Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A ja polecam sportowy wklad filtra K&N. Nie zaden stozek tylko wklad co idzie do puszki fabrycznej ale o ulatwionym przeplywie itd... jesli juz cos musisz zrobic ;-)

 

Stozek moze nawet zaszkodzic zmieniajac pojemnosc dolotu ktory zaprojektowano w calosci, bez modyfikacji map.

 

M.

Opublikowano
A ja polecam sportowy wklad filtra K&N. Nie zaden stozek tylko wklad co idzie do puszki fabrycznej ale o ulatwionym przeplywie itd... jesli juz cos musisz zrobic ;-)

 

Stozek moze nawet zaszkodzic zmieniajac pojemnosc dolotu ktory zaprojektowano w calosci, bez modyfikacji map.

 

M.

 

No właśnie mam dylemat bo jestem praktycznie rzecz biorąc przed wymianą filtra powietrza.I powiem że nigdy nie miałem takiego filtra o którym kolego piszesz.Czy chodzi ci o taki filtr

 

http://allegro.pl/bmw-x6-x5-730d-530d-525d-sportowy-filtr-powietrza-i2092898928.html .

 

Do tej pory kupowałem http://allegro.pl/filtr-powietrza-bmw-e46-e90-e39-e60-e61-e38-x3-x5-i2093270697.html przy wymianie co 10 tyś i przyznam że ten filtr to nie zaciekawię wygląda od wymiany do wymiany ( troszkę czarny jest i nadaje się tylko do wyrzucenia ) ale koszta są nie wielkie.

 

Proponujesz jednak ten droższy.

Opublikowano
Ja mam wlasnie taki i powiem ze czuc roznice.Poza tym kupujac ten filtr dostalem certyfikaty oryginalnosci i dozywotnia gwarancje.Poza tym nie musisz wymieniac jak sie zasyfi bo masz specjalne preparaty do czyszczenia.Filtrow K&N uzywalem w sportowych benzynkach i bylem zadowolony.
Opublikowano
Ja mam wlasnie taki i powiem ze czuc roznice.Poza tym kupujac ten filtr dostalem certyfikaty oryginalnosci i dozywotnia gwarancje.Poza tym nie musisz wymieniac jak sie zasyfi bo masz specjalne preparaty do czyszczenia.Filtrow K&N uzywalem w sportowych benzynkach i bylem zadowolony.

Jaka roznice czuc?

Pojedz z tym swoim filtrem na hamownie i zobaczysz co daje...

NIC :cool2:

Opublikowano
No przesadzilem ze zwrotem czuc roznice.Wiadomo ze jak byl zasyfiony filtr to po zamontowaniu nowego tudziez sportowego troche odmula auto.Daje tyle jak napisalem powyzej czyli od 2 do 4 km i od 3 do 5 Nm,Skoro robiles fure u chopakow z Krakowskiego GCS to powinienes cos wiedziec o tych sprawach.W benzynie dostaniesz wiecej gdyz mozesz zmienic caly dolot powietrza.I na hamowni pokaze Ci ta zmiane.Wierz mi :cool2:
Opublikowano

hehe

 

No jak pisalem, jak juz koniecznie to wkladka K&N to i tak szczyt dla samopoczucia glownie i z racji wymiany filtra na nowy ;-)

 

Zwyczajowo modyfikacja jest kompleksowa obejmujac dolot, remap i wydech.

Dajac wiecej powietrza potrzeba tez i wiecej paliwa oraz lepszego oprozniania cylindrow przez drozny wydech.

Kiedys zalozylem sobie stozek do C20LET i wynik wyszedl gorszy niz z seryjnym dolotem i filtrem, mimo ze byla t.sprezarka.

Paliwo sie samo nie doleje, jedynie moze sie latwiej wkrecac na obroty. Omijajac remap mozna dolozyc regulator cisnienia paliwa, ktory podbija np. z 3bar na 3.5 co oznacza ze przy tym samym czasie wtrysku paliwa jest wiecej bo jest pod wiekszym cisnieniem...

 

Jesli masz wymienic filtr i chcesz wydac wiecej wez wkladke K&N, jak kolega napisal mozna ja umyc chemia i uzyc ponownie.

 

Co do w benzynie... to chyba przesadzone... wiadomo ze na "tani" tuning najlepiej reaguje doladowany diesel. Latwo zwiekszyc cisnienie wtrysku i doladowania.

