Skocz do zawartości

320d 150ps 2004 Nie ma mocy do 3000 obr


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

W moim 320d brakuje mocy do 3000obr autko sie nie zbiera, wymieniłem juz turbo i zregenerowałem wtryski i dalej nic, jezeli ktos spotkał sie z podobnym problemem prosil bym o jakies info bo juz nie mam siły ;)

Opublikowano

K3m0T1989 No co Ty...?

 

Nic mu z tego, dobry diagnosta jest potrzebny i logi dynamiczne podczas jazdy.

Parę minut analizy parametrów mierzonych i zadanych i mamy sprawcę zaniku mocy.

 

Ja bym jeszcze wymienił podporę wału , często bywa że przez to ustrojstwo nie wkręca się na obroty jak trzeba. :mrgreen:

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
W moim 320d brakuje mocy do 3000obr autko sie nie zbiera

Musisz KONIECZNIE sprawdzic dzialanie zaworu EGR. Najlepiej odepnij od niego wezyk podcisnienia i zaslep go np kulka z lozyska. Wtedy sprawdz jak bedzie sie zachowywac auto.

Ty masz u siebie sonde lambda i filtr DPF??

Opublikowano
Autko stoi juz u kolejnego elektomechanika i nikt nie wie o co chodzi,mowia ze jest zle wyregulowany nastawnik turbiny .Wydaje mi sie ze dpf tez jest, autko ma euro 4 produkcja 2004/06
Opublikowano

cięgien nie ma i żadnych gruszek - powinieneś mieć ekektroniczne sterowanie turbiny w tym roczniku, ja mam niby normę eu4 ale dpf nie było, 2 katalizatory ( które wyciąłem ) i sonda - ja mam kwieceń 2004r

turbo nowe masz czy regenerowałeś?

wałczyłem w zeszlym tygodniu z egr - z egr bardzo źle nie jest ale po zaślepieniu odczuwalnie lepiej się zbierał

możesz też dwa moje tematy przelecięć jak walczyłem z dużym spalaniem i słabym v-maxem jakiś czas temu

Opublikowano
Mozliwe ze dpf-u nie ma. Turbo po regeneracji , myslalem wlasnie ze to wina turbiny ale juz jest 2 po regeneracji i dalej to samo, dodam ze auto nie puszcza dyma nawet. Auto na 1i 2 biegu nie ma wogole mocy dopiero 3 bieg i powyzej 3.tys zaczyna sie wkrecac. Turbo ma sterowanie elektroniczne oczywiscie ;)
Opublikowano

pytam o turbinę, bo abstrachując może padło coś ze sterowaniem elektronicznym tej turbiny , czego przy regenracji nie naprawisz ... a z tego co wiem może to nawet nie wyjść błędach

ja akurat wymieniłem turbo na nowe,jeden wtrysk używkę i jest ok

w sumie to te logi dymaniczne musisz zrobić, chyba że już robiłeś i ten egr looknąć tak jak pisali koledzy wyżej

mi też nie kopciła, moc miała może nie powalająca na kolana ale taką jaka powinna być przy tej jednostce

Opublikowano

dlaego pytałem jak wyglądają te logi dynamiczne względem tego co jest i tego czego oczekuje

plus ten egr zaślepić na chwilę i pojeżdzić z dzień zobaczyć czy jest lepiej

chyba te dwie rzeczy najłatwiej sprawdzisz i wniosą wiele do sprawy

a jak spalanie wygląda

Opublikowano

KAMO mowisz ze nie zauwazyles zeby cos zadymila... troche to dziwne, bo przy niepompujacej turbinie powinienes miec za soba czarna zaslone dymna. Musisz wykonac fachowa diagnostyke, bo tak to sobie mozemy gdybac. Wczesniej rzuciles objawem braku mocy DO 3 tys obr i zazwyczaj przyczyna jest zawieszajacy sie zawor EGR... ale teraz napisales, ze nie ma zadnego typu zadymienia co jest niemozliwe przy tej usterce, wiec mamy zagadke.

 

PS. Ten czarny FL w ///M ce na zdjeciu to Twoje autko?? jest PRZEPIEKNA! :cool2:

Opublikowano
Witam,

W moim 320d brakuje mocy do 3000obr autko sie nie zbiera, wymieniłem juz turbo i zregenerowałem wtryski i dalej nic, jezeli ktos spotkał sie z podobnym problemem prosil bym o jakies info bo juz nie mam siły ;)

Na moje oko turbina zbiera sie od okolo2500-3000 tysiecy wiec czemu ona ma byc zepsuta jesli nie ciagnie od dolu?...

Ja bym stawial na zla dawke paliwa z powietrzem...moze ktorys kolektor masz nieszczelny?

Po 3 tysiacach turbina dopomaga silnik i jakos sie toczy... :idea:

Opublikowano

wtedy byłby dym jeśli kolektor nieszczelny ... :D

najprędzej coś ze sterowaniem elektronicznym ...

jeśli nie był wcześniej podłączany pod kompa to radzę to zrobić , logi dynamiczne to podstawa , a poza tym na sterowaniu elektronicznym jest więcej problemów ponieważ nawet błąd egru powoduje tryb awaryjny sterownika turbiny !!!!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
spalanie podskoczyło, sprawdze dzisiaj ten egr i zobaczymy co jest grane;) Jak narazie dzieki za info . a ta M-ka to moja DZIEKI :D
Opublikowano
witam chciąłbym dołonczyć sie do problemu kupiłem bmw e46 320d 150km i zauważyłem ze na trasie pali mi ok 8l ,na komputerze nie wykazuje zadnych błedów,wczoraj bylem u mechanika który stwierdzil zę zawór egr do wymiany,dzis go wymontowalem i wyczysciłem sprowdziłem czy nie jast zapieczony wszystko wyglada ok,przy zakładaniu sprawdziłem czy jak przygazuje to ten zawór działa, niestety nie reaguje sprawdziłem równiez ten cienki wezyk i zauwazyłem że nawet gdy przygazuje ciśnienie w nim jest bardzo słabo wyczuwalne,wiec chciałem zapytać czy to normalne i jak mozna sprawdzic ten egr .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.