Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Czy ktoś z okolic Płocka jest w stanie mi naprawić tą pompke? Lub czy ktoś poleca warsztat, gdzie można udać z tym problemem?


Kiedy włącza się przycisk REST? Auto musi być rozgrzane i na wyłączonym silniku dopiero powinno to zadziałać? Pytam, bo BMW mam od kilku dni.


Pozdrawiam

Opublikowano
Niestety po podłączeniu komputera wyskakuje mi błąd A6D1. Więc zostaje regeneracja? Do jakiego zakładu można to oddać? Tam gdzie przewijają silniki elektryczne powinni to ogarnąć?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Każdy elektronik amator ci to ogarnie. Jak masz znajomego z lutownicą to daj mu to, wydrukuj instrukcje, których jest pełno i kup dwie szczotki wymiarów 5mm x 5 mm i długości 10 mm, z tego co pamiętam. Takie

http://allegro.pl/szczotka-szczotki-wentylatora-dmuchawy-5x5x10-mm-i7154651024.html

Za 20 zł plus piwko z kolegą masz to naprawione.

Opublikowano

Ok, czyli mam zamówić dwie sztuki z aukcji która podałeś i będą pasować? :-)


Jakąś instrukcje widziałem, ale nie wiem czy to w 100% do tej pompki. Bo po polsku raczej nie ma?

Opublikowano
Ok. A powiedz mi. Jak wyciągnę elektryke to mogę tak jeździć? Pytam, bo chciałbym to na spokojnie w domu zrobić a auto jest mi pottzsbney
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak cypisek napisał. Ja też pompy nie wyciągałem. Tylko wyjąłem elektronike. Spokojnie możesz jeździć. Roboty za pierwszym razem może na godzinkę. Te szczotki to wszystko co potrzebujesz. Najważniejsze przy demontażu i ponownym zakładanu to nie zgubić takiej okrągłej blaszki rozporowej. Wkładasz ją pomiędzy szczotki żeby były rozwarte i składasz. Tu na zdjęcie masz je w tle po lewej:) jak zgubisz to będziesz musiał kombinować z wciśnięciem później tego.

http://i.imgur.com/faenWn5.jpg

Na stronie 6 w tym temacie są fotki. Ten Ważny element jest wažny:). wszystko w tym temacie jest już tu opisane.

  • 8 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Podważaj śrubokrętem i ciągnij do góry. Tez niedawno robiłem i nie chciała wyjść ale tak mocno trzymała na o-ringu.

Dziś rozebrałem to i wszystko poszło sprawnie. Poza założeniem tego pierścienia między szczotkami. Poszło tyle kur że szok

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam , dzisiaj po bardziej dynamicznej jeździe ,po przyjechaniu pod dom , zauważyłem uciekający płyn chłodniczy , otworzyłem maskę i zauważyłem jak w dwóch miejscach dość dużo kapie woda, jednym z miejsc był wąż zaraz przy chłodnicy ,a drugie miejsce zaraz przy silniku, taki mały wężyk . Moje pytanko brzmi co mogło być powodem zagotowania wody , co mogło się zepsuć ? . Za wszelkie informacje był bym wdzięczny, może akurat mialktos podobna sytuacje .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.