Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czyli twierdzisz że bez sensu jest hamowanie auta?

...nie jest bez sensu , teoretycznie można wszystko policzyć ile paliwa potrzeba przy danych obrotach aby uzyskać daną moc i moment ... ale nie jest niezbędna

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
..Jedyne co zauwazylem to minimalna dziura na trzecim biegu, ale nie byl to dla mnie problem...

 

nie no spoko :D luz :lol:

niestety ale diagnostyka auta nie leży w moim zakresie , choć bardzo często pomagam ...

poza tym sposób w jaki ludzie opisują odczucia jest naprawdę różny i dla jednego jest to dziura dla Ciebie będzie coś innego ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Mial byc poprawiony, ale Kolega stwierdzil, ze on nie chce. Dopiero pozniej jak sie dowiedzial, ze moze miec moda za darmo to sie zgodzil...

Dziwi Cię to, że przyjeżdżając drugi raz na marne chciałem zrezygnować?

 

Moby miał jeszcze wtedy sprzęt który akurat w tym modelu nie liczył sum kontrolnych , ja tych sum też nie maiłem i musiałem wysyłać do firmy która zajmuje się przeliczaniem sum ....stąd uślizg w czasie ...

Przyjeżdżając do Was ponad 100km liczyłem, że dysponujecie odpowiednim sprzętem.

wtedy padła deklaracja , klient przyjeżdża drugi raz za moda już nie płaci ( za pierwszym razem też nie płacił ) , ja opłacam hamownię i robimy dwa softy wybiera który mu bardziej pasuje ...

wszystko było dogadane aż w pewnym momencie klient stwierdził że jedzie na zlot i prosi o przesłanie ( uwaga, już hamownia była nie potrzebna ) modyfikacji bo chce ją mieć przed zlotem a wykres z hamowni

Słabą masz pamięć, pozwól, że Ci przypomnę.

Za pierwszym razem przyjechałem i odesłaliście mnie z kwitkiem, kolega moby85 bardzo przepraszał (jeszcze), mieliśmy dogadać kolejny termin.

Za drugim razem przyjechałem, pojechaliśmy na hamownię, pomiar serii - 216KM czyli elegancko, zdrowa seria. Wgrywamy moda, pomiar - 231KM, przyrost 15KM, no comment. moby85 gdy zobaczył wykres wyglądał jakby zobaczył ducha.

Faktem jest, że zależało mi, aby mieć moda do końca kwietnia, gdyż na zlocie chciałem startować na 1/4 mili, zacząłem umawiać się z moby85 pod koniec lutego, niestety po dwóch nieudolnych próbach kontakt stał się problematyczny moby85 pisał "z pretensjami pisz prosze do TC", TC pisał "kontaktuj się mobym .... ustalajcie między sobą".

 

Żeby na koniec dolać oliwy do ognia zacytuję kolegę moby85, który zaproponował mi skorzystanie z usług konkurencji :shock: :

 

"Na wstępie jeszcze raz wielkie sorry za dziś.

 

Jedyne co mogę Ci zaproponować, choć z ciężkim sercem, bagora…

 

Tutaj jest jego watek, opinie i kontakt do niego:

[CUT]

Jak mogę Cię jeszcze prosić o przysługę to zapytaj się ile podniesie i prześlij moda od TC i niech wyrazi opinie. Tylko jak mogę prosić nie mów kto robił. Po prostu powiedz ze ktoś Ci zrobilłi tyle.

 

Pierwsze to zapytaj się jaki przewiduje przyrost dla Twojego silnika a drugie to wyślij moda ( tylko tak jak pisałem nie mów kto robił). Zobaczymy, co on na to i w miarę możliwości obiecuje pomoc !!!"

 

 

Tak oto opisałem moją przygodę, nie miałem na celu nikogo obrzucać mięsem tylko opisać moje zmagania z firmą tuningową TC, żeby każdy mógł wyciągnąć wnioski czy rzeczywiście warto...

Pozdrawiam.

 

P.S. Jako ciekawostkę dodam, że kolega TC został zablokowany (nie może pisać postów) za pisanie głupot na innym znanym forum BMW przez znajomego admina, u którego diagnozuję auto.

Opublikowano
Dla sprostowania moze zle to ubralem w slowa to nie jest dziura, tylko czuc ze troszeczke mogloby wiecej boosta byc w tym momencie.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

W tym momencie Kolego przegiales palke...

