Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przez cztery lata użytkowałem auto z tym silnikiem i nigdy nie miałem z nim kłopotów,bałem się tylko paska rozrządu.No ale w końcu głowicę szlag trafił :evil:
Opublikowano
Chyba Cię kolego poniosło z tym pytaniem?? nie sądzisz?? Moim zdaniem nie ma takiej opcji żeby jaki kolwiek silnik napędzany paskiem przerobić na układ z łańcuchem są to zupełnie dwa inne światy. :duh:
Opublikowano

 

W ogole nie wiem skad ty te ceny bierzesz, rozumiem ze w necie mozna tanio znalezc wiele rzeczy, ale bez przesady :!:

 

 

Części zawsze kupuje w intercarsie. Zaczynam od przejrzenie katalogu online, spisuje sobie numery katalogowe, jadę do hurtowni i nie raz ceny są niższe, lub w wersji książkowej mają też elementy, których nie ma w internecie i są tańsze. Kolejną sprawą jest to, że mam tam 25-30% zniżki, więc kupując zestaw hamulców za powiedzmy 600zł, to po zniżcie płacę 450zł.

Z innymi częściami jest tak samo. Nie napisałem o zniżkach stąd te niedomówienie. Co do opon, to może zaniżyłem, bo kosztowały w sumie 650zł. Są to zimówki Dębica Frigo II 195/65/R15. Zamówiłem je ze strony http://www.netcar.pl/opony/zimowe/osobowe/debica+frigo+2+195+65r15+91t,195%2065R15,22,0,5-0,115525423,szi.html w LIPCU ubiegłego roku, stąd może taka cena, bo przed sezonem zimowym, komplet kosztował już 800zł. Zakładam taki rozmiar, a nie inny, bo taki jest przewidziany przez BMW (tabliczka na słupku, książka "Sam naprawiam), więc nie widzę sensu kupować większych. Latam na nich drugi sezon, 4 razy w zimę jechałem do Czech przez Jakuszyce, kręta górska droga z dziesiątkami zakrętów i dużymi różnicami wysokości w tym i ubiegłym roku. Jak ktoś oglądał po świętach wiadomości, to słyszał co tam się dzieje jak nawali śniegu. Nie mam tym oponom nic do zarzucenia. Nie wiem skąd ktoś wziął cenę 1300zł, no chyba, że się bawi w jakieś Yokohamy, czy Pirelli. Jego wybór.

Jak zagotowałem u siebie wodę i temperatura poleciała na koniec skali z moją głowicą nic się nie stało. Jak komuś pęka, to musiała mieć podobne przygody i to nie raz. Nie mówię konkretnie o was, ale np o poprzednich właścicielach.

Kolejnym powodem, dla którego może pękać głowica, była nieodpowiednia kolejność i moment dokręcania/odkręcania śrub, zakładanie raz używanych torxów (które po odkręceniu tracą swoją wytrzymałość i wszystko zaczyna pracować), lub tłusty gwint, który może spowodować nawet pęknięcie bloku. Samo się nic nie dzieje panowie!

 

Jak się boisz o pasek, to kup nowy razem z napinaczem i możesz spać spokojnie. Lepiej nie ryzykować bo m20 jest kolizyjny i kończy się to katastrofą.

Opublikowano

Z tą głowicą i śrubami to jest ciekawa sprawa.Jak się popytać mechaników,to każdy twierdzi że za każdym zdjęciem głowicy trzeba ją splanować,co do śrub to już panują różne zdania.Tymczasem BMW przewidziało planowanie głowicy tylko jeśli jej wygięcie jest większe niż 0,25mm (nie pamiętam dokładnie,poza tym są różne dane dla różnych głowic),jeśli mniejsze to oczywiście planować można ,ale niekoniecznie.Natomiast śruby wymienić trzeba po każdym ich zluźnieniu,czyli za każdym razem,one podczas zakręcania wydłużają się kontrolowanie ale nieodwracalnie i podczas powtórnego użycia działają tylko wizualnie,równie dobrze można by przybić głowicę gwoździami :twisted:

Zgadzam się z quaszim że zapewne to "wieś-wiedza" niszczy głowice.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.