Skocz do zawartości

CHIP TUNING BMW 318D 320D 330D #Profi Strojenie# PROMOCJA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

http://tc-performance.eu/css/images/chiptuning-lodz-hamownia.gif

10257672_844177875611943_1384976243552644808_n.jpg

 

Witam

 

Jako oficjalny partner BMW KLUB POLSKA chcielibyśmy zaoferować państwu profesjonalną usługe chiptuningu. Jako że przerobiliśmy setki BMW z tego forum możemy zapewnić Was o bardzo dużym doświadczeniu w strojeniu silników z tego koncernu.

 

10343662_850599948303069_7213201675965945550_n.jpg

 

Wszelakie modyfikacje zawierające większe turbosprężarki, wydajniejsze wtryskiwacze itp. nie są nam obce dzięki czemu możesz być pewny że nie wgrywamy gotowców i do każdego auta podchodzimy indywidualnie mając zawsze na uwadze stan auta i preferencje klienta.

 

Przykładowe wykresy :

 

Silnika o mocy 116KM ( EDC15)

1519120_774731009223297_799352300_o.jpg

 

Silnika o mocy 136KM (EDC15)

579259_736103563086042_1137955800_n.jpg

 

 

Silnika o mocy 150KM (EDC16)

 

1782297_790622204300844_891802203_o.jpg

 

1899796_816171868412544_1799573992_o.jpg

1000462_671410409555358_970267764_n.jpg

 

+turbosprężarka GTB1752V, FMIC

277276_539468556082878_1171844132_o.jpg

 

+custom turbo, FMIC, wtrysk metanolu

1797568_652697078113056_1980343174_n.jpg

 

Silnika o mocy 184KM (EDC15)

10264168_842133219149742_1431039921187726954_o.jpg

 

10269086_842135492482848_6671297292057438138_o.jpg

 

Tutaj z instalacją NITRO

935998_736103439752721_1953881273_n.jpg

 

 

Silnika o mocy 204KM (EDC16)

 

156900_551234518239615_982288854_n.jpg

1966225_810644922298572_1501502556_o.jpg

1462588_764102790286119_588439783_o.jpg

 

 

CENNIK - Chiptuning z Hamownią

 

Cena za sterownik EDC15 2.0D : 800zł – 50zł rabatu na paliwo = 750zł

Cena za sterownik EDC15 3.0D : 850zł – 50zł rabatu na paliwo = 800zł

 

Cena za sterownik EDC16 2.0D : 850zł – 50zł rabatu na paliwo = 800zł

Cena za sterownik EDC16 3.0D : 900zł – 50zł rabatu na paliwo = 850zł

 

Usunięcie elektroniczne zaworu EGR - 300zł

 

Jeżeli zdecydujecie się Państwo na zestaw CHIP + EGR OFF otrzymujecie usunięcie elektroniczne zaworu EGR za 100zł !

 

By uzyskać zniżkę należy wspomnieć o promocji BKP.

 

Przypominamy cena obejmuje : diagnostykę samochodu na hamowni, pomiar serii, pomiary modyfikacji - czyli KOMPLETNE STROJENIE INDYWIDUALNE

 

Oferujemy też różnorakie modyfikacje takie jak

 

1. zmiana wtryskiwaczy z innego modelu :

 

 

 

2. launch control :

 

 

 

3. rev limiter :

 

 

 

Sprawdź nasze opinie na FACEBOOK : http://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE

Edytowane przez TC

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

  • 4 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Wystarczy przeczytać cały wątek. Proste.

Można też atakować, a potem zasłaniać się chęcią poszerzenia wiedzy.

Opublikowano

Napisze to jeszcze raz diagnostyka leży w interesie klienta , wiele osób pyta na co zwrócić największą uwagę ... Czasami dostaje filmy z logowania auta i n tej podstawie mogę pomoc klientowi który nie zna sie na diagnostyce ...

Niektórzy korzystają z usługi w Poznaniu gdzie diagnostykę mają przed jak i po modyfikacji ... Hamownia również jest na życzenie ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
przypominam, że np. BMW Performance Package które wgrywają oficjalnie w ASO to prefabrykowany soft, identyczny dla każdego auta, nie robią nawet diagnostyki live data, hamowni też nie ma. a koszuje kilkadziesiąt razy więcej!
Opublikowano
Trzeba to skwitowac, ze zawsze znajdzie sie ktos kto chce namieszac....na przyszlosc rada - jak chcesz krytykowac to ok, ale najpierw poczytac caly temat i pozniej pisz !!