 

No comment, bo chyba kazdy wie, jakie sa relacje pomiedzy Bagorem a TC...

 

Co do terminu to dla mnie to co robie nie jest zrodlem dochodu i bylem caly kwiecien w delegacji poza krajem. Nie moglem fizycznie byc w tygodniu w PL.

 

Dalsza polemika jest chyba bez sensu :duh:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
... to teraz wyobraź sobie że Twój idealnie dopracowany mod po pół roku już nie będzie taki dopracowany ... a może jeszcze szybciej ... :wink:

 

Idąc tym tokiem myślenia, po co w ogóle męczyć się i robić indywidualne mody jak można wgrać gotowy wsad.

Opublikowano (edytowane)
...bylem caly kwiecien w delegacji poza krajem. Nie moglem fizycznie byc w tygodniu w PL...

 

Takie delikatne dochodzenie :)

To w delegacji byłeś na szarpakach i podnosiłeś auto i robiłeś testy, w sprawie drgania kiery podczas hamowania?

Nie żebym sie czepiał tak tylko pytam :D

 

edit:

 

--> http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=69&t=181969&start=15

Edytowane przez krzysiek80r
Opublikowano

Krzysiek, nie wiem o co chodzi, ale jak masz jakies dochodzenie przeprowadzac to pisz na PRIV, a nie zasmiecaj tematu.

 

hehe...przeciez pisalem, ze na weekendy zjezdzalem do domu...chyba w piatek mialem prawo ju byc w WLKP :duh:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Mial byc poprawiony, ale Kolega stwierdzil, ze on nie chce. Dopiero pozniej jak sie dowiedzial, ze moze miec moda za darmo to sie zgodzil...

Dziwi Cię to, że przyjeżdżając drugi raz na marne chciałem zrezygnować?

 

Moby miał jeszcze wtedy sprzęt który akurat w tym modelu nie liczył sum kontrolnych , ja tych sum też nie maiłem i musiałem wysyłać do firmy która zajmuje się przeliczaniem sum ....stąd uślizg w czasie ...

Przyjeżdżając do Was ponad 100km liczyłem, że dysponujecie odpowiednim sprzętem.

wtedy padła deklaracja , klient przyjeżdża drugi raz za moda już nie płaci ( za pierwszym razem też nie płacił ) , ja opłacam hamownię i robimy dwa softy wybiera który mu bardziej pasuje ...

wszystko było dogadane aż w pewnym momencie klient stwierdził że jedzie na zlot i prosi o przesłanie ( uwaga, już hamownia była nie potrzebna ) modyfikacji bo chce ją mieć przed zlotem a wykres z hamowni

Słabą masz pamięć, pozwól, że Ci przypomnę.

Za pierwszym razem przyjechałem i odesłaliście mnie z kwitkiem, kolega moby85 bardzo przepraszał (jeszcze), mieliśmy dogadać kolejny termin.

Za drugim razem przyjechałem, pojechaliśmy na hamownię, pomiar serii - 216KM czyli elegancko, zdrowa seria. Wgrywamy moda, pomiar - 231KM, przyrost 15KM, no comment. moby85 gdy zobaczył wykres wyglądał jakby zobaczył ducha.

Faktem jest, że zależało mi, aby mieć moda do końca kwietnia, gdyż na zlocie chciałem startować na 1/4 mili, zacząłem umawiać się z moby85 pod koniec lutego, niestety po dwóch nieudolnych próbach kontakt stał się problematyczny moby85 pisał "z pretensjami pisz prosze do TC", TC pisał "kontaktuj się mobym .... ustalajcie między sobą".

 

Żeby na koniec dolać oliwy do ognia zacytuję kolegę moby85, który zaproponował mi skorzystanie z usług konkurencji :shock: :

 

"Na wstępie jeszcze raz wielkie sorry za dziś.

 

Jedyne co mogę Ci zaproponować, choć z ciężkim sercem, bagora…

 

Tutaj jest jego watek, opinie i kontakt do niego:

[CUT]

Jak mogę Cię jeszcze prosić o przysługę to zapytaj się ile podniesie i prześlij moda od TC i niech wyrazi opinie. Tylko jak mogę prosić nie mów kto robił. Po prostu powiedz ze ktoś Ci zrobilłi tyle.

