Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobra wiadomość dla mnie , bo jestem zwolennikiem kupna modeli po liftingu .

E39 i E60 kupowałem właśnie poliftowe i byłem oraz jestem aktualnie z E60 bardzo zadowolony .

I nie przeszkadza mi wcale ,że zapewne będzie "za chwilę" następca F10, ważniejsze jest dla mnie by auto było dopracowane i mało awaryjne.

 

To mądre, ale czy w życiu trzeba robić tylko mądre rzeczy?

Jeżeli zaczynasz kupować sobie BMW w wieku 35 lat, a nowy model wchodzi co 7 lat, to w ciągu całego swojego życia kupisz 5 sztuk (70 lat - 35 lat / 7 = 5). Tylko 5 samochodów i trzeba nacierać się ziemią!

Przyjemnie wyjechać nową piatką zaraz jak się pojawia na rynku. Możesz mieć takich przyjemności tylko 5 w życiu!

Czy warto zawsze czekać na fejsa i za chwilę być w tyle?

To tak, jak nie palenie w samochodzie lub nie jedzenie. Dla kupca następnego, żeby wziąć 5-10 tys. więcej. Czy warto?

 

NIE WARTO!!! :nienie:

 

Raz się żyje, raz się gnije.

 

Houk. Powiedziałem.

:mrgreen:

 

 

I to jest cala prawda! Trzeba tylko umiec sobie uswiadomic ze zycie szybko mija i pewnych rzeczy nie nadrobimy pozniej bo tego "pozniej" zwyczajnie nie bedzie...

  • 1 miesiąc temu...
  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

co ten LCF jest slaby - byc moze od strony mechanicznej jest wiecej ale jak narazie to widze inne lampy i byc moze zderzak przedni

co do silnikow to ma byc R6 benzyna z 306 na 320KM

Opublikowano
Nowe wieści:

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=758869

Z zewnątrz póki co: kierunkowskazy w lusterkach, zderzaki (przedni razem z nerami), światła przód/tył - czyli generalnie standard. Ciekawe co z wnętrzem i silnikami...

 

 

czyli zmiany bardzo kosmetyczne jak kształt wlotów powietrza

w środku na pewno bez zmian oprócz poprawek w komputerze

 

dobrze :mrgreen:

George Wind
Opublikowano
oby, bo można byłoby się nieźle zagotować z zazdrości po większych zmianach...myślę jednak że Panowie podejdą do tematu że jednak w klasie premium nie można doprowadzać do tego, żeby obecni posiadacze czuli się w swoich samochodach jak w gorszym modelu. Dlatego myślę że rozszerzą opcje, poprawią detale jak spasowanie przy głośnikach na drzwiach i inne drobne, dołożą jakiś kolor lakieru i listwy ozdobnej, kosmetyka lamp i zderzaków, opcje zegarów i może pełne ledy...i wystarczy na kolejne dwa, trzy lata :)
Opublikowano
Albo zmienia na tyle aby zmotywowac bogatych klientow segmentu premium do zmiany na nowy model bo stary bedzie passe...

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Czyli generalnie takie samo podejście do LCI jak zawsze od czasów E34 jeśli nie wcześniej.
Opublikowano
Kaska musi się zgadzać. A tak na marginesie to oglądałem ostatnio 7 po lifcie i zajaralem się zegarami. Fajne są i chyba bym je wziął do nowej kiedyś beemki :)

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano

W BMW lifting jest kosmetyczny i bardzo subtelny. Co innego w MB i takiej klasie E. Przyjrzyjcie się, jak wyraziście odbył się lifting klasy E211, a już w roku 2013 nastąpi lifting W212. Tu lifting oznacza zdecydowanie widoczne zmiany. Co innego znaczy lifting w BMW.