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Jak już pisane było wcześniej wielokrotnie diagnostyka leży po stronie klienta. Naprawdę nie trzeba mieć żadnej tajemnej wiedzy, żeby samemu podłączyć pod kompa i zrobić live data. Jeśli nie czujemy się na siłach wystarczy znaleźć kogoś z okolicy, kto zrobi to za przysłowiową flachę.

I nie widzę żadnego problemu z moim softem, bo logowałem samochód przed i po i jest dokładnie tak jak chciałem.

A nie każdy jeździ końmi na papierze.

Tak BTW dobra rada... żeby o czymś pisać wypada mieć o tym pojęcie. Ja z reguły nie zabieram głosy w dyskusji (szczególnie atakując kogoś) jeśli nie mam o czymś pojęcia, bo nie lubię wyjść na głupka :) Ale każdy robi jak lubi :)

Opublikowano
Czyli kolego twierdzisz że nie znając parametrów auta, bez uprzedniej diagnostyki oraz pomiaru mocy przed programem, jesteś w stanie zrobić dobrze program do auta?

 

Ok to ja chce taki co mi furę podciągnie na 250HP. Zrób mi właśnie taki! Dam Ci 2tys zł jeśli auto po tym programie będzie miało właśnie 250HP i 470niutów!

 

Przecież to takie proste bo magikiem jesteś i wiesz ile mam obecnie w serii. Wiesz że seria ma np. 184HP to tyle na pewno mam po 10 latach eksploatacji. Wiesz że Kowalskiemu wgrałeś taki program do jego auta i on tyle ma to i ja tyle mieć będę///

 

Dalej twierdzę że program niedostosowany do stanu technicznego, bez uprzedniej diagnostyki przed i po programie może bardziej zaszkodzić niż pomóc... A oszczędności mogą być ułamkiem późniejszych wydatków.

 

Oczywiście jak się mylę to proszę o sprostowanie. Jestem obecnie sam przed taką modyfikacją, więc może trochę mi rozjaśnisz w głowie. A to że w UK leczą na odległość to wybacz ale to nie lekarze tylko "znachorzy" i jest to godne pożałowania...

 

Sorry za OT ale myślę że 90% osób będących przed modyfikacją to interesuje, w jaki sposób na odległość zdiagnozować stan techniczny, parametry, ciśnienia używanego XX lat auta żeby zrobić mu dobry program?

 

Bylem w sobote zrobilem program u Tc, i jestem zadowolony, a moze byc jeszcze lepiej jak w sobote pojade na hamownie, i ew podkręcimy jeszcze bardziej program.

Nikt tutaj od zera mapy nie robi, spr fizycznie czy masz sprawne turbo, wtryski, ew sprzeglo z dociskiem, jak masz sprzet sprawny, robisz diagnostyke auta programem.

Potem masz pewnosc czy pomiar turbo, przeplywki sa poprawne w sumie chyba najważniejsza sprawa jezeli chodzi o doladowanie

Proste- a potem na podstawie starej mapy podciaga sie mape.

 

Jezeli coś przekrecilem to mnie poprawcie :wink:

 

(NA ODLEGŁOŚĆ TEZ SIE DA JAK WIDAĆ PO ZADOWOLONYCH KLIENTACH)

jEZELI WOLISZ JECHAC DO FIRMY TYPU V.. I ZOSTAWIAĆ OK 2 TYS ZA CHIPA + HAMOWNIE, DROGA WOLNA)

 

pozdrawiam

Opublikowano

Witam, ja równiez zastanawiam się nad chipem. trochę duzo tych stron, część przejrzałem, ale nie znalazłem odp na wszystkie pytania, wiec spytam tutaj,

zaznaczam ze jesli chodzi o chiptuning to nie wiem praktycznie nic, chociaz sporo czytalem.

 

1. czesto oferowany jest tuning przez box (podłączenie pod maską dodatkowego pudełka, wiecie ocb), jednak ten sposób jest chyba krytykowany, dlaczego?

 

2. czy po wgraniu chipa, mozna przywrócić na życzenie ustawienia fabryczne ze tak powiem? np kiedyś przy sprzedaży auta... niektórzy kupujący krzywo patrzą na takie ingerencje, woleliby wszystko fabrycznie i oryginalnie

 

3. troche nie na temat moze, ale czy przy chipowaniu jest przy okazji możliwość ustawienia turbiny tak, zeby sie załączała trochę niżej (powiedzmy 1800obr/min) i czy w ogole sie robi coś takiego? jest jakis sens?

