Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam mam problem po wymianie turbiny w e46 20d dymi na niebiesko no i ten gwizd z turbo (tak mi się wydaje) jeśli chodzi o moc to nie wiem bo nie dawno kupiłem ją i tak na prawdę to nie wiem jaki power powinna mieć.Proszę o pomoc Edytowane przez kaczka70
Opublikowano
jak dymi na niebiesko to pali olej. Jak gwizda to łopatki ocierają się o ścianki. Regenerowałeś czy kupiłeś nową czy używke ? bo widac wsadziłeś złom do auta.
szukam
Opublikowano (edytowane)
dymi na biało przy obciążeniu (tz.przy ostrym ruszeniu z miejsca- na luzie daje większe obroty jest normalnie), kupiłem używaną sprawdzałem czu nie ma luzów wirnik no i czy sucha itp. a po za tym przy mnie wykręcił z rozbitej bmw Edytowane przez kaczka70
Opublikowano
dymi na biało przy obciążeniu (tz.przy ostrym ruszeniu z miejsca- na luzie daje większe obroty jest normalnie), kupiłem używaną sprawdzałem czu nie ma luzów wirnik no i czy sucha itp. a po za tym przy mnie wykręcił z rozbitej bmw

oleju nie pali bo nie śmierdzi frytkami czyste spaliny czuć

Opublikowano
dymi na biało przy obciążeniu (tz.przy ostrym ruszeniu z miejsca- na luzie daje większe obroty jest normalnie), kupiłem używaną sprawdzałem czu nie ma luzów wirnik no i czy sucha itp. a po za tym przy mnie wykręcił z rozbitej bmw

oleju nie pali bo nie śmierdzi frytkami czyste spaliny czuć

jak mogą łopotki ocierać skoro nie ma lluzu

Opublikowano
gwizdze bo pewnie lopatki wirnika sa wyszczerbione a kopci na siwo bo uszczelnienie w turbo puszcza. Jak podlaczysz pod kompa to sprawdzisz doladowanie oczywiscie pod obciazeniem.
Opublikowano
napisałeś najpierw że dymi na niebiesko a potem że na biało a to troche różnica jest. A gwizd nie pojawia się sam z siebie. Albo jesteś przewrażliwiony i ci sie wydaje że gwizda (sprawdź z innym takim autem co ma sprawne turbo) albo coś tam jednak się złego dzieje i turbo nadaje się do naprawy. Pamiętaj że tam jest to tak precyzyjne że nawet minimalne odchyły powodują przy takich prędkościach wirnika że będzie słychac.
szukam
Opublikowano

ok trochę jestem przewrażliwiony bo nie uśmiecha mi się jeszcze raz inwestować w turbine -tu w Irlandii po regeneracji kosztuje 350 euro

a powracając do problemu przed założeniem sprawdzałem wirnik czy nie ma luzów i czy gładko chodzi bo innego sposobu nie znam na sprawdzenie turbiny przed złożeniem, jedno wiem turbina daje rade bo na padniętym turbo nie można było wjechać do warsztatu -całkowicie brak mocy -teraz bardziej zaczynam przekonywać się BMW jest POWER , mój znajomy mówi że to jeszcze nie to co powinno być... ale on ma zajechaną sokdzine superb i myślę że nie ma szans,Wszystko byłoby ok gdyby nie ten gwizd a kopcenie to może efekt pozostałości w układzie wydechowym po szkodach które wyrządziła zepsuta turbina?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.