Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jest realne na uzyskanie mocy nie mniej niż 180 km i niutonometrów tyle aby nie odbiło się to na sprzęgle po przez zmiany mechaniczne typu : wydech przelotówka, turbo od 150 M47N, intercooler. Biorąc pod uwagę zdrową serie.

Mowa oczywiście o silniku m47-136hp. Kolego TC po twojej modyfikacji jaka mocą mogą się legitymować m47, tak mniej-więcej.

Edytowane przez SilverRanger
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ilosc KM zalezy od pompy VP 44, czyli przedzial ok. 150-160Km a jesli chodzi o moment to 330-340Nm. Warosci przy zdorwej serii i mocniejszym modzie.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Kolego Tc czy była by możliwość zrobienia takiej mapy u Ciebie aby kłaść nacisk na przyśpieszenie od 0-100 ? a nie na V-max ? Bo jak rozumiem jeździmy mocą a nie "km" ? Czy raczej za dużej różnicy by nie było odnośnie normalnego programu?

 

ps. Wiem że sprzęgło małe i uślizg ale są przecież specjalne firmy zajmujące się wzmacnianiem podzespołów tj sprzęgło więc pomińmy fakt tej części. A co koła dwumasowego można było by zastosować jednomas. Dobrze dedukuje ?

 

Znacie się Panowie lepiej ode mnie więc jeżeli idę w dobrą stronę to ile można było by uszczknąć z tych 9.9 sekund do 100 po takim programie. W sumie to bylo by dobre rozwiązanie dla wszystkich M47 bo wiadomo nie będzie do jeździło jak 330d ale pazur mogło by pokazać ...

Opublikowano

Sprzęgło można zostawić seryjne i tylko dać wzmocnioną tarczę np czterołapkowy spiek... ale do normalnej jazdy po mieście to się nie nadaje, bo auto daje takie kangury, że do opcji dodatkowych auta można dopisać "katapulta gratis" :wink:

 

Będę testował hybrydę: dwumas z M47N, tarcza ALPINA B10 (8 tłumików drgań, 10 zębów wieloklinu wałka sprzęgłowego), docisk M57 lub M57N (jeśli wskoczy na kołki dwumasy z M47N), łożysko z M47N.

 

Z M47 można wycisnąć o wiele więcej, ale to już większe mody: turbo M47N, wydajniejsze końcówki wtryskiwaczy, czujnik MAP z M57, opcjonalnie agresywny pierścień krzywkowy przestawiacza kąta wtrysku VP44.

Opublikowano
...teraz czekamy na sprawę sprzęgła i wtedy idziemy dalej... co do agresywniejszych krzywek to raczej ciężko w wersji z 4 sekcjami ...widziałem dla pompy z 6 sekcjami ... ale wydajniejsze końcówki wtryskiwaczy w zupełności wystarczą ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
yoshimura01 A ja w takich modyfikacjach poszedłbym dalej, skoro VP44 nie daje rady, to można dołożyć dawkowanie dodatkowym paliwem np LPG, wtedy możliwości turbo z M47N szybko się skończą :D, a sama VP44 posłuży jako element wywołujący zapłon.
Opublikowano
yoshimura01 A ja w takich modyfikacjach poszedłbym dalej, skoro VP44 nie daje rady, to można dołożyć dawkowanie dodatkowym paliwem np LPG, wtedy możliwości turbo z M47N szybko się skończą :D, a sama VP44 posłuży jako element wywołujący zapłon.

 

Już bez przesady. Ale fakt faktem że zmieniając sprzęgło nie koniecznie na spiekowe. Jedna z firm która robi wzmocnione sprzęgła napisała mi na maila iż takie sprzęgło nie różni się niczym w użytkowaniu niż normalne ... I można większy moment a co za razem dół uzyskać.

Opublikowano
Yoshi a zdradzisz sekret kiedy bedziesz testowal zestaw ??

W tej kwestii jestem uzależniony od Kolegi Szymon-O. W sposób bezpośredni przyczynia się do "badań" nad możliwością takiego przeszczepu do autek użytkowników modelu M47. Będę testował kiedy Szymon-O podeśle mi swój "stary" zestaw... Szymon mam nadzieję, że czytasz i masz to stale na względzie :D

Opublikowano

Mam i czekam na odpowiedź na moją ostatnią wiadomość ;) .

 

P.S. Trochę odstraszające były wywody na temat "wirusowania".

Opublikowano
yoshimura01 A ja w takich modyfikacjach poszedłbym dalej, skoro VP44 nie daje rady, to można dołożyć dawkowanie dodatkowym paliwem np LPG, wtedy możliwości turbo z M47N szybko się skończą :D, a sama VP44 posłuży jako element wywołujący zapłon.

 

Już bez przesady. Ale fakt faktem że zmieniając sprzęgło nie koniecznie na spiekowe. Jedna z firm która robi wzmocnione sprzęgła napisała mi na maila iż takie sprzęgło nie różni się niczym w użytkowaniu niż normalne ... I można większy moment a co za razem dół uzyskać.

 

Taki rozwiązanie wydaje mi się bardziej "ludzkie" niż dotryskiwanie pary wodnej do dolotu w wyżyłowanych dieselkach. Pisząc o dodatkowym paliwie, myślę tylko o autach indywidualnie wyciskanych do max mozliwości.

Opublikowano
do m47 zestaw od m47n, zestaw sprzegla taki sam jak od m57 jezeli kolo od m47n nie podejdzie bedziemy myslec o bardzo hybrydowym kole zamachowym :mrgreen: pozostaje jeszcze kwestia tarczy sprzegla ale to juz bedzie deser... oczywiscie zaden spiek!

TC-performance Bydgoszcz - Hamownia Podwoziowa


Warsztat, chiptuning, diagnostyka, dpf off-wszystkie marki,

regeneracja vp44

regeneracja turbospreżarek

http://www.TC-PERFORMANCE.eu

https://www.facebook.com/TeCebydgoszcz


725 537 442

Opublikowano
Czyli generalnie bardzo podobnie do mnie... bo w sumie do czterocylindrówki nic innego (mocniejszego) się nie wsadzi :wink: Szczerze pomyśl o tarczy z ALPINY B10 bo tamto jest nie do zajechania! średnica 240mm, 10 zębów wieloklinu i 8 tłumików :twisted: Długo szukałem a było na wyciągnięcie ręki za 240zł :wink:
Opublikowano
do m47 zestaw od m47n, zestaw sprzegla taki sam jak od m57 jezeli kolo od m47n nie podejdzie bedziemy myslec o bardzo hybrydowym kole zamachowym :mrgreen: pozostaje jeszcze kwestia tarczy sprzegla ale to juz bedzie deser... oczywiscie zaden spiek!

 

A czemu nie jednomasowe koło ? Sprzęgło od M47N pasuje p&p ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.