 

Pierwsze to zapytaj się jaki przewiduje przyrost dla Twojego silnika a drugie to wyślij moda ( tylko tak jak pisałem nie mów kto robił). Zobaczymy, co on na to i w miarę możliwości obiecuje pomoc !!!"

 

 

Tak oto opisałem moją przygodę, nie miałem na celu nikogo obrzucać mięsem tylko opisać moje zmagania z firmą tuningową TC, żeby każdy mógł wyciągnąć wnioski czy rzeczywiście warto...

Pozdrawiam.

 

P.S. Jako ciekawostkę dodam, że kolega TC został zablokowany (nie może pisać postów) za pisanie głupot na innym znanym forum BMW przez znajomego admina, u którego diagnozuję auto.

...nigdy klient nie wyjechał ode mnie pokrzywdzony...

...Twoje sprawy i o czym piszecie z Mobym mnie nie obchodzą , to jest wasza korespondencja nie moja ...

... Powinieneś jeszcze dopisać iż zaproponowałem że jeśli zdarzyłoby się że przyrost nie będzie dla Ciebie satysfakcjonujący zwrócę również pieniążki za Twój dojazd , prawda ?

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Trzeba obiektywnie przyznać, że:

 

- ilość osób zadających dodatkowe i "uszczypliwe pytanka" rośnie systematycznie do liczby wpisów zadowolonych klientów.

 

 

Mimo tego, że jestem ogólnie zadowolony z modyfikacji to w swojej galerii chciałem obiektywnie wypowiedzieć się "o całej zabawie" i zaznaczyłem, że jak Ktoś chce maksimum maksimum to hamowanie niezbędna.

 

Nie dziwi mnie, że posiadacze autek z nowymi mapami chcą coś poprawić.

Osobiście przyzwyczaiłem się do modyfikacji, przejechałem parę km :wink: i wyrobiłem sobie zdanie co chciałbym aby było "dopieszczone" .......

Nieznacznym mankamentem jest konieczność przy okazji zameldowania się w jednym z miast podpisu u chłopaków, ale coś za coś :wink: .

 

Wczoraj akurat późnym popołudniem - wieczorem byłem w Szamotułach, ale nie miałem serca dzwonić do Marcina i na godziny prawie nocne umawiać się na krótki/szybki pit-stop (oczywiście :roll: odpowiednio wcześniej uprzedzając co chciałbym aby było zrobione itd.).

Opublikowano

...JAKO ŻE MOBY NIE MOŻE SIĘ JESZCZE WYPOWIEDZIEĆ Z WRAŻENIA , JA SIĘ WYPOWIEM :

MAMY PRAWDOPODOBNIE PIERWSZE W POLSCE M47 ZE ZMODYFIKOWANYM SPRZĘGŁEM OD M47N , KTÓRE POZWOLI PRZENIEŚĆ MOMENT GRUBO PONAD 400 Nm .

CAŁOŚĆ ZOSTAŁA ZAMONTOWANA I PRZEROBIONA PRZEZ MARCINA Z BYDGOSZCZY ( NUMER U MNIE W PODPISIE ) , CHĘTNYCH NA PRZERÓBKĘ OCZYWIŚCIE ZAPRASZAM BEZPOŚREDNIO DO KONTAKTU Z MARCINEM Z BYDGOSZCZY .

 

TERAZ CZEKAMY TYLKO NA MAGICZNĄ PACZKĘ Z KOŃCÓWKAMI WTRYSKÓW I PIERWSZE W POLSCE 200 KM E46 320D M47

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Oficjalnie moge zakomunikowac, ze pierwsza w POlsce hybryda pokonala bezproblemowo trase Bydgoszcz - Poznan.

 

Po modzie u Marcina ( nalezy mu sie tutaj moc podziekowac, bo takich ludzi jak TY, z taka inwencja tworcza, to ze swieca szukac) :D

 

Zestaw spokojnie przygotowany do przeniesienia 400Nm wiec, jak to Tomek ujal czekamy na paczke zeby leciec dalej.

 

Najwazniejsze teraz jest to, ze po zastosowaniu zestawu sprzegla i dwumasy by Marcin uslizg w ogole nie wystepuje, a przy seryjnym sprzegle przeniesienie momentu na poziomie 330-340Nm bylo niemozliwe...

