Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
520d brzmi skromnie a 518d to juz jakos w ogole do piatkii nie pasuje. Nie chodzi nawet o moc bo jesli bedzie 163km to bedzie jezdzic jak e60 520d alejakoste "oszczedne" oznaczenia nie pasuja do serii 5. Przeciez nikt chyba nie kupuje piatki bo cena byla konkurencyjna i malo pali...

 

No ale zdaje się do lat 90tych była piątka z oznaczeniem 518.

 

zaraz będe miał stare auto :mad2:

 

Bez przesady, z daleka będzie widać tylko różnicę w postaci kierunków w lusterkach. Z bliska jak ktoś się nie zna, to też się nie pozna :)

Opublikowano
Ale będziesz jeździł dłużej aktualnym modelem. Po lifcie za 3 lata pojawi się następca. No i nie masz wielu wad z samego początku produkcji (przynajmniej ja tak się pocieszam :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale to mnie bedzie to gryzło :cry2:

 

 

Z tego powodu przeciez dostales duzy rabat ktorym sie tutaj chwaliles. Mialem taka sama sytuacje kupujac E60 stockowe w 12.2006. Za pare miesiecy byl lifting i dostalem 20% rabatu na przedliftowke z placu.

Z drugiej strony takie zmiany jest te liftingowe w BMW to zadne zmiany tylko kosmetyka. Taka sytuacja wcale mi nie przeszkadza. Nie jestem za to zwolennikiem kupowania samochodow w ostatnich 2 latach produkcji. Wydajesz kupe kasy a za rok widzisz za te same pieniadze do kupienia zwykle pod kazdym wzgledem lepszy i ladniejszy model. To wtedy boli a nie gdy zderzak ma nieco inny ksztalt.

Opublikowano
W takim przypadku mało kto będzie kupował 525d, który jest brany głównie ze względu na możliwość doposażenia w xdrive.
Opublikowano
Ale Offtop http://emoty.blox.pl/resource/gwizdze.gif
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Ale jak? Jest power kit, ale to wychodzi coś pomiędzy 520d i 525d jeśli chodzi o osiągi.

 

Wychodzi na to samo... bedziesz mial ~7,0 do setki

 

wracajac do LCI

518d u nas prawdopodobnie nikt nie kupi, chodzi tylko o to zeby mieli to w gamie na jakieś kraje gdzie jest podatek liczony od mocy. W belgi czy holandi bedzie to popularne przy corpo - obetną moc do 150km i bedzie pewnie z ~10% drozszy od passata.

 

BTW. Chodzi jeszcze o podatek dla koncernu, taki model obnizy im średnią wartość dwutlenku wegla na całej gamie samochodów, m.in. Aston wypuścił takiego yarisa do oferty aby zmniejszyć średnią wartość CO

Hmmmm
Opublikowano
525d ma jeszcze podwójne turbo.

 

Też tak myślałem, ale nie. 'TwinPower Turbo' to taka nazwa handlowa technologii BMW. Żeby było ciekawiej, wszystkie 520d od kilku miesięcy mają osłonę silnika z napisem TwinPower (wcześniej faktycznie tylko 525d).

 

A rzeczywiście 518 było (benzynowe) i to w trzech generacjach: E12, E28 i E34.

Opublikowano

Wracając do głównego wątku- wszystkie te informacje są jeszcze nieoficjalne, ale jakby się sprawdziły, to byłaby istotna zmiana w gamie silnikowej. Bardziej zauważalna niż symboliczny facelifting.

 

Też tak myślałem, ale nie. 'TwinPower Turbo' to taka nazwa handlowa technologii BMW.

 

Dokładnie to jest dwustopniowa turbina o zmiennej geometrii, czyli nazwa taka sama jak w 535d.

Opublikowano
Niby tak, ale w 535d to jednak dwie turbiny. Czyli jest co się spier"€@&"!?' ekmm zepsuć :mrgreen:
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano

2 turbiny w 35d są bardziej trwałe niż twinpower, zmienna geometria to dopiero proszenie się o awarie.

518d... super, czekamy na 516i i 314d a także 108i (R3). Dzięki temu pod tradycyjnymi długimi maskami bmw znajdzie się wreszcie miejsce na pełnowymiarowe koło zapasowe :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
odnosnie listy modeli LCI - w US nadal brak touringa :duh: ale chociaz wprowadzaja diesla w serii 5 (chyba 530d ale nazwia ja 535d - takie tam marketingowe sztuczki, podobnie europejskie 320d bedzie 328d :) )

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Opublikowano

Monogramus ,

 

To znaczy ,że 535 d nie ma zmiennej geometrii ? A 520d i 525d mają jedną turbinę o zmiennej geometrii ? Czemu uważasz ,że zmienna geometria może być kłopoltiwa ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
8-10 marca będę w Genewie na salonie. Zaraportuję jak LCI wygląda na żywo :-)
Opublikowano
To co, ustawka na standzie BMW i zbiorowe puszczanie pawia przed 3 GT? ;-) Myślę, że całą sobotę będę się z synem po salonie kręcił. Mamy też jakieś wejściówki na prezentację F150 - w sumie to będzie główna atrakcja wizyty i chyba całego salonu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

he he, dobre, skierujcie tego pawia na 3 GT a nie przed nim :) jestem ciekawy jak F15 (chyba to miales na mysli) bedzie sie prezentowalo "w realu"

 

dobrej zabawy!

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
no ja akurat pomyslalem o fordzie f150, ten jest chyba mimo wszystkim blizej X5 :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.