Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pemek, bajer polega na tym ze wiekszosc bedzie brala ledy - A. Są lepsze, B. Auto jest po lifcie

 

Analogicznie z F01, po lifcie wiekszość bierze ledy, ponieważ auto wyraznie sie odroznia od wersji prelift

Hmmmm
  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Wczoraj nie licząc zmian w palecie kolorów auta znalazłem klika ciekawych zmian w cenniku 5 LCI.

A gdzie moge zobaczyc cennik pl ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na stronie bmw.pl
Opublikowano

A moze ktos mi podac konkretnie link do pliku z cennikiem?

Jedynie co moge znalesc na stronie bmw.pl jest zbiorczy cennik, ale modeli podstawowych. Kolega pisal, ze patrzyl na ceny wyposazenia.

Opublikowano

Na stronie jest konfigurator, http://www.bmw.pl/pl/pl/general/ecom_uic/vco/vco.html Cennika jako takiego w pdf chyba nie ma. Nie ma dwóch beemek kosztujących dokładnie tyle samo :)

Jakbym kupował po lifcie to tylko z ledami, bez ledów jest praktycznie nie do odróżnienia, chyba, że ktoś już ma f10. Choć tyle forsy za te ledy to głupota, widoczność zapewniają taką samą, na drodze też trzeba się znać by je odróżnić od ksenonów. Wg mnie się nie przyjmą, w następnej generacji ksenon pewnie będzie w standardzie a ledy za dopłatą ~4000zł. Już spryskiwacze są w standardzie bo nie chce im się tłuc dwóch zderzaków (halogen, ksenon).

Opublikowano

Pobawiłem się konfiguratorem, i jest możliwe tak jak było przed liftem, zamówienie asystenta i reflektorów adaptacyjnych ( Pakiet Sight ), bez kupowania LEDów...

Hi-Fi Profesional zamieniono na Hi-Fi Harman Kardon. Ciekawe czy będzie duża różnica...?

Opublikowano

thestructor:

Coś ok. 520-521 :shock:

Przed liftem wychodziło circle about 510.

Gdybym konfigurował osobiście kupując nowego, nigdy bym nie wszedł w ten pułap cenowy :duh: wziąłbym na 95% 528xi na Dakocie i Space Grau.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pobawiłem się konfiguratorem, i jest możliwe tak jak było przed liftem, zamówienie asystenta i reflektorów adaptacyjnych ( Pakiet Sight ), bez kupowania LEDów...

Hi-Fi Profesional zamieniono na Hi-Fi Harman Kardon. Ciekawe czy będzie duża różnica...?

 

Oprócz HiFi Professional przed liftem było też coś takiego jak (nie wiem czy jest to dostępne w polskim konfiguratorze):

 

6F2 BANG&OLUFSEN HIGH END SOUND S. PLUS

 

Za to:

 

688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM

 

Pojawił się już wcześniej w F30. Ciekaw jestem kto robił Professionala dla BMW. Może ktoś widział na jakimś wzmacniaczu albo głośniku jakieś oznaczenia i się wypowie, bo może był to Harman Kardon, tylko BMW zmieniło teraz nazewnictwo ze względów lepszego oddźwięku dla klienta, bo wiadomo, że nazwa Harman Kardon brzmi lepiej niż bezimienne HiFi Professional. :)

Opublikowano

Bang&Oluffsen chyba był przed liftem, ale cena i tak z kosmosu wzięta, więc chyba bardzo rzadko ktoś się na niego decydował. Teraz łaskawie cenę obniżyli, ale i tak wziąłbym Kardona, czyli odpowiednik Hi-Fi Pro. To ostatnie gra bardzo przyzwoicie, i jak dla mnie jest w zupełności wystarczające.

 

Ciekaw jestem kto robił Professionala dla BMW. Może ktoś widział na jakimś wzmacniaczu albo głośniku jakieś oznaczenia i się wypowie, bo może był to Harman Kardon, tylko BMW zmieniło teraz nazewnictwo ze względów lepszego oddźwięku dla klienta, bo wiadomo, że nazwa Harman Kardon brzmi lepiej niż bezimienne HiFi Professional. :)

 

No właśnie! Dobre pytanie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na allegro są wzmacniacze systemu HiFi Professional do E60 oraz F10 i jest na nim oznaczenie HARMAN/BECKER więc wychodzi na to, że BMW w F30 i F10 LCI po prostu zmieniło nazewnictwo tego systemu a producent jest ten sam.
Opublikowano
Nie sadze żeby bmw cos zmieniało w nazewnictwie. Posłuchałem sobie chwile HK w 3 kombi i dla mojego ucha rewelka. W porównaniu do HiFi Pro gra "mocniej" już od minimalnego poziomu głośności.
Opublikowano
Ceny HK i HiFi Pro były zbliżone, chodzi mi nawet po głowie, że HiFi Pro ma lepsze parametry na papierze. Jeśli nawet nie jest to to samo, to raczej coś mocno zbliżonego.
Opublikowano
Wersje LCI mają zmienioną nieco paletę kolorystyczną tapicerek, zniknęła ostryga z czarnym dołem, za to dołączyła ostrygowa deska z kierownica jak w F30. W M-Pakiecie ze skór do wyboru jest tylko czarna Dakota lub droższe skóry Indyvidual. Nie popisało się BMW. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.
Opublikowano
Zniknęła ostryga z czarnym dołem? Dziwne by to było, bo to jedna z ładniejszych kombinacji Jak ktoś lubi jasne wnętrze, to właśnie to najczęściej wybierał.
Opublikowano
Dziwne, faktycznie dziwne by to było! Też uważam, ze to jedno z ładniejszych zestawień kolorystycznych, i do tego jedno z częściej wybieranych.
Opublikowano

@Horrorist

do m-pakietu możesz wziąć 3 zwykłe: czarną, beż, brąz + kolory indywidualne. Ale już w f32 tylko czarną skórę. Moim zdaniem to mocno ograniczy zakup m-pakietów. Sam planuje czarną f32 z ostrygą + czarną podsufitkę, m-kierownicę, m-zawieszenie, fotele sportowe, a m-zderzaki się dołoży potem. Alkantara byłaby fajna gdyby nie niebieskie szwy i akcenty, nie lubię takich kolorów we wnętrzu, a czarna skóra już mi się znudziła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.