Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

 

Znajomemu w E90 strasznie głośno zamykają się drzwi kierowcy.. ciężko to opisać ale w porównaniu do drzwi tylnych (wiadomo rzadziej otwieranych i zamykanych) to jest masakra jakaś :duh:. słychać taki metaliczny trzask.

Czy to możliwe że z biegiem czasu po prostu zamek się już "rozklekotał" ? (auto ma nalatane ponad 300kkm i używane głownie w mieście czyli często otw/zamk)

wymieniał ktoś u siebie?

po zdjęciu boczka bez problemu się dojdzie do zamka?

  • Zarejestrowani
Opublikowano
W e90 zamki w ogole glosno chodza tak samo jak zamykanie drzwi, dzwiek jednego i drugiego jest malo "premium" .

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano

racja, ale w przypadku tej konkretnej e90 to między zamykaniem tyłu a przodu jest kolosalna różnica...

a może to uszczelki się "wytłukły" ?

Opublikowano
Witajcie.

 

Znajomemu w E90 strasznie głośno zamykają się drzwi kierowcy.. ciężko to opisać ale w porównaniu do drzwi tylnych (wiadomo rzadziej otwieranych i zamykanych) to jest masakra jakaś :duh:. słychać taki metaliczny trzask.

Czy to możliwe że z biegiem czasu po prostu zamek się już "rozklekotał" ? (auto ma nalatane ponad 300kkm i używane głownie w mieście czyli często otw/zamk)

wymieniał ktoś u siebie?

Witam,

po zdjęciu boczka bez problemu się dojdzie do zamka?

Jak zdejmiesz listwę i delikatnie podważysz zaczepy w boczku,to boczek odejdzie spokojnie.

Przy wyjmowaniu zamka,najpierw wyjmij wkładkę(z boku drzwi jest śrubka)po odkręceniu wyjmiesz wkładkę z łącznikiem,Potem odkręcasz mocowania zamka,zdejmujesz linkę i zamek wychodzi :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

Też mam tak u siebie, że drzwi kierowcy zamykają się dość głośno i trzeba włożyć trochę siły, by je zamknąć, a drzwi pasażera zamykają się wyjątkowo cicho i delikatnie. Da się to jakoś skorygować?

 

I jeszcze jedna sprawa, czy jest możliwość ryglowania zamków tak, że jedno pociągnięcie klamki od razu otwiera drzwi (a nie jak do tej pory pierwsze pociągnięcie odryglowuje, a drugie otwiera)?

  • 5 tygodni później...
Opublikowano (edytowane)
Witajcie.

 

Znajomemu w E90 strasznie głośno zamykają się drzwi kierowcy.. ciężko to opisać ale w porównaniu do drzwi tylnych (wiadomo rzadziej otwieranych i zamykanych) to jest masakra jakaś :duh:. słychać taki metaliczny trzask.

Czy to możliwe że z biegiem czasu po prostu zamek się już "rozklekotał" ? (auto ma nalatane ponad 300kkm i używane głownie w mieście czyli często otw/zamk)

wymieniał ktoś u siebie?

po zdjęciu boczka bez problemu się dojdzie do zamka?

 

Witam Wszystkich i Ciebie również,

 

Co fakt to fakt, że nie mam bladego pojęcia jak funkcjonują "stare" E90 (przymierzam się dopiero do kupna), za to wiem jaki klang muszą mieć F-01/10/12/06 - bo ustawiam je na co dzień.

 

Po pierwsze, po przejechaniu takiej ilości kilometrów i po zamknięciu drzwi dziesiątek tysięcy razy, MOGŁO (ale nie musiało) się tak zdarzyć, że:

- drzwi minimalnie obwisły i haczą

- uszczelka nie sprężynuje jak dawniej i metal po prostu "dobija" co daje taki dźwięk

- mechanizm (zamek) się po prostu wyrobił

 

Z doświadczenia wiem, że w nowych autach (np. F01/02) bardzo wiele pojazdów ma różny dźwięk - wiem wiem, oczekujemy takiego fajnego trzaśnięcia, z jak najmniejszą użytą siłą do zamknięcia - niestety NIE wszystkie takie są i nic na to nie poradzimy - po prostu tak jest i tyle.