 

4. Moje autko bardzo powoli się zbierało, miało słaby dół - do 1600 obr/ min straszny muł. przyczyną był uszkodzony przepływomierz. kupiłem oryginalny, zamontowałem, czuć trochę różnicę. Jednak to jeszcze nie to. Na komputerze pokazuje mi wartości rzeczywiste przepływki o okolo 250 mniejsze niż żądane (przy uszkodzonym przepływomierzu te wartości były jeszcze niższe - o około 400-600). Poza tym przy przyspieszaniu jest dziura, turbo nie ciągnie równo (po przekroczeniu 2100 obr auto zwalnia, chwile potem, po przejściu przez tę dziurę, znów ciągnie. Podobna sytuacja jest przy 3000 obr/min). Należy więc zrobić adaptację tego przepływomierza (czyli zmienić soft, dobrze mówie?). Jednak czy opłaca się zmieniać teraz ten program, jeśli zaraz bedę go znów zmieniał, jak bede chipował?

 

5. do TC: wystawiasz swoje oferty gdzies na necie albo na allegro? jak tak to podeslij link jak mozesz.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Opublikowano

1) tuning przez box w tym modelu ogranicza się do zmiany dawek w sterowniku pompy wtryskowej ... a co z ciśnieniem turbo ? co z innymi rzeczami ?

 

2) tak można przywrócić fabryczny soft

 

3) tak można ale przy zdrowym aucie i tak w miarę szybko wstaje , więc szybsze jej wstawanie obciąży sprzęgło ...

 

4) jeśli soft który otrzymuje jest stary , zawsze zmieniam go na najnowszy albo mapy które uległy zmianie lub w których był fabryczny błąd , oczywiście wszystko w cenie modyfikacji...

 

5) nie ogłaszam się na allegro ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

To ja napiszę coś od siebie :cool2:

 

Ostatnio przyjechał klient - Land Rover Freelander TD4 silnik m47 112km automat...

 

Auto bardzo słabe, ledwo co sie odpychało i chciał zrobić "chipa" po jeździe próbnej powiedziałem ze nie ma opcji wgrania nowej mapy bo auto jest nie sprawne wiec wziąłem je na warsztat i zaczęło sie odzyskiwanie mocy w m47 :twisted:

- wyczyszczony elektrozaworek egr - mega brudny filterek

- wstawiłem uzywany ale sprawny elektrozaworek do turbo - mój z 320d

- nowe przewody podcisnienia- stare popękane

- nowe przelewy - stare popękane paliwo lało sie w każdą stronę

- wstawiona nowa odma - http://images35.fotosik.pl/1414/d2b503d9daf48936med.jpg brak komentarza rok produkcji 2001

- wyczyszczony kolektor dolotowy + czujnik cisnienia (zalany olejem po awarii turbo)

 

Po robocie manualnej udałem sie na komputer by sprawdzić błędy i parametry na żywo i wszyło ze wszystko ok wiec napisałem do TC i przekazałem wszystkie info o aucie i preferncje właściciela... w czasie jak czekałem na mapę robiłem testy przyspieszenia:

- początkowo było 18s do 100km/h wiec tragedia...

- po ogarnięciu autka mechanicznie czas rozpędzania skrócił sie do 14s czyli książkowo

- po wgraniu mapy od TC wynik 11s :twisted: :twisted: :twisted:

 

Odstawiłem auto dla klienta... po jeździe próbnej aż sie jąkał z wrażenia ze taka różnica, ze super sie zbiera, moment reaguje na kickdown.

 

Tak wiec jak jeżeli auto jest sprawne i odpowiednio sprawdzone i zdiagnozowane to efekt jest piorunujący... ja miałem o tyle dobrze ze znam troszkę silniki m47 i wiem co je boli a w moim mieście mechanicy bezradnie rozkładali ręce bo "komp nic nie pokazuje" a nikt nie robił live data...

 

klient mega zadowolony a auto często widze na ulicy i śmiga aż miło (bezdymnie)

 

pozdrawiam i polecam usługę :cool2: TC

Opublikowano

TC, napisz proszę jakie konkretnie dane diagnostyczne potrzebne są tobie celem postawienia diagnozy czy ''pacjent jest zdolny do zabiegu''.

Czy wartości z INPY wystarczą ? Jeżeli tak,to które ?

pozdr

http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
najważniejsze jest ciśnienie osiągane na szynie CR, w sprawnym 320d 150KM powinno wynosić ok. 1600 barów przy maksymalnym obciążeniu jeśli się nie mylę.
Opublikowano
TC, napisz proszę jakie konkretnie dane diagnostyczne potrzebne są tobie celem postawienia diagnozy czy ''pacjent jest zdolny do zabiegu''.

