Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie to wersja z M-pakiem wygląda niemal identycznie jak przed lift.

 

Tak było chyba zawsze, a przynajmniej E60, różnic przed i po lifcie przy m-paku nie ma wiele. I dobrze, perfekcji się nie poprawia ;)

 

chetnie bym wymienil na te lampy ledowe

 

Popieram. Niemniej ledy dla mnie są tylko OK, tylnie lampy 3d to już piękność.

  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wersja Luxury http://imageshack.us/a/img543/8707/luxqg.jpg

Wersja Modern http://imageshack.us/a/img199/7683/modern.jpg

 

Oprócz wzoru felg widzicie jakieś różnice?

 

Roznice według opisu w notce prasowej są w grilu / zderzaku / opcjach środka. Amerykanie narzekali na to, bo nie dość że cena biedakom weszła +2k$ w stosunku do standardu pre-LCI, to jeszcze przy zakupie jesteś zobligowany do wybrania wersji (moder, luxury, sport) czyli zwyżka cenowa jest jeszcze większa.

Opublikowano
Z tymi wersjami to jakaś głupota, zaczęło się od F30. Jak dla mnie z zewnątrz to widoczny jest inny przedni zderzak w opcji bez M pakietu i kierunki w lusterkach, po których od razu rozpozna się auto po lifcie.
Opublikowano

 

Roznice według opisu w notce prasowej są w grilu / zderzaku / opcjach środka. Amerykanie narzekali na to, bo nie dość że cena biedakom weszła +2k$ w stosunku do standardu pre-LCI, to jeszcze przy zakupie jesteś zobligowany do wybrania wersji (moder, luxury, sport) czyli zwyżka cenowa jest jeszcze większa.

 

 

Nie widzę różnicy :mad2:

Opublikowano

Ten chromowany pasek na tylnej klapie to masakra. Antalyatuning rodem z Opla gdzie mają budżet 19,99 EUR na zaprojektowanie face liftu i dają tureckiej sprzątaczce żeby syn po szkole w Paincie poprawił 3 drzwiową Astrę. Ciekawe czy przy wyborze shadowline też będzie srebrny?

 

Poza tym może być, niewiele zmienili, można spokojnie brać przedliftowe i żebrać o konkretny rabat.

Opublikowano

Pooglądałem dokładnie te zdjęcia, i subiektywnie bardziej podoba mi się wersja sprzed liftu... Wiadomo, każdy chwali swoje. Ale ten poliftowy model dostał dużo takich pseudo-premium dodatków, jakby na siłę chcieli czym odróżnić te wersje - no to bach, walnijmy trochę chromu tu i ówdzie...

Marnie to wygląda. Ale różnicy dużej nie ma, in plus dla nas :D

 

Interesuje mnie czarny metalik. Do tego lakieru pasuje jedynie szara tapicerka.

 

Może zaszalej i strzel sobie taką jak moja :D grafit to już prawie szary :wink:

Opublikowano

wygląd "olać", auto z zew. jest dla sąsiadów, wnętrze i kierowanie jest dla kierowcy, dla mnie najważniejsze, że LCI przestaje trzeszczeć/skrzypieć...

 

używałem różnych producnetów w tych samych modelach w wersjach pierwszych i LCI, każde LCI było duuuużo cichsze (hałasy nie związane z pracą auta)...dodatkowo w żadnym LCI nie miałem żadnej naprawy gwarancyjnej...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

:cool2: :cool2:

 

Demagogia, nie zauwazylem aby cos trzeszczało

 

jest to b. względne, dla jednego użytkownika auto jest "igła" dla drugiego to samo auto to "złom"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wygląd "olać", auto z zew. jest dla sąsiadów, wnętrze i kierowanie jest dla kierowcy, dla mnie najważniejsze, że LCI przestaje trzeszczeć/skrzypieć...

 

używałem różnych producnetów w tych samych modelach w wersjach pierwszych i LCI, każde LCI było duuuużo cichsze (hałasy nie związane z pracą auta)...dodatkowo w żadnym LCI nie miałem żadnej naprawy gwarancyjnej...

