Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Już bez przesady. Ale fakt faktem że zmieniając sprzęgło nie koniecznie na spiekowe. Jedna z firm która robi wzmocnione sprzęgła napisała mi na maila iż takie sprzęgło nie różni się niczym w użytkowaniu niż normalne ... I można większy moment a co za razem dół uzyskać.

Tylko musisz mieć na uwadze, że gdy WALNIESZ takim olbrzymim momentem i sprzęgło faktycznie to przeniesie na napęd to kolejnym tematem w kwestii modyfikowania M47 będzie "swap skrzyni/wału/dyfra/półosi z M3 CSL" :lol: :wink: Tak się w najlepszym przypadku kończy działanie Nm :twisted:

http://images41.fotosik.pl/1714/e08bb0fa9316c78fmed.jpg

(Fotka znaleziona w sieci)

Opublikowano (edytowane)
Szczerze, grubsze modzenie M47 nie ma sensu wg. mnie, jest to silnik nieprzyszlosciowy z perspektywy tuningu i chyba szkoda kasy. I tak i tak 3 litrowa nas objedzie... A i z awaryjnoscia u niego tak, ze trzeba sie cieszyc jak wogole jezdzi :D Wlasnie, zrobienie wiekszego momentu to dopiero poczatek, jak kolega zaznaczyl z przeniesienem napedu rowniez mozemy miec problemy. Sprzedac 320D dolozyc 5 tys zł i kupic 3 litrowa, nie martwic sie o sprzegla/skrzynie/wały/mosty i cala reszte. Zrobic dobrego remapa i latac jak burza :] Edytowane przez herbatkowy
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano
Już bez przesady. Ale fakt faktem że zmieniając sprzęgło nie koniecznie na spiekowe. Jedna z firm która robi wzmocnione sprzęgła napisała mi na maila iż takie sprzęgło nie różni się niczym w użytkowaniu niż normalne ... I można większy moment a co za razem dół uzyskać.

Tylko musisz mieć na uwadze, że gdy WALNIESZ takim olbrzymim momentem i sprzęgło faktycznie to przeniesie na napęd to kolejnym tematem w kwestii modyfikowania M47 będzie "swap skrzyni/wału/dyfra/półosi z M3 CSL" :lol: :wink: Tak się w najlepszym przypadku kończy działanie Nm :twisted:

http://images41.fotosik.pl/1714/e08bb0fa9316c78fmed.jpg

(Fotka znaleziona w sieci)

 

 

Aż taki duży projekt u mnie się nie szykuje. Wiem że chciał bym ucelować w ~400 nm dostępnych od jak najniższego pułapu . Nie wiem tylko czy to tylko nie pozostanie w sferach marzeń oby nie .... Dla tego wzmocnione 400 Nm i 180 km to był by mój cel. Dobrze by było gdyby kolega TC odpisał czy można zrobić program kładący nacisk na Nm. Każdy z użytkowników m47 "złą sławą owiany" wie że dół ma naprawdę dobry - mała turbinka ma też swoje plusy :) Więc skoro nie można silnika kręcić tak jak z grupy VAG to zrobić z niego rakietę od 0-100 w miarę swoich możliwości.

Opublikowano
Już bez przesady. Ale fakt faktem że zmieniając sprzęgło nie koniecznie na spiekowe. Jedna z firm która robi wzmocnione sprzęgła napisała mi na maila iż takie sprzęgło nie różni się niczym w użytkowaniu niż normalne ... I można większy moment a co za razem dół uzyskać.

