Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak będzie O.K to zrobię regenerację wtrysków ale cena zwala z nóg. :duh:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
jak dodasz gazu to zawsze będzie 0 ponieważ wartości korekcji mają sens tylko na biegu jałowym... a temperaturę płynu sprawdź sobie w inpie, jak będzie koło 75 stopni to juz można sprawdzać korekcje
Opublikowano

Wyniki kompresji na poszczególnych cylindrach:

#1: 36,5bar

#2: 32bar

#3: 36,3bar

#4: 14bar

#5: 36,5bar

#6: 36,7bar

 

:dobani:

 

Teraz mają zdjąć głowice i sprawdzić czy to nieszczelne/wypalone zawory, gniazda itd. 500zł koszt. Jak wydmuchało gniazdo w głowicy czy coś to Chyba nie będe tego robić i wymienie cały silnik osprzęt zostawię... :mur:

330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
jakby tłok wypaliło to chyba nie było by nawet 14 barów. W przyszłym tygodniu będę wiedzieć...
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano (edytowane)
stwierdzili uszkodzone gniazdo zaworowe powodujące nieszczelność w głowicy, można napawać i szlifować pod zawór ale coś nie wierze tym mechanikom (najpierw ślusarz ma napawać i wtedy się okaże czy to tylko to i czy to w ogóle chodzi i wtedy dopiero poznam koszta - fajna diagnoza za 500zł :cool2: ). Dzisiaj zabieram auto od nich i wstawiam drugi silnik który już kupiłem. Koszt drugiego silnika to 4000zł przekłdka z montażem 700zł razem 4700zł. Samo złożenie starego M57 to wydatek 2000zł + naprawa głowicy + bóg wie co jeszcze. Wolę dołożyć te parę setek i mieć nie robiony. Edytowane przez Marcin330D
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano (edytowane)
Trochę minęło... Edytowane przez Marcin330D
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Trochę minęło... a jeszcze więcej się wydarzyło :mrgreen: wymieniłem silnik (cały słupek) złożyłem na swoim osprzęcie i...... błąd ten sam i dalej chodzi tak samo jak na tamtym silniku :mad2:
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
po regeneracji wtrysków wszystko wróciło do normy.
330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.