowano
No wszystko zależy ile bedzie kosztowal kpl swap tego koła i sprzegła + modyfikacje turbo, wtryski i wysterowanie...

Jak ktoś ma pewne m57 to pewnie mu się i tak opłaci, bo cieżko bedzie trafić zdrowe m57...

 

PZDR>

 

nie prawda, prawie każde M57 jest zdrowe o ile nie ma wypalonych denek tłoków od wtryskiwaczy. ale to można bardzo łatwo sprawdzić. sam słupek jest niezniszczalny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słupek tak, ale reszta?? Te same wady co w m47, wiec jak ktoś ma pewne m47 to nei bedzie zamieniał na 57, no chyba ze akurat też kupi z super stanie...ale to do swojego m47 bedzie musial z 10tyś dołożyć...no mogę sie mylić... :oops:

 

PZDR>

Opublikowano
Słupek tak, ale reszta?? Te same wady co w m47, wiec jak ktoś ma pewne m47 to nei bedzie zamieniał na 57, no chyba ze akurat też kupi z super stanie...ale to do swojego m47 bedzie musial z 10tyś dołożyć...no mogę sie mylić... :oops:

 

PZDR>

 

inne turbo, zupełnie inny system wtryskowy innej generacji, inne sprzęgło, inne koło dwumasowe, inna skrzynia. nic prawie nie ma wspólnego, poza chyba zaworem EGR i paroma drobnymi częściami.

Opublikowano
Spoko ja prosze tylko o jedno. Wytlumaczcie mi jak poradzi sobie ta nieslynna pompa VP44. Bo albo cos przeoczylem albo pompa ma zostac seryjna tak? Co z tego ze wtryski beda wydajniejsze skoro ona sobie nie poradzi. TC mowiles ze pompa to najgorsza bariera w tym silniku, jak sie to ma do tego ze ma podac paliwa na 220 koni?
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Słupek tak, ale reszta?? Te same wady co w m47, wiec jak ktoś ma pewne m47 to nei bedzie zamieniał na 57, no chyba ze akurat też kupi z super stanie...ale to do swojego m47 bedzie musial z 10tyś dołożyć...no mogę sie mylić... :oops:

 

PZDR>

 

no dobra ale za połowę tego stary silnik z osprzętem pogoni, ja przynajmniej mam tak w planach i wydatek wtedy się zmniejsza

około bo u siebie liczyłem wydatek na silnik od e60 i sprzedaż silnika z osprzętem od 320d pilifta

na + że w taką hybrydę jak piszecie będzie łatwiej pogonić niż 320d po swapie - gorzej że mało kto wyścieli tyle za przedlifta żeby chociaż część kasy się zwróciła

Opublikowano
Słupek tak, ale reszta?? Te same wady co w m47, wiec jak ktoś ma pewne m47 to nei bedzie zamieniał na 57, no chyba ze akurat też kupi z super stanie...ale to do swojego m47 bedzie musial z 10tyś dołożyć...no mogę sie mylić... :oops:

 

PZDR>

 

inne turbo, zupełnie inny system wtryskowy innej generacji, inne sprzęgło, inne koło dwumasowe, inna skrzynia. nic prawie nie ma wspólnego, poza chyba zaworem EGR i paroma drobnymi częściami.

 

No ale chyba mówiąc o innej skrzyni, sprzęgle i dwumasie nie masz na myśli wersji 3.0d 184km? Generalnie jest to wtedy M47N + dwa cylindry.

 

204KM ma już wszystko tak jak mówisz.

Opublikowano
Słupek tak, ale reszta?? Te same wady co w m47, wiec jak ktoś ma pewne m47 to nei bedzie zamieniał na 57, no chyba ze akurat też kupi z super stanie...ale to do swojego m47 bedzie musial z 10tyś dołożyć...no mogę sie mylić... :oops:

 

PZDR>

 

inne turbo, zupełnie inny system wtryskowy innej generacji, inne sprzęgło, inne koło dwumasowe, inna skrzynia. nic prawie nie ma wspólnego, poza chyba zaworem EGR i paroma drobnymi częściami.