Tylko musisz mieć na uwadze, że gdy WALNIESZ takim olbrzymim momentem i sprzęgło faktycznie to przeniesie na napęd to kolejnym tematem w kwestii modyfikowania M47 będzie "swap skrzyni/wału/dyfra/półosi z M3 CSL" :lol: :wink: Tak się w najlepszym przypadku kończy działanie Nm :twisted:

http://images41.fotosik.pl/1714/e08bb0fa9316c78fmed.jpg

(Fotka znaleziona w sieci)

 

 

Aż taki duży projekt u mnie się nie szykuje. Wiem że chciał bym ucelować w ~400 nm dostępnych od jak najniższego pułapu . Nie wiem tylko czy to tylko nie pozostanie w sferach marzeń oby nie .... Dla tego wzmocnione 400 Nm i 180 km to był by mój cel. Dobrze by było gdyby kolega TC odpisał czy można zrobić program kładący nacisk na Nm. Każdy z użytkowników m47 "złą sławą owiany" wie że dół ma naprawdę dobry - mała turbinka ma też swoje plusy :) Więc skoro nie można silnika kręcić tak jak z grupy VAG to zrobić z niego rakietę od 0-100 w miarę swoich możliwości.

 

Szczerze, grubsze modzenie M47 nie ma sensu wg. mnie, jest to silnik nieprzyszlosciowy z perspektywy tuningu i chyba szkoda kasy. I tak i tak 3 litrowa nas objedzie... A i z awaryjnoscia u niego tak, ze trzeba sie cieszyc jak wogole jezdzi :D Wlasnie, zrobienie wiekszego momentu to dopiero poczatek, jak kolega zaznaczyl z przeniesienem napedu rowniez mozemy miec problemy. Sprzedac 320D dolozyc 5 tys zł i kupic 3 litrowa, nie martwic sie o sprzegla/skrzynie/wały/mosty i cala reszte. Zrobic dobrego remapa i latac jak burza :]

 

Wiadomo że z 2.0d nie zrobi się 3.0d. Ale sama satysfakcja z objeżdżania golfów, pasatów i całej maści TDI z niby gorszym silnikiem .... Jaka to przyjemność objechania 330i siedząc w porsche 911 ? Porównując do objechania e46 330i np: e46 2.0i kompresor :)

 

jasne że można ale seryjne sprzęgło szybko zabijesz ...

 

Tak ale jak wcześniej pisałem sprzęgło zrobione przez firmę zajmującą się regeneracją i wzmocnieniem + jednomas

Opublikowano
Nie dajemy jednomasu do tych silników... mało problemów z pękającym wałem korbowym przy wytłumieniu z solidnej dwumasy?? A co tu mówić o sztywnej tarczy bez minimum tłumienia. No chyba, że tarcza jest super-hiper wytrzymała... w co wątpie. Zobacz jak M57N jest złożony pod kątem tłumienia drgań: dwumas, tarcza z tłumikami. U Nas tylko dwumas i sztywna tarcza... ekonomia, ekonomia i jeszcze raz ekonomia produkcji.
Opublikowano (edytowane)
leonik 1.9 tdi ARL po modzie (150 koni seria, po modzie pewnie mial 190) robi ze mnie wiatrak taki ze nie mam pojecia co jeszcze musialbym poprawic zeby przynajmniej sie go przytrzymac. Natomiast nowego passata 2.0TDI 140 koni objezdzam, mi to wystarczy. Nie mowiac o 2.0TDI w automacie, tiguana to robilem na kazdym biegu po poltorej dlugosci... I mowiac poltorej dlugosci wiem co mowie bo mamy z kumplami wymierzone 1/4 mili i sie czasem wyglupiamy. Edytowane przez herbatkowy
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano (edytowane)
leonik 1.9 tdi ARL po modzie (150 koni seria, po modzie pewnie mial 190) robi ze mnie wiatrak taki ze nie mam pojecia co jeszcze musialbym poprawic zeby przynajmniej sie go przytrzymac. Natomiast nowego passata 2.0TDI 140 koni objezdzam, mi to wystarczy.

 

Poczekaj jak Passat dostanie nowy program :) Dla tego 180hp i 400 nm było by idealnie do budy e46 jak dla mnie do tego silny dół ....

Edytowane przez SilverRanger
Opublikowano

Tylko ze takimi passatami w 80% jezdza panowie po 50-tce ktorzy nie wiedza co to program.