 

BTW. Szczerze to mnie to trochę cieszy, bo moja F11-ka z M-pakietem i kołami M351 będzie niewiele "inna" od przyszłej LCI :8)

"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Merc ma duze zmiany bo musi jesli ludzie nie kupuja tych aut wiec tp cos firma merc-benz musi ich zachecic do kupna- jesli chodzi o stylistyke F10/11 jest bardzo piekny i prawie wszystkim sie podoba a do tego same wyniki sprzedazy mowia za siebie wiec to po co to zmieniac lepiej zostac przy tym co jest :)
Opublikowano
Merc ma duze zmiany bo musi jesli ludzie nie kupuja tych aut wiec tp cos firma merc-benz musi ich zachecic do kupna- jesli chodzi o stylistyke F10/11 jest bardzo piekny i prawie wszystkim sie podoba a do tego same wyniki sprzedazy mowia za siebie wiec to po co to zmieniac lepiej zostac przy tym co jest :)

 

Aktualna klasa E przy BMW 5 to jak kot Alik do czarnej pantery. Mercedes ma fatalne wnetrze (tapicerka, jakość plastików, technologia budzików i komputera), fatalną linię (nudne ostre krawędzie), tragiczną pracę zawieszenia. SYF! Kiedyś miałem W124 i to był cudowny samochód, która prowadzi się cudownie i F10 może mu pod tym względem całować stopy, ale obecne mercedesy poza klasą S nadają się dla bułgarów i rumunów. :duh: :duh: :duh:

George Wind
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ważne jest to, aby poprawili wszystkie bolączki modelu przed-lift :)

 

Generalnie auto jest dość młode, wygląda rewelacyjnie i tak samo się sprzedaje, więc nie trzeba go drastycznie zmieniać wizualnie.

 

Co do nowej E-klasy, to zgadzam się z poprzednimi postami - porażka.

 

I zewnątrz i wewnątrz auto niczym nie zachwyca. Brakuje w nim tej nutki nowoczesności, która posiada BMW oraz Audi.

Opublikowano

Sprzedaż F10 musi być duża, wynika to ze statystyk, ale widać też na ulicy. W Warszawie jest ich mnóstwo, widać je częściej, niż niektóre modele klasy średniej. Lifting się przyda, bo jednak niedoróbek jest sporo, praktycznie każdy z nas na coś narzeka. Co do zmiany z zewnątrz to będzie kosmetyka, jak w przypadku F01.

 

A propos BMW Audi i Mercedesa. Ostatnio mocno się zdziwiłem jak zobaczyłem w wikipedii jeden z podziałów aut z którego wynikało, że m.in Audi, BMW,Volvo, Lancia i Saab są "prawie luksusowe", a Land Rover, Lexus, Jaguar, Mercedes- luksusowe. Ciekawa koncepcja.

Opublikowano
Prestiżem dla laika mercedes-benz zawsze będzie przewyższał BMW . Pisząc o nowej E - klasie moim zdaniem jesteście nie obiektywni koledzy :) . To świetne auto , pod wieloma względami lepsze od F10. Gdybym stał przed zakupem F10 , poważnie zastanowiłbym się również nad W212. Zdecydowanie odważniejsza stylistyka , zwłaszcza z przodu porównując samochody bez pakietów stylizacyjnych . Podobnie wśród poprzednich modeli . Swego czasu mój ojciec miał W211 ja miałem E60 . Nie zamieniłbym się , chociaż będąc obiektywnym muszę uznać wyższość MB.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
jak myslisz ..nie ma jazdy bez gwiazdy .. to nawet jak Merc bedzie produkowal swoje auta na poziomie fiata to zawsze bedziesz to chcial.. Mercedes byl swietny ale to sie skonczylo 20 lat temu a szkoda.
Opublikowano
Prestiżem dla laika mercedes-benz zawsze będzie przewyższał BMW . Pisząc o nowej E - klasie moim zdaniem jesteście nie obiektywni koledzy :) . To świetne auto , pod wieloma względami lepsze od F10. Gdybym stał przed zakupem F10 , poważnie zastanowiłbym się również nad W212. Zdecydowanie odważniejsza stylistyka , zwłaszcza z przodu porównując samochody bez pakietów stylizacyjnych . Podobnie wśród poprzednich modeli . Swego czasu mój ojciec miał W211 ja miałem E60 . Nie zamieniłbym się , chociaż będąc obiektywnym muszę uznać wyższość MB.

