Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z niepotwierdzonych źródeł facelifting obecnej generacji 5er przewidziany jest na koniec 2012 roku, początek 2013.

Jedną z głównych rzeczy, które mają ulec zmianie to lampy przednie a dokładnie ich wykonane w pełnej technologii diodowej, tak jak ma to miesjce w F12 + halogeny też W LED'ach.

 

Jeżeli ktoś ma więcej info proszę o zamieszczanie w tym temacie.

Edytowane przez Dawid S
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
  • Odpowiedzi 414
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Też mnie takie słuchy doszły. Zegary podobno mogą być w pełni ciekłokrystaliczne, co chyba nie jest zbyt wyczekiwane przez klientów. :|
Opublikowano
Dlaczego tak wcześnie ? E klasa jeszcze nie miała lifta. A wyszła rok wcześniej . Swoją drogą , widzieliście może w auto świecie jak bardzo się zmieni ? podobno W212 słabo się sprzedaje i to ma być przyczyną tego gruntownego lifta
Opublikowano
Lift E-klasy jest już zapowiedziany na koniec 2012, początek 2013. Przód zmieni się i to sporo. Nie będziemieć już ani okularów, ani czterech swiateł tylko lampy będą poprowadzone w jednej linii.
"Demokracja: Mówisz co chcesz, robisz co ci każą" - Geoffrey Berry
Opublikowano
Będzie pewnie taki lift jak w X6 - lampy LED w opcji. Z resztą po tych kilku latach w E60 też ten lifting nie był jakoś specjalnie widoczny (lampy i drewno na drzwiach)
http://i2.photobucket.com/albums/y27/tex05/worshipbmw.gif
Opublikowano

To nie będzie lift. Nowe opcje po prostu. Przecież cały czas coś dodają, mpakiet, nowe silniki, zmiana oznaczenia 528->530, zegary black panel, nowy soft do komputera, kolory individual, to wszystko wchodziło w odstępach co parę miesięcy.

Lift jest wtedy jak zmieniają się zderzaki :lol:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Zastanawia mnie, czy facelifting f10/f11 wprowadzi kierunkowskazy w lusterkach. Nie do końca rozumiem politykę bmw w tej kwestii. O ile w nowej 3er i zmodernizowanej 1er kierunki się pojawiły, o tyle w x6 i 6er coupe kierunków nie widzę. Ze szpiegowskich zdjęć modernizowanej f01 wynika, że tam kierunki raczej się pojawią.
Opublikowano
Polityka BMW w tej kwestii jest nie do zrozumienia. Tylne lampy w technologii LED były już w serii E46 Coupe od '03 a potem przez długi czas wszystkie iXy, EX itd. Miały normalne żarówki. To samo z kierunkach przednimi LED. Nowa F30 chyba ma żarówki :duh:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo oni ida sladami Appla :mrgreen: dorzuca kierunki w lusterkach i ledy w tylnych swiatlach i odtrabia wielki facelifting :mad2: a potem "frajerzy" rzuca sie na odswiezone auto. Podobnie ma sie z Audi i zmianami swiatel/ledow w A4/5 :roll:

pozdrawiam

Paweł

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Czyżby w Genewie? Swoją droga szybko - po 3 latach już lift :think:

---------------------

Born Most Wanted


Past:

E34 518 orientblau, A4 B5 2.8 V6 30V, E60 525d monaco , Vectra Caravan Cdti 150 KM F11 520d M Sport,, F10 535d M Sport


Future:

Far Far away F10 M5 Competition

Opublikowano
Od premiery to będzie prawie 4 lata. Ja obstawiałem że będzie pół roku później, ale co zrobić. Z rok będziemy już śmigać starymi modelami :)
Opublikowano
Ja w swoich rozważaniach na 2013 jestem obecnie mentalnie gdzieś pomiędzy 328i kombi a M135i. Ale kryzys idzie - jak znam życie to w X5 skończy się leasing i jeszcze rok się ją potłukę doczekując lepszych czasów i ewentualnie F10 LCI. W ten weekend zrobiłem trasę Wawa - Śląsk - Wawa via A2 i Łódź. Średnie spalanie 14,2 ale muszę przyznać, że trochę mi klocek zaimponował.
Opublikowano

Dokładnie nowe auta interes kiepski ale fajnie miec tak poukładane żeby wymiana auta na nowe co 2-3 lata była tak oczywista jak coroczne wakacje czy zakupy w peeku. Dzwoni diler dzien dobry panie kowalski konczy sie niedługo gwarancja a ja o rany ale ten czas leci no tak no tak. Wpadne do pana to coś wybierzemy z nowych modeli. Kochanie kto dzwonił (głos żony) ja-to diler BMW , a żonka o to fajnie tylko mam prośbę tym razem nie bierz srebrnego.

hejka

Opublikowano
Ja w swoich rozważaniach na 2013 jestem obecnie mentalnie gdzieś pomiędzy 328i kombi a M135i.