Czy wartości z INPY wystarczą ? Jeżeli tak,to które ?

pozdr

podstawowe to ciśnienie turbo , ciśnienie na cr oraz przepływomierz czyli masa powietrza ... ale z takich bardziej szczegółowych to przydałoby się spoojrzeć jak szybko osiąga ciśnienie w kolektotrze ...

wartości w Inpie to bodajże F5 nie znam na pamięć :)

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

A mi TC odpisał ze zrobi program ale niechętnie :shock: Napisałem mu, że coś mi tam dwumas albo łozysko terkocze jak wciskam sprzegło do połowy.

Własciwie to w porządku gościu że nie robi każdej sztuki jak leci :D ale moja prośba do TC o kontakt na PW bo ja jestem zdecydowany podjechać i zrobić chipa tym bardziej że mam teraz 150 KM - import z Belgii. Jakoś się zbiera ale szału nie ma....

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
to najpierw ogarnij auto od strony technicznej, prawdopodobnie dlatego szalu nie ma. sprzeglo dwumas na pewno do wymiany :) kolego
Opublikowano

Koledzy

 

Wazna rzecz zeby nie traktowac chipa jako lekarstwo na brak mocy. Najpierw trzeba ogarnac auto mechanicznie, a pozniej dopiero myslec o dodaniu mocy.

 

Kazda inna droga jest niewlasciwa :!:

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Jakby nie ogarniac 150KM szału nie zrobi :-)))

 

W E46 miałem 320 tkm jak chipa robiłem - z tym przebiegiem to juz zawsze jakies niedociagniecia sa a ogarnięcie na cacy kosztowałoby więcej niz nowe auto.

Program robiony przez Pana Eugeniusza z Gekocars - i tak jeździłem do 370 000 aż TIRowi naczepy na łuku nie zarzuciło :-)))

Na moje oko program w żadnym stopniu nie zniszczył samochodu - teraz mam nowszy ale nie nowy więc pewne niedociągnięcia zawsze będą.

Z 5-6 letniego pojazdu nówki nie zrobimy, nie popadajmy w obłęd :)

Problem szachisty: zwalić konia czy posunąć damę :-)
Opublikowano
Jakby nie ogarniac 150KM szału nie zrobi :-)))

 

Z 5-6 letniego pojazdu nówki nie zrobimy, nie popadajmy w obłęd :)

 

oczywiscie ze nie, ale nie mozna traktować programu jako lekarstwo na zamulone aut które moze być w takim stanie po przez niesprawność mechaniczną.

Tylko o to chodzi, nikt nie kaze robic remontu silnika by program zrobić bez przesady :P

Opublikowano
Mam interfejs VAG KKL pasujący do Audi.Vw,seat,skoda na obd2, czy taki kabel po załączeniu przejściówki z obd2 na obd1 będzie współpracował z jakimś oprogramowaniem do diagnostyki BMW? Pytam bo będę przymierzał się pod koniec czerwca do chipa u was o ile w aucie wszystko będzie ok.
Opublikowano
Mam interfejs VAG KKL pasujący do Audi.Vw,seat,skoda na obd2, czy taki kabel po załączeniu przejściówki z obd2 na obd1 będzie współpracował z jakimś oprogramowaniem do diagnostyki BMW?

 

Jeśli twój wtyk OBD2 ma wszystkie piny i zlutujesz pin 7 i 8. Możesz bez problemu łączyć się z wszystkimi BMW od chyba 1997 do 2006r z hakiem .inpa -dis

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

Witam, Panowie ile jednostek powinien pokazywać przepływomierz w silniku m47? W temacie Rogera (na bmw-sport) o przepływomierzu do m47n wyczytałem że nowa pokazuje od 950-1000jednostek.Czy w silniku m47 wartości muszą być takie same? U mnie w inpie v.3.01 pokazuje max. około 82-83. Domyślam się że chodzi o 820-830 jednostek. Czy to dobre wartości czy za niskie? Kolegi 320d m47 pokazuje bardzo zbliżone wartości a jeździ o niebo lepiej od mojej. Z góry przepraszam za zaśmiecanie tematu.

 

TC gratuluję tak wielu zadowolonych klientów :)

 

pozdrawiam

Opublikowano
akurat do wersji przedliftowej polecam sprawdzenie przepływki DISem , oczywiście mówimy o sprawdzeniu podczas jazdy pod obciążeniem ... będzie bardzo ładnie pokazane jaką wartość powinno osiągać a jaką ma rzeczywiście ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

dzięki za bardzo szybką odpowiedź.

 

TC rzucił byś okiem na moją którą sam zrobiłem? Jestem świeży w tym temacie i potrzebuje opinii kogoś kto się na tym zna. Mapa już siedzi w samochodzie i niby chodzi dobrze ale wole mieć 100% pewności że nic nie skopałem.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.