Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nowy CIC czyli high jest od 09.2012

 

Jaka jest różnica do poprzedniego?

  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie wiem kiedy dokładnie, chyba od lipca ma być nowy Idrive - DOTYKOWY i czy taki nie będzie w F10 po lifcie?
Opublikowano
nie wiem kiedy dokładnie, chyba od lipca ma być nowy Idrive - DOTYKOWY i czy taki nie będzie w F10 po lifcie?

 

Sam system navie bedzie ten sam co od 9.2012 , czyli nowy procesor dualcore 1.2mhz z nowymi grafikami w 3d i szybszym zoomem w mapach. Bierze mapy next, nie premium. Teraz nowy bedzie tylko sterownik i-drive z touchpadem, napewno dodaje to opcje na malowanie liter na touchpadzie co ma ulepszac wprowadzanie tekstu. Czy jakie inne zmiany w obsludze to zobaczymy. moze lewo-prawo bedzie machnieciami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A tak z innej beczki. Mamy lifting wiec czekamy teraz na nowy model! Pewnie za rok beda pierwsze zdjecia. To bedzie ciekawe a nie kierunkowskazy w lusterkach i szybszy procesor w navi.
Opublikowano
Testowałem ten nowy system przez 3 tygodnie. Zoom w mapach jest płynniejszy, grafika nieco lepsza, ale w praktyce sprawdza się nie gorzej i nie lepiej niż stary. Co do nowego modelu to jeszcze 3 lata, ciekawy jestem, czy przez ten czas nasze F10 kompletnie się opatrzą. Może ich teraz przybywać na ulicach w tempie lawinowym. Ceny niektórych egzemplarzy z początku produkcji za rok czy dwa będą już porównywalne z nowym autem kompaktowym.
Opublikowano
Ceny niektórych egzemplarzy z początku produkcji za rok czy dwa będą już porównywalne z nowym autem kompaktowym.

Tak było, jest i będzie.

hejka

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Nic się praktycznie nie zmieniło, dla nas to dobrze.

Nowe lampy, bez ledów, są praktycznie takie same. Zderzak z wymiennymi wkładkami do sprzedaży "linii", wg mnie to głupota, jak już chcieli być konsekwentni to dlaczego w serii 1 i 3 jest luxury, modern, sport i M pakiet, a w serii 5 nie chciało się zrobić sport? W dodatku m-pakietu nie ruszyli oprócz dodania znaczka //M pod kierunkowskazem.

 

Najwięcej zmieniło się chyba w idrive, to mnie denerwuje, kupując taki samochód update idrive tak by nadążał za obecnymi standardami powinien być w cenie samochodu. Lub te moduły powinny być wymienne w jakichś rozsądnych cenach. Idrive z 2010r. wygląda już na przedpotopowy, a głupio z tego powodu zmieniać samochód.

 

No i BMW wycofało ze sprzedaży ostatni silnik bez turbo - 30i. Koniec pewnej epoki, jeszcze 5 lat temu nie uwierzyłbym

Opublikowano

Może da radę wgrać nowy soft do przedlifta ?

Ja właśnie zamówiłem trapezowe chromowane końcówki wydechu + podzderzak w czarnym połysku :)

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja właśnie zamówiłem trapezowe chromowane końcówki wydechu + podzderzak w czarnym połysku :)

 

Jest to w jakims sklepie online do obejrzenia?

Opublikowano

Dawid, własnie miałem to napisać.

 

Nie chciałem nikogo urazić ale moim zdaniem pojedyńcze koncówki po bokach w wersjach 535 reprezentują biede :? Tak smutno wyglądają, o niebo gorzej od podwójnych puszczonych na lewą stronę w słabszych wersjach.