 

M135i - kozak, mega kozak. Dawno nic podobnego się nie pojawiło i gdyby praktyczność nie miała większego znaczenia to bym się nie zastanawiał.

A swoją drogą spory rozstrzał między 328i a M135i

Opublikowano
Ja w swoich rozważaniach na 2013 jestem obecnie mentalnie gdzieś pomiędzy 328i kombi a M135i.

 

M135i - kozak, mega kozak. Dawno nic podobnego się nie pojawiło i gdyby praktyczność nie miała większego znaczenia to bym się nie zastanawiał.

A swoją drogą spory rozstrzał między 328i a M135i

Spory rozstrzał? To co powiedzieć punkcie wyjścia - X5? :D

Opublikowano

Dobra wiadomość dla mnie , bo jestem zwolennikiem kupna modeli po liftingu .

E39 i E60 kupowałem właśnie poliftowe i byłem oraz jestem aktualnie z E60 bardzo zadowolony .

I nie przeszkadza mi wcale ,że zapewne będzie "za chwilę" następca F10, ważniejsze jest dla mnie by auto było dopracowane i mało awaryjne.

Opublikowano
Dobra wiadomość dla mnie , bo jestem zwolennikiem kupna modeli po liftingu .

E39 i E60 kupowałem właśnie poliftowe i byłem oraz jestem aktualnie z E60 bardzo zadowolony .

I nie przeszkadza mi wcale ,że zapewne będzie "za chwilę" następca F10, ważniejsze jest dla mnie by auto było dopracowane i mało awaryjne.

 

To mądre, ale czy w życiu trzeba robić tylko mądre rzeczy?

Jeżeli zaczynasz kupować sobie BMW w wieku 35 lat, a nowy model wchodzi co 7 lat, to w ciągu całego swojego życia kupisz 5 sztuk (70 lat - 35 lat / 7 = 5). Tylko 5 samochodów i trzeba nacierać się ziemią!

Przyjemnie wyjechać nową piatką zaraz jak się pojawia na rynku. Możesz mieć takich przyjemności tylko 5 w życiu!

Czy warto zawsze czekać na fejsa i za chwilę być w tyle?

To tak, jak nie palenie w samochodzie lub nie jedzenie. Dla kupca następnego, żeby wziąć 5-10 tys. więcej. Czy warto?

 

NIE WARTO!!! :nienie:

 

Raz się żyje, raz się gnije.

 

Houk. Powiedziałem.

:mrgreen:

George Wind
Opublikowano
Dobra wiadomość dla mnie , bo jestem zwolennikiem kupna modeli po liftingu .

E39 i E60 kupowałem właśnie poliftowe i byłem oraz jestem aktualnie z E60 bardzo zadowolony .

I nie przeszkadza mi wcale ,że zapewne będzie "za chwilę" następca F10, ważniejsze jest dla mnie by auto było dopracowane i mało awaryjne.

 

Zgadzam sie z Tobą w 100%. Nie ma co sie napalać na nowości tylko przeczekać i kupić dobrze wyposażonego polifta, którego później zawsze lepiej sprzedasz jak przedlifta...

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
macie racje auto po fejsie jest dopracowane i nowy uzytkownik tylko cieszy sie z jazdyautem ale jak masz kasiore i do tego wchodzi tak piekny model jak f10/11 to co czekamy czy kupujemy?:) :duh: :mad2:
Opublikowano

Dobre pytanie - jak komuś zależy i ma chroniczną potrzebę nowości a przy tym becaluje w ratach ok 10k miesięcznie mając firmę to tak

Ja niestety należę do osób mniej zamożnych więc moje kryterium kupna BMW to zadbany egzemplarz oczywiście poliftowy.

Dobra koniec wywodów...

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.