 

Marcin - jeszcze raz - caly dzien spedzony w Twoim towarzystwie pozwolil mi uwierzyc, ze prawdziwycha fachowcow mamy jeszcze w PL :cool2: :cool2: :cool2:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Jestem pod wrażeniem. I czekam na więcej informacji śledząc ten temat. Bo jak się domyślam, nie tylko ja mając M47 chciałby chociaż zahaczyć o te 180km i wspomóc to dobrym momentem.
Opublikowano

Koledzy,

 

Najpierw prototyp musi zostac skonczony w 100% i jesli wszystko pojdzie jak nalezy na pewno wiedza pojdzie w eter.

 

Jesli chodzi o sprzeglo - to oczywiscie Marcin musi wyrazic zgode, bo to w pelni jego patent.

 

Co do przyrostu to bedziemy celowac w 200KM i 400Nm.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
No dobra ale jak to zrobicie skoro całe forum jakis czas temu tlumaczylo mi ze najwieksza bariera w M47 jest slaba pompa VP44 ? Jak to podlać ?
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Czyli jednak odwieczna prawda byc moze zostanie obalona. Objechac 3 litrowego diesla, dwulitrowym. Coz za piekna perspektywa :)

A tak jeszcze wracajac na ziemie, co z turbo? Nie jest za slabe? Cooler wystarczy? TC wystroisz to? :D No i czy przy wiekszych wtryskach pompa w dalszym ciagu da sobie rade?

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Powszechnie jest wiadomo, ze turbo bedzie od m47n - oczywiscie z malymi przerobkami (ale po montazu hybrydy sprzegla i dwumasy dla Marcina to pryszcz :D ).

 

Oczywiscie nowe podzespoly musza byc na nowe zestrojone.

 

P.S. Co do objechania m57 to roznie moze byc ze wzgledu na mozliwosc bardzo krotkich biegow po takich modach w m47 :|

 

Pozyjemy zobaczymy :D

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
E to lipa, juz widze kosztorys. W 4000 tyś zł to pewnie sie nie zamknie. Zaraz sie okaze ze most trzeba zmieniac, skrzynie. Ja dziekuje ;] Ale jezeli ktos to zrobi to bedzie fajnie.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Czyli jednak odwieczna prawda byc moze zostanie obalona. Objechac 3 litrowego diesla, dwulitrowym. Coz za piekna perspektywa :)

A tak jeszcze wracajac na ziemie, co z turbo? Nie jest za slabe? Cooler wystarczy? TC wystroisz to? :D No i czy przy wiekszych wtryskach pompa w dalszym ciagu da sobie rade?

tak , wystroje to , plus nowy czujnik ciśnienia doładowania ...

nie ma takiej tragedii jak ktoś musi zmieniać sprzęgło , turbo pamiętaj że stare można sprzedać , a wtryski a dokładnie ich końcówki to moja inwestycja ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Dokladnie jak masz dobre turbo to mozesz zostawic swoje i w zamian wziac od m47n z Twoja doplata ok 200-300 PLN.

 

Map sensor kosztuje ok. 50PLN.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Uu teraz to rozumiem, no ale powiedzcie ile bedzie kosztowac ta impreza ze sprzeglem?
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Jesli chcesz wiedziec koszt zestawu sprzegla to pisz do Marcina z Bydgoszczy (tel do niego w podpisie TC).

 

Sprzeglo to totalnie jego produkcja (nie wiem na ile on wycenia swoj patent). Tajemnica nie jest, ze dwumasa idzie od m47n.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

A nie lepiej juz zrobic z tego jednomas? Znajomy zrobil u siebie w 2.7 biturbo audi, i juz sie w zyciu nie bedzie martwic o dwumas...

 

PS: Nie bede mu glowy zawracac, ale jak sie dowiesz mniej wiecej jaki bylby kosztorys to mozesz tutaj napisac.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Witam,

no to by bylo fajnie , jak bys potem dokladnie opisal historie tej hybrydy, jakie trzeba zmiany zastosowac i ile trzeba winwestowac..

 

Bo wchodzi to chyba w gre tylko jak jest wymiana dwumasy i sprzegla potrzebna....

 

Bo jak nie , to lepiej odrazu kupic 150 HP i taniej wyjdzie

 

David

http://daduleztesina.rajce.idnes.cz/BMW_318d_2#DSC_0014.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.