Skocz do zawartości

BMW 525TDS totalny brak mocy.


Michalqe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i proszę o pomoc..

Auto od jakiegoś czasu w ogóle nie ma mocy, tzn. przyspieszenie na poziomie poczciwego "Malucha" i maksymalne obroty jakie można osiągnąć w czasie jazdy nie przekraczają 2800 rpm. Ciśnienie turbiny w normie (sprawdzane w serwisie). Silnik kiedy pracuje na luzie wkręca się na każde obroty ale pod obciążeniem robi to bardzo wolno i tylko do tych niecałych 3 tys. obrotów. Kilka razy zdarzyło się, że przy mrozach (ale dopiero poniżej -15C) auto zaczęło przyspieszać normalnie. Trwało to kilka minut, po czym przy ok 110 km/h poczułem lekkie drgnięcie i znów brak mocy (i tak kilka razy, gdy jest potężny mróz). W tej chwili nie rozpędza się powyżej 80 km/h a i tak trwa to przeraźliwie długo.

Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły, proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety nie, stwierdzili, że jeżeli trurbo dmucha normalnie to oni nie wiedzą o co chodzi. Czy możliwe jest, że pompowtryskiwacze są "zabrudzone" np przez felerne paliwo, i po prostu samochód nie pali na wszystkie gary? Nie wiem naprawdę co mam robić...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowtrysków nie masz w TDS.Przyczyn może byc wiele ale gdyby Ci nie palił na wszystkie gary to raczej byś to odczuł.Jesli mówisz, że na luzie silnik się wkręca to musisz szukac przyczyny w przeniesieniu napędu.Masz automat czy manual? wyswietla ci jakieś błędy?


http://www.ermail.pl/images/linkbanners/eRmailBannerSmall2.jpg">

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam skrzynię manualną i żadnych błędów mi nie pokazuje. Spróbuję z tym przepływomierzem, ale to dopiero w weekend. Na pewno dam znać jak sprawa się potoczyła.

Dzięki za sugestie :)

 

PS. mam takie wrażenie, jak bym jechał na 3 lub 4 garach zamiast na 6...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy ostatnio zmieniałeś filtry?? głównie powietrza i paliwa?? sprawdz zaworki podcisnieniowe, i wezyki te koło filtra paliwa no i egr . to jest najtaniej, jesli z tym jest wszystko ok to moze cos grubszego ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Przepraszam Wszystkich, że tak długo to trwało, ale nie jestem jedynym użytkownikiem auta i sprawą zająłem się niedawno. Wszystkie filtry były wymieniane nie dawniej niż 2 miesiące temu. Wyczyściłem EGR, lecz auto nadal nie chciało jechać normalnie. Kolejną rzeczą, którą zacząłem sprawdzać po EGR był przepływomierz... i na szczęście w nieszczęściu okazało się, że to przepływomierz miał już dość. Wymiana na nowy przywróciła dawną moc i wszystko wróciło do normy.

Dziękuję za wszystkie sugestie, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Kolego z tego co sie orientje to one nie ida tak z dołu ... Moj np czuc przyspieszene tak od 2,5 tysiaca obrotów na 3 na 4 tak od 2,2 a 5iaty bieg idzie ładnie przy 2 nawet ... Inaczej jest na 2ójce powyzej 2,5 tys sie zbiera ale nie tak jak na 3 chyba ze mam takie wrażenie nie wiem jak jest u ciebie opisz swoja sytuacje...

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.