Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak czy tak, z E92 M3 podczas jazdy nie ma szans. Przypuszczam że M3 DKG łyknie na prostej, a nawet jeśli ta 335i utrzymie tempo do 100km/h to później pęknie, tak samo jak pękną hamulce i zawias. Nie mówcie że 335i po tuningu weźmie M3 bo nikt nie kupowałby M3. Jedynie na śliskim tutaj jest przewaga przez xDrive.

 

Co nie zmienia faktu że autko jest :cool2:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Tak czy tak, z E92 M3 podczas jazdy nie ma szans. Przypuszczam że M3 DKG łyknie na prostej, a nawet jeśli ta 335i utrzymie tempo do 100km/h to później pęknie, tak samo jak pękną hamulce i zawias. Nie mówcie że 335i po tuningu weźmie M3 bo nikt nie kupowałby M3.

 

żebyś się czasem nie zdziwił :mrgreen:

ps: crejzus czy twoja klapa bagażnika jest oryginalna? bo na fotach zalatuje klapą typu csl :norty:

Opublikowano
Nie ździwie sie napewno... Chyba że ktoś przebuduje 335i kompleksowo to wtedy może... ale napewno nie w tak "lekkim setupie" jak ma kolega :wink:

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Chyba jak ktoś jeździć w tym M3 nie będzie umiał... Jeździłem trochę M3 E92 i jeździłem 335i różnica jest spora uwierz.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Chyba jak ktoś jeździć w tym M3 nie będzie umiał... Jeździłem trochę M3 E92 i jeździłem 335i różnica jest spora uwierz.

 

dokładnie tak jest jak KoKoS pisze, M3, a 335i to zupełnie inne auta, inna jazda, inne osiągi, inne zachowanie na drodze. To zupełnie odmienne auto w porównaniu do 335i, które jest szybkie (nie zaprzeczam), ale dopiero po grubych modach w silniku,zawieszeniu i hamulcach może równać się z M3.

 

dyskusja co jest lepsze 335i czy M3 uważam za bezsensowną, bo wynik jak dla mnie jest oczywisty.

 

P.s Ciekawe jakby wyszło porównanie zmodzonej 335i do zmodzonej M3 (np przez G-power) :D Bo jak tak porównywać, to żeby było sprawiedliwie mod za mod :P Auta spod znaczka M zawsze będą o krok do przodu, nie bez powodu to flagowe modele Bmw.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano

Ja bym w ogóle nie porównywał tuningowanego 335i do M3....

 

Tuningowane auto to zawsze "tylko" tuningowane auto...w sensie, że 600 koni pod maską nie czyni z nawet dobrze zmodyfikowanego auta - Ferrari 458 Italii czy Porsche 911 GT2 RS.

 

Ja generalnie jestem zwolennikiem aut fabrycznych, zwłaszcza jeśli mówimy o świetnych, ponadprzeciętnych sztukach jak np E92 335i...Nie mówiąc o tym, że za skrajną profanację uważam "ulepszanie" Porsche, Ferrari czy Maserati...

 

Ale z drugiej strony nie odbierajmy radości komuś kto chce mieć super szybki samochód w realnych pieniądzach (dużych, ale w granicach przyzwoitości)...

 

Z jednej strony takie 420 konne 335i nigdy nie będzia miało takiego wizerunku i prestiżu w świecie motoryzacji jak chociażby E92 M3 nie mówiąc o np 911 Turbo, ale dla kogoś chcącego nie za bardzo odstawać z tłumu to może być atut ?

 

Jak dla mnie sprawa jest jasna E92 335i to tak dobre auto, ze ja bym go nie tuningował, ale różni ludzi, różne potrzeby.

Opublikowano

To już trzeba być nieźle -pozytywnie zakręconym...

 

Ja jechałem kiedyś 911 Turbo , model 2000r, więc 420 HP - 560 NM , automat i...to przeciążenia w tym aucie tak wciskały w fotel, że po pewnym czasie to stawało sie nieprzyjemne...

Opublikowano
Ehehe 420 koni? Turbiny 997 mają seryjnie 480/530PS zależnie od wersji, chłopaki robią je na 600-750PS :mrgreen: Chodzi przedewszystkim o to jak auto przyśpiesza potem między 200-300km/h. Bo do 100km/h za wiele nie da się poprawić :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
alpina b3s po lifcie... marzenie... ale cena jak za nową 6:P C63 amg ma najwieksza pojemnosc... i najwieksza moc (453 konie o ile dobrze pamietam?) wersja coupe = lzejsza i bardziej aerodynamiczna... stad dobre osiagi :)
Opublikowano

C AMG nie da Ci nawet połowy tej przyjemności co E92 M3....Nie to prowadzenie, nie ta precyzja układu kierowniczego, nie ta ostrość prowadzenia...Było kilka porównań w prasie tych modeli i zawsze M3 deklasowało we własciwosciach dynamicznych C AMG.

