Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Albo źle widzę, albo polift będzie miał nadal kierunki w błotnikach. Ogólnie facelift wyjdzie na +

Ciekaw tylko jestem, czy da radę założyć poliftowe lampy, grill bez drucenia, czyli zdejmuję przedliftowe i ładuję poliftowe :?:

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

Jeśli mam być szczery, to osobiście podoba mi się takie podejście do facelifta.

Popatrz na Mercedesa klasy E. Przcież to jest zupełnie inne auto.

A przedliftowcy w klasie E mogą czuć się teraz trochę poszkodowani. Nie tylko z powodu zupełnie nowego przodu, ale innych błotników, tylnego zderzaka, tylnych lamp...

W BMW nadal bedziesz jeździł przedlifem, ale laik nawet tego nie rozrózni.

Dlatego też, jestem ciekaw czy podejdą np. lampy i grill z facelifta do przedlfita.

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a powiedz od strony handlowca po co cos zmieniac jak sie podoba i dobrze sprzedaje - uwazam iz wady mechaniczne ktore wypisujecie na forum wiekszosc bedzie zlikwidowana po lifcie
Opublikowano
No właśnie najłatwiej będzie poznać lift po tych kierunkach. Do tej pory wydawało się ze zdjęć, że będą w lusterkach, na tym zdjęciu już tego nie widzę.
Opublikowano
Niestety zakodowanie tych ledów w naszych f10 będzie prawie na pewno niemożliwe, podejrzewam, że będzie do nich zupełnie inny sterownik. To już nie te czasy, że można było lampy dowolnie przekładać :)
Opublikowano
tego brakuje w F 10 - led i ceramiki. Ciekawe czy też się uda łatwo przerobic?

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano

moim zdaniem, bez problemu i wiekszych kosztów.

 

Na allegro komplet lamp led do F01 jest za ~3000 pln, xenony wymienione mozna sprzedać za około 1500-2000 pln. Do tego sterownik za pare stów i na upartego mozna wymienic za 1500 pln całość :) jak wejdzie lift F10, bedzie podobnie

Hmmmm
Opublikowano

Muszę zobaczyć na żywo, na tym zdjęciu nie bardzo mi się podobają, f10 ma linie dynamiczne ale obłe, a nowe lampy są za ostre, oczywiście w rzeczywistości może się okazać, że będą kosić.

Ale i tak bardziej czekam na przedni zderzak m-pakietowy, może będzie lepszy niż obecny... to i tak jeszcze około roku do premiery nowego m-pakietu.

Opublikowano
Dlatego też, grill jest bardziej agresywny i nowy zderzak M, pewnie też będzie bardziej kanciaty. Całość może prezentować się zacnie.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

W Chinach zapomnieli podobno założyć kamuflażu :)

 

http://img.autoimg.cn/2013/2/26/26-9-14-2-875771459.jpg

 

Lampy jak zgaszone to chyba będzie ciężko odróżnić. Zderzak wygląda jakby na siłę zrobili w nim dziurę by montować te wkładki odpowiadające za "Lines". Może jakieś fajne felgi będą.

Dla nas to dobrze, że to delikatny lifting.

Opublikowano

dla Was posiadaczy F10 może i dobrze, że delikatny...

 

dla Nas jest szansa na dopracowane auto, dla mnie wygląd zew. jest 3.planowy, liczy się "komfort/dopracowanie":

- brak trzasków,

- pewność prowadzenia,

- niezawodność.

 

jestem fanem werjsi LCI, miałem już kilka aut w wersji pierwszej i LCI, żadne LCI nie miało wad, nie licząc opatrzonego wyglądu, choć dla mnie to nie wada jeżeli auto podobało mi się...

 

LCI to nie tylko (dla większości nowy zderzak/lapma/felga :D ) wygląd ale przede wszystkim dopracowana mechanika (może jakiś nowy motor, ważny element silnika...) i nowa elektronika, która jak się sprawdzi to pojawi się w kolejnej serii...

 

 

z racji, że kupuję "rozumem" a nie "oczami/oczyma" jestem w stanie bez bólu wydać kasę za opatrzone ale dopracowane auto...jak zostanę przy marce to będzie LCI F30 (gdzie oprócz "mechaniki" będą zmuszeni poprawić "fatalny" środek przełożony z F20)...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
...jak zostanę przy marce to będzie LCI F30 (gdzie oprócz "mechaniki" będą zmuszeni poprawić "fatalny" środek przełożony z F20)...

 

Proszę doprecyzuj pod jakim względem f30 ma fatalny środek ?

 

Chodzi ci o design czy może o jakość ?

Jak w Trzech prostych krokach zniszczyć wspaniałą marke jaką jest BMW ?