 

A tutaj znalazlem passata po modzie na 170 koni, czy ja wiem? Czy tak wymiata? Jezdzilem takim w serii, to fajnie wyglada jak przyspiesza bo ma tak smiesznie wyskalowany predkosciomierz ze tam gdzie on ma 100km/h ja mam 120 km/h ale dupy nie urywa. Wiadomo nowy samochod, calkiem inaczej jezdzi, nie ma zadnych dziur na dole, ciagnie rowniotko, juz nie ta konstrukcja co 12 letni 2.0D bmw. Ja tam wiem tyle ze po modzie od TC jak kumplowi wgralem do 530D moda, to to mozna nazwac prawdziwym dieslem :) Gdzies na mobile.de znalazlem 535D w manualu... Boże jedyny co to by sie działo po modzie... Ale to bedzie moja trzecia beemka, bo pierwsza jest E46 , nastepna (nie zamiast e46) bedzie E30 w cabrio no i za pare lat jak sie dorobie bedzie 535D, tym juz mozna sie dziabac z praktycznie kazdym kozakiem.

 

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Ambitne masz palny :D troche podobne do moich tylko, ze ja mam w planach na przyszly rok kupic e36 w cabrio.

 

Jesli chodzi o glowny watek to jak dla mnie zdjecie peknietego walu to troche straszak...wiadomo zdarza sie, ale to juz musi byc mega kozak za kierownica i ciegle pedal w podloge...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

mam legalną działalność zarejestrowaną w UK ...

nie chowam się pod nickiem , każdy może poznać moje dane wystarczy poprosić ...

 

To dlaczego nie ma na forum nazwy firmy, adresu itd?

 

co do kopiowania przez pomyłkę , zapewne kolega będąc tak wielkim tunerem wie że np w edc16c31 w bmw mamy trzy identyczne mapy konwersji IQ na mg ... takich przykładów mogę podać kilka , ale po co ...

 

to co była to pierwsza 16ka jaka widziałeś?

rozumiem sytuacje że masz konkretny mod przetestowany, auto shamowane itd wtedy możesz takie coś wysłać do klienta i masz jakąś pewność że nie będzie żadnego problemu...chyba że fura niedomaga...

osobiście nie wyobrażam sobie sytuacji gdzie wysyłam klientowi moda zrobionego na kolanie, nie przetestowanego...gdybyś przerobił i shamował trochę samochodów to byś się 100razy zastanowił zanim byś wysłał klientowi moda zrobionego na szybko...

 

mogę CI pokazać soft kolegi z innego forum który robiła mu " profesjonalna " firma , z ładną stroną internetową i hamownią ... wykres pięknie wymodelowany , a czas otwarcia wtrysków tak wystrzelony w kosmos i uwaga kąt początku wtrysku w max 45 stopni !!!! połowa limiterów nie ruszona , moc uzyskana z samej zmiany czasu otwarcia wtrysków :duh: dobrze że nie potrafił gość znaleźć limiterów bo silnik naprawdę by się rozpadł , chociaż i tak wyobrażam sobie jakie było EGT ...

 

nie chcę...widziałem już cała mase shit modów, hamowałem kupę aut po takich modyfikacjach...na modzie fale dunaju a na serii wszystko ok...

co do limiterów...to chyba zdajesz sobie sprawę z tego że nie wszystkie trzeba ruszać...czy nawet nie powinno się ich dotykać...

Opublikowano
...naprawde nie chce z Tobą wchodzić w polemikę bo szkoda mojego czasu ... Co to za rozmowa czy ja widziałem edc16 czy nie ... :duh: poza tym w M47 jest edc15 :wink: skąd możesz wiedzieć ile aut bylo hamowane... Do zrobienia moda nie potrzebna jest hamownia pod.warunkiem ze.wiesz jak działa sterownik a z tym ciężko u większości osób które sie tym zajmują ... Pokaże Ci modyfikacje która daje idealny wykres a w sofcie w środku jest sieczka ... Ale tuner posiadający hamownie myślał ze jest dobrze bo wykres ładny , także tym akurat bym sie nie sugerował... Dobry mod to taki który za pomocą jak najmniejszej liczby zmian daje największy przyrost... Więc proszę.Cie o skonczenie bezsensownych wypowiedzi...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ambitne masz palny :D troche podobne do moich tylko, ze ja mam w planach na przyszly rok kupic e36 w cabrio.

