Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


TC

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego Marek,

 

Proste pytanie - po co wrzuciles ten wykres ??

 

Po pierwsze - fale dunaju sa od tego, ze hamownia w tej firmie jest juz leciwa ( moze tutaj wrzucic swoj wykres kolega z E46 320Cd, ktory niedawno tez u nich hamowal auto). Wykres rowniez poszarpany - w serii !!

 

Po drugie - wrzuciles wykres po modzie, ktory miales miec poprawiany za FREE. Przyrost KM zbyt maly do Nm. Temat sie urwal, a Ty teraz po prawie pol roku wrzucasz wykres, ktory mozna wyrzucic do smieci, bo i tak na tej mapie nie jezdzisz...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

...dokładnie , problemem był zbyt mały przyrost , nie wykres ... wykres to już problem hamowni która nie radzi sobie z dieslami albo jej obsługa ... wykres Mobiego wygląda dokładnie tak samo czy to po modzie czy seria ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TC po zrobieniu moda, ile aut na 10szt jest zrobionych za pierwszym razem tak jak bozia przykazała i nic nie trzeba poprawiać?

No bo wiadomo robisz to na odległość bez hamowania, a z tego co chłopaki się wypowiadają to poprawki są.

W wa-wie macie dostęp do hamowni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...szczerze to z poprawkami najczęściej jest tak , że właściciel chce w miarę rozsądnie powiedzmy około 175 KM , wsiada jedzie i zaraz jest pytanie a może troszkę więcej .... :D

... czasami się zdarza że auto ma np nie do końca sprawną przepływkę ale mimo wszystko robimy moda , lecz później jest potrzebna korekta ...

...musisz zadzwonić do Maćka ( numer w podpisie ) i na pewno ma na miejscu jakąś hamownie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Marek,

 

Proste pytanie - po co wrzuciles ten wykres ??

 

Po pierwsze - fale dunaju sa od tego, ze hamownia w tej firmie jest juz leciwa ( moze tutaj wrzucic swoj wykres kolega z E46 320Cd, ktory niedawno tez u nich hamowal auto). Wykres rowniez poszarpany - w serii !!

 

Po drugie - wrzuciles wykres po modzie, ktory miales miec poprawiany za FREE. Przyrost KM zbyt maly do Nm. Temat sie urwal, a Ty teraz po prawie pol roku wrzucasz wykres, ktory mozna wyrzucic do smieci, bo i tak na tej mapie nie jezdzisz...

Więc wykres wrzuciłem po to, żeby pokazać, że niekoniecznie musi być tak pięknie jak to opisujecie. Efekt oczywiście jak najbardziej odczuwalny, jednak mam pewne doświadczenie i hamownia potwierdziła wręcz marginalny przyrost mocy 15KM. To, że wykres jest poszarpany nie jest problemem, bo jest to wina hamowni, jednak niemal brak przyrostu to już jest chyba problem :?: Tak więc potomnym polecam, żeby mimo wszystko jechać na hamownię. Temat się urwał, gdyz nie odpisałeś na moją wiadomość na gg.

 

U mnie skończyło się na wydatkach na dwie wycieczki do Poznania, na hamownię, straconym czasie i nerwach oraz powrocie do serii.

 

P.S. Kolego moby85, mam wrażenie, że na początku rozmawiałem z inną osobą niż teraz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby sprostowac pewne fakty....

 

Przyjechales do Poznania na moda. Pierwszy mod wyszedl tak jak na wykresie.Po dogadaniu wszystkich szczegolow TC zadeklarowal sie, ze w ramach rekompensaty bedziesz mial moda za FREE (czyli chyba 2 razy droga do Poznania i wydatek moze 150PLN na paliwo to lepszy biznes niz mod za FREE :?: ).

 

Wiadomo, ze zawsze znajdzie sie ktos, komu nie bedzie gralo, ale tak juz w zyciu jest. Takie wypowiedzi stanowia sladowy odsetek w porownaniu do MEGA zadowolonych ludzi...

 

Ponizej zamieszczam wykres kolegi z 320Cd (o ktorym wspomnialem wczesniej) a propos danej hamowni, ktora tak szarpie wykresy:

 

 

http://images49.fotosik.pl/1582/91d7b08cceef6d1d.jpg

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wyjaśniamy szczegóły na forum to proszę bardzo.

Czekałem bardzo długo i się nie doczekałem.

Pozwolę sobie zacytować Ciebie z ostatniego kontaktu: "musisz poczekac na nasza hamownie", "ja juz w to sie nie pakuje", po czym spytałem kiedy będziecie mieć hamownię i kontakt się urwał, nie odpisałeś na moje pytanie, podałem Ci linki do dwóch innych hamowni - nie odpisałeś.

moby85 - kręcisz i mataczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale o co kaman.

 

Koleś przyjeżdża na zrobienie moda, po hamowni okazuje się że mod jest źle zrobiony, to z klucza powinien być poprawiony w cenie, a nie jakaś rekompensata w postaci moda za free.

Mod powinien być zrobiony od razu na miejscu z hamownia z poprawkami aby było git majones (idealnie mucha nie siada :)) i oddany klientowi aby się nie bujał w te i wewte.

Nie wyobrażam sobie jeżdżenia tam i z powrotem na poprawki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wyjaśniamy szczegóły na forum to proszę bardzo.

Czekałem bardzo długo i się nie doczekałem.