 

No bo W211 był zaje...y a W212 to kupa. We W211 było świetne wnętrze i bardzo elegancką linię. Chyba po prostu nie jechałeś W212... :shock:

George Wind
Opublikowano
Prestiżem dla laika mercedes-benz zawsze będzie przewyższał BMW . Pisząc o nowej E - klasie moim zdaniem jesteście nie obiektywni koledzy :) . To świetne auto , pod wieloma względami lepsze od F10. Gdybym stał przed zakupem F10 , poważnie zastanowiłbym się również nad W212. Zdecydowanie odważniejsza stylistyka , zwłaszcza z przodu porównując samochody bez pakietów stylizacyjnych . Podobnie wśród poprzednich modeli . Swego czasu mój ojciec miał W211 ja miałem E60 . Nie zamieniłbym się , chociaż będąc obiektywnym muszę uznać wyższość MB.

 

Tyle że Twojego obiektywizmu nie podzielają klienci składający zamówienia na F10 i W212. Nie pamiętam dokładnie, ale statystyki są bardzo niekorzystne dla mercedesa. Wygląd kwestia gustu, ale chyba mało jest osób twierdzących, że MB wygląda lepiej.

Opublikowano
Nie maja22 , nie myślę . Ja po prostu poza subiektywnymi odczuciami zdaje sobie sprawę ,że to dwa świetne samochody . Na porównywalnym poziomie . Dlatego jasno napisałem ,że MB w niektórych aspektach jest lepszy . W212 miałem okazję jechać . Dla mnie również jest świetnym autem jak W211 , wnętrze może rzeczywiście trochę mniej eleganckie , ale godny następca. Statystyki sprzedaży , nie są odzwierciedleniem obiektywnej oceny samochodów . Większość z nas samochód wybiera na podstawie subiektywnych odczuć do marki , konkretnego modelu . Dla mnie tej nowej "piątce" bez m-pakietu czegoś brakuje . Ten zderzak przedni i te duże halogeny mi się nie podobają . Za to Mercedes już w standardzie ma ładny , bardzo nowoczesny front .
Opublikowano

Ja przesiadłem się z Mercedesa W211 na BMW E90 i mogę obiektywnie stwierdzić kilka rzeczy :

 

1. W BMW jest dużo ciszej niż w Mercedesie podczas jazdy ( Naprawdę, często zdarza mi się jeździć 2 autami w jeden dzień ) a opony aktualnie są takie same w BMW i Mercu ( Zimówki, ten sam model i rozmiar )

 

2. Ergonomia jest porównywalna, myślę że na lekki plus dla Mercedesa.

 

3. Zawieszenie. Tutaj bezkompromisowo Mercedes ( no ale ja mam Sport ).

 

Oczywiście wiem że nie to jest istotą tego tematu, jednak jestem zdziwiony że auto klasy niższej jest lepiej wyciszone.

 

A co do W212 to każdy z kim bym nie rozmawiał krytykuje go, głównie za stylistykę. Moi rodzice są miłośnikami M-B, lecz otwarcie deklarują że

W212 jest dużo gorszę od W211 pod względem wyglądu. Samo wnętrze porównywałem w salonie MB i auto straciło na jakości i prestiżu. Te zegary, konsola środkowa są wg. mnie brzydkie i przestarzałe.

 

W211 w swoich początkowych latach robiło wielkie wrażenie..

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Dobre... Piękne! :cool2:

 

Swoją drogą ciekawe, co z parametrami. 550i urośnie do 450KM. O reszcie na razie cisza, ale jeśli ma być 518d, to raczej będzie miało 163KM, a nie 143 jak w 318d. Jest więc szansa, że 520d dostanie 192...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
520d brzmi skromnie a 518d to juz jakos w ogole do piatkii nie pasuje. Nie chodzi nawet o moc bo jesli bedzie 163km to bedzie jezdzic jak e60 520d alejakoste "oszczedne" oznaczenia nie pasuja do serii 5. Przeciez nikt chyba nie kupuje piatki bo cena byla konkurencyjna i malo pali...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.