Krok Pierwszy : Zastąp napęd na tył napędem na koła przednie w 2015r

Krok Drugi: Wpakuj silnik 3 cylindrowy z MINI do limuzyny BMW 3 w 2016r

Krok Trzeci: Wpakuj silnik 4 cylindrowy do limuzyny BMW 7 w 2016r

Opublikowano

środek F30 jest z F20, wg mnie jak kupujesz auto różnej "wielkości" to środki powinny sie znacząco różnić (tak było w seriach E), powinnien być inny design, inne materiały, myślę, że desig + materiały są adekwatne do wizerunku F20 ale nie pasują do F30, środek F30 jest tak ładny jak F20 nawet fotele są identyczne...tylko, że ceną F30 jest bliższa F10 niż F20

 

materiały:

- ilość tworzywa (tzw. plastiku) na drzwiach w odniesieniu do tapicerki: drzwi są tak plastikowe jak w SUVie,

- tworzywo na tunelu środkowym, taniocha, która w E90 była tylko przy lewarku w F30 zajmuje cały środek,

- ekran nawigacji wygląda prawie jak doczepiony na stały uchwyt tani tablet a nie jak orygianlny zestaw za ponad 10 klocków,

- użycie materiałów z recyklingu, wiem, że to "modne" ale dotykając ja to czuję,

 

zobacz na wykończenie bagaznika :duh: , zamykanie klapy na sprężyny, sprężyny w klapie miałem w latach 90 w golfie sedan II (nie pamiętam nazwy), astrze I a nie w aucie PREMIUM XXI za 300k

 

F10 tego nie ma: środek F10 jest b. ale to b. ładny :cool2: , materiały są o klasę jak nie dwie lepsze....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Ja nie odniosłem wrażenia, że środek F30 jest o dwie klasy gorszy. Z pewnością są gorsze materiały, ale nie aż tak. Co do liftingu- z zewnątrz to jest zdanie na zasadzie "znajdź 10 różnic pomiędzy obrazkami". Może faktycznie nie będzie wad, które ujawniły się w początku produkcji, ale patrząc po moim egzemplarzu to wydaje mi się, że one i tak były już wcześniej eliminowane. Nie ma póki co nic poza znikającym co jakiś czas wyświetlaczem rozszerzonej deski.
Opublikowano

@AO

marzycielu :) dobre czasy serii E minęły. Teraz auto ma się psuć, ma być modułowe, części zamienne skupiane w coraz większe, drogie podzespoły, prowadzenie nie jest ważne (cudowny elektryczny układ kierowniczy), silniki takie same z różnym doładowaniem (vide 16i 100KM, normalnie świat padł na kolana w XXI wieku na widok 1600cm3 TURBO i mocy 100KM :lol: ). Wszystko sprzeda się wmawiając ludziom, że to dla ekologii lub ich bezpieczeństwa. BMW już jedzie na swojej legendzie którą rozmienia na drobne (np M550d, X5M...).

A propos M, ciekawy wywiad sprzed paru lat z (obecnie byłym) szefem M, dzięki takim ludziom powstawały 320is, 328i, eMki.

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,13435188.html

Opublikowano
A w temacie - jest F10 LCI w Genewie? Jeśli tak to są jakieś foty?
Opublikowano
Właśnie nie mogę nigdzie znaleźć informacji o lifcie F10, może w końcu nie pokazują w Genewie? La ferrari za to pod względem designu mnie trochę rozczarowało :)
Opublikowano

Ot taki podrasowany Prius :-)

 

Podobno LCI nie ma w Genewie

Opublikowano
@AO

marzycielu :) dobre czasy serii E minęły. Teraz auto ma się psuć, ma być modułowe, części zamienne skupiane w coraz większe, drogie podzespoły, prowadzenie nie jest ważne (cudowny elektryczny układ kierowniczy), silniki takie same z różnym doładowaniem (vide 16i 100KM, normalnie świat padł na kolana w XXI wieku na widok 1600cm3 TURBO i mocy 100KM :lol: ). Wszystko sprzeda się wmawiając ludziom, że to dla ekologii lub ich bezpieczeństwa. BMW już jedzie na swojej legendzie którą rozmienia na drobne (np M550d, X5M...).

A propos M, ciekawy wywiad sprzed paru lat z (obecnie byłym) szefem M, dzięki takim ludziom powstawały 320is, 328i, eMki.

http://moto.pl/MotoPL/1,88389,13435188.html

 

Dokładnie, ja czekam na F30 LCI, ale na pewno nie ze względu na dopracowaną mechanikę, bo to się producentowi nie opłaca aby coś ''dopracowywać'', zmienią parę elementów newralgicznych, które się psuły i to nie ze względu na to, aby właśnie dopracować, tylko dlatego, że naprawy gwarancyjne były zbyt kosztowne. Tak samo jeśli chodzi o wnętrze, przecież nie zmienią całego, tylko w 95% dalej będzie to wnętrze F20, z paroma elementami lepszymi/albo lepiej wyglądającymi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.