 

No ale chyba mówiąc o innej skrzyni, sprzęgle i dwumasie nie masz na myśli wersji 3.0d 184km? Generalnie jest to wtedy M47N + dwa cylindry.

 

204KM ma już wszystko tak jak mówisz.

 

330d 184KM też ma lekko inną skrzynie niż 320d 150KM. prawdopodobnie są one zamienne, jednakże:

 

w 320d była GS5-39DZ-THBL

w 330d była GS5-39DZ-THBK

Opublikowano
Spoko ja prosze tylko o jedno. Wytlumaczcie mi jak poradzi sobie ta nieslynna pompa VP44. Bo albo cos przeoczylem albo pompa ma zostac seryjna tak? Co z tego ze wtryski beda wydajniejsze skoro ona sobie nie poradzi. TC mowiles ze pompa to najgorsza bariera w tym silniku, jak sie to ma do tego ze ma podac paliwa na 220 koni?

...największym ograniczeniem dla nas w pompie vp44 jest brak możliwości wpływania na czas wtrysku ponieważ pompa vp44 ma swój sterownik ... dlatego potrzebujemy większych wtrysków aby dostarczyć więcej paliwa do silnika , mam również pomysł aby monitorować ciśnienie przed nią i zapewnić w razie czego większy przepływ przez pompę ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ponizej wykresik Kolegi, ktory u mnie robil moda od TC:

 

http://images48.fotosik.pl/389/7af45dbf0594d80e.jpg

 

 

Dlaczego max moment jest tak wysoko??

Opublikowano
...troszkę za dużo paliwa jest w zakresie od 2700 i jest za dużo momentu ... można albo podnieść moment od 2200 obr albo obniżyć od 2700 ...ale nie jest to na tyle duże wahnięcie więc popatrz na wykres jako całość ...w serii jak możesz zauważyć też jest skok ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

...u Ciebie szybciej opada ...

poza tym Twój wykres ma rozciągnięta skale i wydaje się bardziej płaski , należałoby je nałożyć na siebie i wtedy porównywać ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

Na chipie od TC zrobiłem już około 3 tys. km. Jak dla mnie wszystko jest OK ale w zeszłym tygodniu w końcu pojechałem na hamownie.

Od razu dodam, że moje auto ma 254 tys. km przebiegu i poprosiłem o bardzo delikatny program. Sprzęgło i dwumas wymieniałem jakieś 20 tys. km temu i tylko dlatego się zdecydowałem. Pomiar wykonałem w http://ecu-performance.com.pl/chip-tuning/hamownia/ gdzie tuż za bramą powitał mnie widok czterech nissanów GTR i kilka innych ciekawych aut. Przekonało mnie to, że trafiłem w dobre miejsce no ale do rzeczy.

 

http://img842.imageshack.us/img842/1521/ecuperformance.jpg

 

Przed zmianą programu zrobiłem badanie niestety na innej hamowni a seria wyglądała u mnie jak poniżej.

Update.

Do tego co widać trzeba dodać +4KM i +5 Nm - przy tym pomiarze gość zapomniał wyłączyć klimę, Drugi pomiar był 149KM i 319Nm przebieg taki sam.

 

 

http://img6.imageshack.us/img6/7386/altal.jpg

Edytowane przez Mario - BMW Klub Polska

Pozdrawiam, Mariusz

"Mario"

F11 Sophisto Grau


http://i59.tinypic.com/242j57c.jpg

Opublikowano

W koncu sie zebralem do testowania DYNOMETA i moge pochwalic sie wykresem:

 

http://images47.fotosik.pl/1546/cf602f3e923a0b84.jpg

 

165KM i 348Nm mowia same za siebie :cool2:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.