 

Jesli chodzi o glowny watek to jak dla mnie zdjecie peknietego walu to troche straszak...wiadomo zdarza sie, ale to juz musi byc mega kozak za kierownica i ciegle pedal w podloge...

 

Teraz E30 cabrio stoji drozej niz E36 wiec jezeli trrafi sie niunia e36 to tez pewnie sie zdecyduje, bez roznicy czy e30 czy e36

 

 

PS: Ja beda klientem TC i mobiego, mam ich adresy, nazwiska, dane bankowe, ksiazeczke wojskowa, ksiazeczke rumowska, tylko ze swiadectwem zdrowia jest problem bo nie chca udostepnic... Wiec przestan pierniczyc kolego TuneFORCE ze nikt nie wie kim oni sa.

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Opublikowano

Jesli moge sie wypowiedziec... Jesli potrafisz zdiagnozowac swoje auto, znasz jego stan techniczny, nie podchodzisz do chipowania, jako lekarstwo na spadek mocy w aucie - to ja nie widze przeciwwskazan.

 

Oczywiscie znajda sie osoby, ktore powiedza, ze musi byc hamownia itp. Po raz kolejny nalezy napisac, ze hamownia nie jest narzedziem diagnostycznym tylko pomiarowym.

 

Osoby, ktore u mnie wgrywaly mody od TC (BMW, AUDI VW inne) wsiadaja do auta, pierwsza przejazdzka auto uklada sie do nowych parametrow. Zawracamy i auto nie do poznania :roll:

 

Duzo osob obiecuje, ze pojedzie shamowac swoje auto, ale bardzo malo to robi, bo znaczna roznice w osiagach odczuwasz bez pomiaru na hamowni.

 

Tyle ode mnie :D

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

ja będę hamował swoje 318d(cr) we wrześniu w łodzi na nagazie. pochwałę się wynikiem na forum.

tylko TC wyśle mi jeszcze ostatnią wersję softa.

Opublikowano

Kolego,

 

Czekamy z niecierpliwoscia na wykres.

 

Malo ludzi robi wykres , bo roznica po modzie jest od razu odczuwalna. Koszt hamowni to ok. 100PLN ,a czesto pomiar nie jest zbyt obiektywny.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

czuć że auto lepiej jedzie. na dniach będę się mierzył z seria 150km w 320d, zobaczymy na różnych biegach jaka jest różnica.

chciałem żeby TC dał mi trochę mocniejszy soft ale juz czekam któryś dzień xD

Opublikowano

Na mocniejszym sofcie powinienes objechac bez problemu CRa :cool2: (oczywiscie pod warunkiem, ze bedzie w serii).

 

Co do czekania to powiem Ci szczerze, ze kolega TC ma mase roboty i na pewno niedlugo dostaniesz poprawionego moda.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

No hamownia jest podstawa mi po modzie wyskoczylo 118km i 278 nm

I nie moge znaleś przyczyny niskiego przyorstu mocy, Turbo jest zdrowe dmucha max do 2250-2290 przeplywka zawyza o ok 1080

gdy komp potrzebuje 1000.

jedyny blad w silniku do glow divice 08 ale to od swiec blad który mimo ich wymiany nie znikl.

 

Ma ktoś jakieś pomysly co sprawdzić?

Filterek od cisnienia turbo wyczyszczony, prowadnica gonga turbo nasmarowana, turbo gatera z 2006 roku, moze kata wybebeszyc od nowosci siedzi seria

Opublikowano
Dla CRów nawet serwisówka mówi o testowaniu doładowania na zdemontowanym układzie wydechowym :wink: Pamiętaj, że od początku produkcji do grudnia 2003 roku silniki M47N miały wadliwe turbiny i dodatkowo należało przeprogramować sterownik na najnowszą wersję softu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.