 

Z tego co wiem, uszczelki (jak i bardzo wiele podzespołów do BMW obecnie) produkują Czesi i wg relacji "starych" pracowników nie są one już tak genialnej jakości jak wcześniejsze modele (mówię o modelach przed F). Poprzednie ponoć były bardziej miękkie i wytrzymalsze, te obecne są twardsze.

 

Dzięki za uwagę, a, że mam jeszcze mnóstwo pytań do doświadczonych użytkowników BMW, bo chciałbym też nabyć taki samochód (niestety, z racji ceny waham się pomiędzy VW, ale to jeszcze nie przesądzone). Interesuje mnie kombi, ale na razie zbieram materiały do opracowania pytań do użytkowników tutaj.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez domenicus
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Przyjedz do kraju i zrob masowa regulacje wszystkim :) pytania mozesz zadawac postanowimy odpowiedziec ale jak sie wachasz miedzy vw a bmw to duza roznica jest . Jezdze sporo paskiem b6 2.0170 km wiec mam porownanie :mrgreen:

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Opublikowano
Przyjedz do kraju i zrob masowa regulacje wszystkim :) pytania mozesz zadawac postanowimy odpowiedziec ale jak sie wachasz miedzy vw a bmw to duza roznica jest . Jezdze sporo paskiem b6 2.0170 km wiec mam porownanie :mrgreen:

 

Nie ma sprawy, przeciętna regulacja jednej strony (2 drzwi) to ok 5-6 min damy radę.

[bTW: Samochody BMW zjeżdżają z linii bardzo dobrze ustawione, więc rozregulowanie może być spowodowane czynnikami zewnętrznymi, także wierzę, że wszyscy użytkownicy BMW tego forum mają dobrze dopasowane drzwi]

Myślałem nad Passat B6 2008 - niestety w cenie do ok. 50k PLN to BMW jest z 2006 roku - bagażnik mniejszy (passat ma olbrzymi).

 

No i właśnie, tu jest pytanie: skoro masz porównanie, to oprócz wyższego spalania w BMW (Passat 1,8 TSI vs BMW 318) i twardszego zawieszenia w BMW oraz ogólnej zapewnie lepszej jakości samochodu (trwałość części), gdybyś podsumował na czym polega komfortowość BMW wyższa od VW? Nie jeździłem, więc nie mam pojęcia, wiem tylko, że jak po raz pierwszy na linii (a robię to m.in ja) odpalam silnik nowej F-ki to są one piekielnie ciche i mają świetną kulturę jazdy.

 

Czy części ogólnie droższe i o ile - przerpaszam za off topic o jakości a temat o zamkach, ale dopiero przymierzam się do zestawu pytań, czytam kilka forów (a w swoim życiu zmęczyłem się już dziesiątkami forów, więc jestem starym wyjadaczem) i ręce opadają, ale o tym właśnie w zestawie pytań, najwcześniej za kilka miesięcy, muszę posortować dane.

Opublikowano

Mój przypadek z drzwiami pasażera - objawy metaliczne stukotanie w drzwiach przednich.

Podejrzewałem zamek, rygielek i inne.

Przyczyną okazała się odklejona mata wygłuszająca której części (pewnie z powodu zimowych mrozów) odkleiły się od drzwi, spadły na dół drzwi. Długo szukałem. Grzechotało to bardzo. Po usunięciu odpadków i doklejeniu maty wszystko wróciło do normy.

Opublikowano

moim zdaniem to drzwi ci po prostu opadły, wystarczy je pociągnąć i po sprawie.

 

domenicus od siebie moge powiedzieć że jakość w E90 kuleje. W porównaniu do audi czy vw wcale nie ma rewelacji. W przedliftach uszczelki skrzypią, plastiki się tłuką, ogólnie E46 wypada już dużo lepiej niż E90 jeśli chodzi o komfort i wykonanie i nie jest to tylko moja opinia. Przesiadając się do kolegi A5 na 18' z mojej też na 18' różnica jest ogromna na korzyść audi - zawiesznie pracuje cichutko, nic nie wali, samochód wydaje się bardziej zwarty i porządny. A mam tylko 120kkm ori przebiegu (nie, nie mam diesla tylko 320i)

http://img38.imageshack.us/img38/8832/hu9c.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.