Wolnossaca benzyna to nie banal z wymiana dolotu...

 

Ja mam traktora i zwykly remap bez modyfikacji mechanicznych +80NM +40KM, potwierdzony na hamowni i powiem ze moze przeklada sie to na 1sec roznicy do setki. 5NM to mozna sobie odpuscic...

 

M

Opublikowano

Filtr jest po to by filtrować powietrze zasysane przez silnik i chroni silnik oraz przepływkę. Kombinujecie z filtrami, a poźniej padają przepływki i silniki zagidzone w środku zasysanym syfem.

Auta były projektowane 10 lat temu, a teraz mamy jeszcze gorsze powietrze niz 10 lat temu, a wy jeszcze filtry osłabiacie. :duh:

Opublikowano
Widze ze wg Ciebie kolego najlepsza opcja jesty jazda bez filtra powietrza :cool2:

masz problemy z czytaniem, wzrokiem czy zrozumieniem???

gdzie ja napisalem, aby jezdzic bez filtra???

Opublikowano
Widze ze wg Ciebie kolego najlepsza opcja jesty jazda bez filtra powietrza :cool2:

masz problemy z czytaniem, wzrokiem czy zrozumieniem???

gdzie ja napisalem, aby jezdzic bez filtra???

 

Z czytaniem, wzrokiem oraz ze zrozumieniem u mnie jest jak najbardziej w porzasiu.Dzieki za troske :cool2: Tylko prosilbym o wytlumaczenie gdzie bylo o oslabianiu filtrow???Bo jakos doszukac sie nie moge.

Opublikowano
Panowie nie drapcie się i powiedzcie mi - to jaki ten filtr tam wrzucić bo w tym tygodniu muszę to ogarnąć a stoję w rozkroku.Do filtrów przyznam się nie przywiązywałem nigdy aż takiej wagi ale jak trza będzie to wrzuci się tam coś co doradzicie.
Opublikowano
Jezu wrzuć raz na 10.000-15.000 km zwykłego Manna albo Knechat i już. To tylko filtr, ma być sprawny i czysty, tyle. A jak masz za dużo kasy to tankuj tylko sprawdzony jakościowo gaz na dobrych stacjach i lej dobre, porządne syntetyki. Na pewno to lepiej silnikowi zrobi, niż wkładka K&N za 200-300 zł.
Opublikowano
Jezu wrzuć raz na 10.000-15.000 km zwykłego Manna albo Knechat i już. To tylko filtr, ma być sprawny i czysty, tyle. A jak masz za dużo kasy to tankuj tylko sprawdzony jakościowo gaz na dobrych stacjach i lej dobre, porządne syntetyki. Na pewno to lepiej silnikowi zrobi, niż wkładka K&N za 200-300 zł.

:cool2:

 

Filtr mniej dokładny o większej przepustowości nie zatrzyma tego, co powinien zatrzymać filtr seryjny! Tak jak pisał mój przedmówca, tankujcie lepsze paliwo i lejcie oleje porządne do silników. To więcej doda wam mocy niż jakieś tam stożki czy inne odpustowe badziewia. Ja ja widze jakieś lpg + stożek to pawia puszczam.

Doprowadzając auto do stanu oryginalnego zyskacie wiecej mocy niż tymi gadżetami. Zadbajcie o wtryski, świece zapłonowe, ori filtr powietrza, czysta przepłwka, termostat sprawny i macie rakietę!

Opublikowano
Jezu wrzuć raz na 10.000-15.000 km zwykłego Manna albo Knechat i już. To tylko filtr, ma być sprawny i czysty, tyle. A jak masz za dużo kasy to tankuj tylko sprawdzony jakościowo gaz na dobrych stacjach i lej dobre, porządne syntetyki. Na pewno to lepiej silnikowi zrobi, niż wkładka K&N za 200-300 zł.

 

Czy dla ciebie kolego filtr np http://allegro.pl/filtr-powietrza-bmw-3-e46-330d-e39-525d-530d-x5-i2093270713.html nie różni się niczym od filtra http://allegro.pl/bmw-x6-x5-730d-530d-525d-sportowy-filtr-powietrza-i2092898928.html

 

bo tak rozumiem twoją odpowiedz. :D :D :D

Opublikowano
Sciągnij tą białą osłonkę i zobaczysz że pod spodem też masz harmonijkę. Po co komplikować sobie życie, jak ori jest ok? Rób jak chcesz, twoje małpy - twój cyrk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.