 

Ogólnie róznica w samych latach produkcji już jest, nie trzeba czekać na LCI. Ja mam 2012, jeździłem 2010 i to niebo a ziemia jeśli chodzi o takie drobne rzeczy właśnie, jak spasowanie środka, działanie silnika, etc. Widać ewidentnie, że pierwsi nabywcy nowych aut to są beta testerzy.

Opublikowano

Pewnie tak, jak dla mnie to najlepiej "spasowane" auto jakim jezdziłem, nie mam sie do czego przyczepić.

Teraz auta są poprawiane na biężąco, nikt nie czeka na lift jak coś jest do zrobienia

Hmmmm
Opublikowano (edytowane)
wygląd "olać", auto z zew. jest dla sąsiadów, wnętrze i kierowanie jest dla kierowcy, dla mnie najważniejsze, że LCI przestaje trzeszczeć/skrzypieć...

 

używałem różnych producnetów w tych samych modelach w wersjach pierwszych i LCI, każde LCI było duuuużo cichsze (hałasy nie związane z pracą auta)...dodatkowo w żadnym LCI nie miałem żadnej naprawy gwarancyjnej...

 

Ogólnie róznica w samych latach produkcji już jest, nie trzeba czekać na LCI. Ja mam 2012, jeździłem 2010 i to niebo a ziemia jeśli chodzi o takie drobne rzeczy właśnie, jak spasowanie środka, działanie silnika, etc. Widać ewidentnie, że pierwsi nabywcy nowych aut to są beta testerzy.

Dokładnie! W 2012 do 2010 jest dużo lepsze wyciszenie i jakość montażu / spasowanie elementów. Przed kupnem jeździłem dwoma 550 z roku 2010, i mimo niższej ceny a przebiegu podobnego, nie skusiłbym się...

Edytowane przez Pemek
Opublikowano
Model na typową niemiecką taksówkę albo airport limo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie czeka jak cos sie wali, sypie, stwarza zagrozenie - co zdarza sie coraz czesciej rowniez w BMW; mimo wszystko czesc rzeczy jest poprawiana wraz z liftem

 

Pewnie tak, jak dla mnie to najlepiej "spasowane" auto jakim jezdziłem, nie mam sie do czego przyczepić.

Teraz auta są poprawiane na biężąco, nikt nie czeka na lift jak coś jest do zrobienia

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Dlaczego w wersji M nie zmienili zderzaka ?

 

Rozumiem , że jest ok - sportowy wygląd , ale te przetłoczenie łączące linię reflektora ze zderzakiem mogli już dodać.

Ogólnie podoba mi się nowy zderzak, szczególnie te połączenie lampy - bardziej takie dopracowane.

 

Ale przy zamawianiu chcę m pakiet, a tu zderzak ten sam co wcześniej i nawet tego smaczku nie dodali :shock:

Opublikowano

W sumie racja - rabat dość znaczny.

 

Ale przy zamawianiu auta za taką cenę chcę kupić te , które chce. Więc 520xdat , z nową nawigacją, night vision, i paroma innymi bajerami co wyczyszczą moje kieszenie.

 

pre LCI nie ma x w 520d . A i jeszcze pytanie - wiecie jakie zmiany będą w Idrive ? Czy to tylko soft , czy coś w stylu starego I driva i drugiej generacji .

Opublikowano
Zawsze mozesz sobie wziac 525xd i masz x-drive. Nowy idrive juz jest w modelach 2013, ja juz mam, nie wiem czy nie od 10.2012 nie robili juz nowego
Hmmmm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolega Thestructor madrze prawi. Mozna kupic 525xd taniej pewnie niz nowe 520xd. Dobry moment na zakup ze stocku a ten lifting jest w mojej opinii czysto kosmetyczny.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zawsze mozesz sobie wziac 525xd i masz x-drive. Nowy idrive juz jest w modelach 2013, ja juz mam, nie wiem czy nie od 10.2012 nie robili juz nowego

 

Nowy CIC czyli high jest od 09.2012

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.