 

W 550 i M5 to dobrze wygląda. Super ze sie zdecydowałeś na trapezy, wyglądają rewelacyjnie

Hmmmm
Opublikowano
Te kanty trapezów pasują do kloszy tylnych lamp i do zderzaków. A okrągłe, nie dość że ledwo je widać, to nie za bardzo komponują się jako całość. Także uważam, że to bardzo dobra decyzja i czekam na zdjęcia! :) :cool2:
Opublikowano

Mi się trapezy średnio podobają, to jest dla mnie ideał:

 

http://mulgari.com/wp-content/uploads/2011/08/BMW-5-Series-F10-Rear-Valance-quad-tip-exhaust.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

no wlasnie rozmawialem o wymianie wydechu w katowicach dynosoft i cena kolo 4 tys zl 4 rury jak w M-ce - ale czy isc w tym kierunku jak to nie prawdziwa M-ka ( a tego nie lubie "udawania") Co mi powiedzieli iz przy wymianie wydechu typu sportowego zyska sie kilka KM czy w tym jest prawda to nie wiem ale temat chodzi mi ciagle kolo glowy :):) - w niemczech zrobili f10 wydech + chip + intercooler z 300KM na 380KM bez modyfikacji w wryskiwacze to juz robi wrazenie:)

 

tak dla cieawosci wszytskie nowe f10/11 modele 3.0d i 3.5d maja inne dane 0-100Km/h i to o 0,3-0,4sek mniej niz nasze stare autka f10/11 a nic sie nie zmienilo w mocach i w masie aut czy to znowu jakis bubel maretingowy?

Opublikowano
Mi się trapezy średnio podobają, to jest dla mnie ideał:

 

http://mulgari.com/wp-content/uploads/2011/08/BMW-5-Series-F10-Rear-Valance-quad-tip-exhaust.jpg

 

Miałem to samo napisać, ale to już jest "udawanie" emki. W benzynach 530-535-550 jeszcze ujdzie, w diesel'u średnio

Hmmmm
Opublikowano
Dlatego montuję oryginalne części dedykowane do 535d, Nie będę do traktora montował takich 4 wydechów. Co innego benzyna, najlepiej V8 550i ;)
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

Jak zmieniasz tylko końcówki to co za różnica czy do traktora czy do benzyny.

Wg mnie to nie jest udawanie eMki, jeśli masz 2 tłumiki seryjnie (535/550) to wystarczy założyć takie końcówki:

 

http://www.audizine.com/gallery/data/500/dual.jpg

 

i

 

http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=740350&stc=1&d=1345914502

 

Jeśli chcesz udawać eMkę to zakładasz takie końcówki (zmniejszają rozstaw końcówek)

 

http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/m-fnYfIEuvNrFM9v0C-3OuA.jpg

 

i seryjny dyfuzor od eMki i masz coś takiego:

 

http://i305.photobucket.com/albums/nn239/Lacster/F10/DSC01146.jpg

 

Ale ja też nie lubię drugiego rozwiązania.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wczoraj nie licząc zmian w palecie kolorów auta znalazłem klika ciekawych zmian w cenniku 5 LCI.

 

Najciekawsza to zmiana ceny Asystenta świateł drogowych 5AC poprzednio opcja ta kosztowała 655zł , obecnie 9434zł :shock: , ale dostajemy obowiązkowy gratis w postaci reflektorów led.

 

Oraz brak możliwości zamówienia półskórzanej tapicerki . co jest ewidentnym wyrywaniem kasy bo ktoś kto decydował się na mix-a prędzęj zdecyduje się na dakote za dodatkowe 5000zł niż pozostanie przy standardowych szmatach.

 

Kierownica sportowa M 710 kosztowała 1048zł obecnie 1498zł i takich zmian jest najwięcej.

 

Proszę darować sobie odpowiedzi typu "tego nie potrzebuje" "to i tak się nie sprawdzało " "mi to i tak nie opowiadało" itp , bo ponownie zrobi się z tego bagienko jak w przypadku wątku 520d czy warto kupić.

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano

Zmienił się wzór kierownicy, to i cena poszła w górę...

Stara jednak bardziej do mnie przemawia, może dlatego, że taką mam :D

A co szkodziło zostawić asystenta z biksenonami? Pewnie to też delikatna zachęta do kupna LEDów. Osobiście nie dałbym tylu złociszy za nie :?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.