Pozwolę sobie zacytować Ciebie z ostatniego kontaktu: "musisz poczekac na nasza hamownie", "ja juz w to sie nie pakuje", po czym spytałem kiedy będziecie mieć hamownię i kontakt się urwał, nie odpisałeś na moje pytanie, podałem Ci linki do dwóch innych hamowni - nie odpisałeś.

moby85 - kręcisz i mataczysz.

co Ty człowieku wypisujesz ??? :shock: :shock: :shock:

dobrze że trzymam korespondencje , poszukam to wkleje ...jaki zabezpieczony program ??? Moby miał jeszcze wtedy sprzęt który akurat w tym modelu nie liczył sum kontrolnych , ja tych sum też nie maiłem i musiałem wysyłać do firmy która zajmuje się przeliczaniem sum ....stąd uślizg w czasie ...

...uwaga wtedy padła deklaracja , klient przyjeżdża drugi raz za moda już nie płaci ( za pierwszym razem też nie płacił ) , ja opłacam hamownię i robimy dwa softy wybiera który mu bardziej pasuje ...

wszystko było dogadane aż w pewnym momencie klient stwierdził że jedzie na zlot i prosi o przesłanie ( uwaga, już hamownia była nie potrzebna ) modyfikacji bo chce ją mieć przed zlotem a wykres z hamowni podeśle jak kiedyś pojedzie :D

niestety nie mogłem się zgodzić ponieważ nie taka była umowa ...

na początku bywa ciężko ale jakoś idziemy do przodu ... :8)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Hmmm ludzie ogarnicie się trochę...Ja na wykresie miejsacmi przyrost mocy ok.30KM a w dodatku bardzo duży przyrost momentu obrotowego, praktycznie w całym zekresie jest on większy niż silnik osiągał fabrycznie...z tego co wiem TC nie pisze o jakiś mega przyrostach mocy...jego mody z tego co się orintuję nigdy nie były nastawione na uzyskanie niewiadomo jakiej góry mocy, tylko na to by był ciąg jak nadłużej...

 

PZDR>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale o co kaman.

 

Koleś przyjeżdża na zrobienie moda, po hamowni okazuje się że mod jest źle zrobiony, to z klucza powinien być poprawiony w cenie, a nie jakaś rekompensata w postaci moda za free.

Mod powinien być zrobiony od razu na miejscu z hamownia z poprawkami aby było git majones (idealnie mucha nie siada :)) i oddany klientowi aby się nie bujał w te i wewte.

Nie wyobrażam sobie jeżdżenia tam i z powrotem na poprawki.

jasne że tak powinno być ale wtedy był problem z sumami kontrolnymi , już udało nam się rozwiązać ten problem , po drugie są to hamownie firm trzecich i wjeżdżając na rolki jest niecała godzina na zrobienie softu a o poprawkach na bierząco można czasami zapomnieć jak jest zawalona hamownia ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ludzie ogarnicie się trochę...Ja na wykresie miejsacmi przyrost mocy ok.30KM a w dodatku bardzo duży przyrost momentu obrotowego, praktycznie w całym zekresie jest on większy niż silnik osiągał fabrycznie...z tego co wiem TC nie pisze o jakiś mega przyrostach mocy...jego mody z tego co się orintuję nigdy nie były nastawione na uzyskanie niewiadomo jakiej góry mocy, tylko na to by był ciąg jak nadłużej...

 

PZDR>

...program miał być na ok 240KM ... :wink: wyszła afera tak jakby był źle zrobiony , po prostu był mały przyrost i tyle ...

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche przesadzacie, nawet jezeli cos pojdzie nie tak to TC i moby sa takimi ludzmi ze bez problemu idzie sie z nimi dogadac. Jestem na to zywym przykladem, od jakichs 4 miesiecy jezdze na medium sofcie od TC, wlasnie wyslalem mu wiadomosc czy nie dalby wiecej czadu i powiedzial ze bez problemu i jutro ma mi wyslac kabel i zrobi mi mocniejszego setupa. Zawsze mowilem ze najlepsza reklama jest zadowolony klient, i to jest 1000% racji, przeciez w ich interesie jest zeby wszyscy byli zadowoleni, nawet jak czasem trzeba poprawiac softa 3 razy to oni wiedza ze nie robia tego na darmo, bo za chwile ten jeden zadowolony przyprowadzi dwoch innych klientow.

To sa tylko samochody a my jestesmy tylko ludzmi, nie ma rzeczy uniwersalnych i idealnych, ale wszystko da sie poprawic.

Ja kiedys napewno zrobie wykres, tylko musze sie zorientowac gdzie jest najlepsza hamownia w okolicy.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając mniejszy przyrost i poszarpanie wynikające z hamowni, wykres kolegi Marka nie jest dopieszczony.

Tak w ogóle to powklejajcie trochę wykresów z waszych modyfikacji w porównaniu do serii, a nie sama gadanina.

...nie można dopieścić wykresu bez hamowni ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie o to chodzi, czyli reasumując wysyłane mody nigdy nie będą takie jak powinny być.

Jeden chce mieć idealnego moda np ja, inny zadowoli się gotowcem bez hamowni, a jeszcze inny modem na odległość bez hamowni.

... to teraz wyobraź sobie że Twój idealnie dopracowany mod po pół roku już nie będzie taki dopracowany ... a może jeszcze szybciej ... :wink:

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, moze i u mnie tez sa fale dunaju ale ja tego wogole nie odczuwam. Jedyne co zauwazylem to minimalna dziura na trzecim biegu, ale nie byl to dla mnie problem. Teraz z nudow pomyslalem zeby to poprawic i TC bez problemu sie zgodzil, tak wiec trzeba byc jakims strasznym pedantem zeby sobie wlosy rwac o te milimetry na wykresie :D Samochod lepiej jezdzi? Wczesniej wstaje? Nie szarpie tylko ciagnie rowno? To kij z tym wykresem.
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.