 

Ja jechałem zwykłą C klasą - nowym modelem , po lifcie, C 350 i dramat - zawieszenie i układ kierowniczy nawet nie umywają sie do mojego poczciwego sedana E90...

Opublikowano

E90 kontra C klasa rzeczywiście bije na łeb na szyje MB.

 

Natomiast C63AMG nie ma nic wspólnego z C-klasą, i w moim odczuciu jest to bardzo dobry samochód.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano

To jest super samochód, ale opierając sie na kilku testach w prasie (bo nie jezdziłem ani tym ani tym) - M3 E92 ma o wiele lepsze własciwosci jezdne , układ kierowniczy o niebo bardziej precyzyjny, większą stabilność itp itd

 

Nie porównuje zwykłego E90 do C AMG tylko C AMG do E92 M3.

Opublikowano

Nie porównuje zwykłego E90 do C AMG tylko C AMG do E92 M3.

 

jak nie możesz się przejechać to poczytaj testy C63 z pakietem AMG , czyli C63 z szperą, większść testów była robiona na C63, który nie ma szpery a z nie znanych powodów jak jest C63 to wiekszość pisze/myśli, że jest to C63 AMG ...w większości tych testów (bazuję na prasie angielskiej) układ w mercu jest nawet lepszy niż w M np. wg CARS, takie niby nic, stara "szpera" a zmieniła auto nie do poznania, minus jest taki, że silnik jest tak mocny, że pomimo szpery i tak nie ma trakcji, tylko, że brak trakcji dla jednych jest wadą a dla drugich zaletą...trochę znam temat :wink:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Nie porównuje zwykłego E90 do C AMG tylko C AMG do E92 M3.

 

jak nie możesz się przejechać to poczytaj testy C63 z pakietem AMG , czyli C63 z szperą, większść testów była robiona na C63, który nie ma szpery a z nie znanych powodów jak jest C63 to wiekszość pisze/myśli, że jest to C63 AMG ...w większości tych testów (bazuję na prasie angielskiej) układ w mercu jest nawet lepszy niż w M np. wg CARS, takie niby nic, stara "szpera" a zmieniła auto nie do poznania, minus jest taki, że silnik jest tak mocny, że pomimo szpery i tak nie ma trakcji, tylko, że brak trakcji dla jednych jest wadą a dla drugich zaletą...trochę znam temat :wink:

 

Brak trakcji to super sprawa ale na tor a nie na drogi cywilne. Mietek nie skręca i ma ciągle nadmiar mocy na kołach więc w codziennym użytkowaniu uważam, że jest beznadziejny.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Raczej na odwrot, na tor szpera, bo nie tracisz trakcji a walczysz o sekundy....

pozdrawiam

Paweł

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pobawiłem się już poprzednim 335i tym też już trochę a plany życiowe się zmieniły dosyć niespodziewanie i potrzebna gotówka na większe mieszkanie...

jakby ktoś był chętny to zapraszam...

Crejzus :)
Opublikowano

Odpowiadając na resztę pytań Klapa jest z lotką CSL LOOK (lotka abs dokładana)

Jeśli chodzi o zawieszenie to zostało zmodyfikowane

założone sprężyny Eibach pro kit i skrócone amortyzatory przy nie zmienionej twardosci.

auto siedzi nisko ale jest komfortowe za co bardzo fajnie prowadzi sie w zakrętach.

Moze nie jest tak sztywne jak M3 ale dla mnie jest ok (połączenie komfortu i niskiego środka ciężkości)

Felgi ETABETA JOIFEL BLACK POLISH 19`

Auto mierzył koleś który hamował już wiele M3 E92 i stwierdził, że żadne nie miało nawet 400PS z deklarowanych 420.

Mało co stwierdził, że katalogowe wartości 0-100km/h w przypadku M3 są zaniżone o średnio 0,2 sek

Nie będę wnikał czy to prawda czy nie ale tak mi powiedział, ja przy tych pomiarach nie byłem ale sam był mocno zdziwiony ile wyszło przy moim aucie.

Mógłbym zalać paliwo SHELL V-Power Racing wyciąć przednie katy i załączyć mapę racing wyszłoby pewnie z 440PS i >600Nm ale to już chyba przesada...

Crejzus :)
Opublikowano
I jak sie spisuje zawieszenie i sprężynki po obniżeniu przy X-driv'ie? Pytam bo sam mysle nad springami a kolega arnold też miał X'a i pro-kit ale cos mu sie żle jeżdziło i wrocił do serii.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.